مدرس و مشاور مارکتینگ و برندینگ

دوره های بازاریابی، فروش، مدرس بازاریابی و برندسازی

بازاریابی تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی | بازاریابی توریستی tourism marketing :: دوره های بازاریابی، همایش ها و سمینارهای بازاریابی، فروش،تبلیغات،کلاس های آموزشی

دوره های بازاریابی، همایش ها و سمینارهای بازاریابی، فروش،تبلیغات،کلاس های آموزشی

دوره های بازاریابی، همایش ها و سمینارهای بازاریابی، فروش، تبلیغات، کلاس های آموزشی

دوره های بازاریابی، همایش ها و سمینارهای بازاریابی، فروش،تبلیغات،کلاس های آموزشی

دوره های بازاریابی، همایش ها و سمینارهای بازاریابی، فروش، تبلیغات، کلاس های آموزشی

دوره های بازاریابی، همایش ها و سمینارهای بازاریابی، فروش،تبلیغات،کلاس های آموزشی
دوره های بازاریابی، همایش ها و سمینارهای بازاریابی، فروش، تبلیغات، کلاس های آموزشی
آموزش بازاریابی - مشاور بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ،مدیریت، تحقیقات بازاریابی

معرفی مدیر عامل

استاد علی خویه

www.khooyeh.ir
www.khooyeh.com
-مدرس دانشگاه،
-دارای بیش از ۱۸سال تجربه اجرایی و حرفه ای از فروشندگی و ویزیتوری تا مدیریت
-مولف و مترجم ۱۲ کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی
-عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،
-دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفرساعت دوره و کارگاه های آموزشی و کاربردی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی
-دارای سابقه همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی،
-مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر و شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی
-ارایه دهنده بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی
-سخنران بیش از صدها سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار
-مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما،
-عضو هیات تحریریه نشریات مختلف
-دارای تجربه فروش، تبلیغات و بازاریابی از دوران کودکی در مغازه پدرش

تماس با ما:
مدیر برنامه ها
09123998027
09034991194
تماس با استاد علی خویه
09122991608
صفحه اینستاگرام
www.instagram.com/khooyeh.ir
کانال تلگرام @mmsbc و @drmall

چرا کارگاه ها و کلاس های خصوصی در محل:......
1- صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد و هزینه های جانبی
2- اثربخشی بالای کلاس ها و کارگاه های در محل به علت درگیری آموزش با کار و آموزش ضمن خدمت
3- هماهنگی بیشتر و مورد کاوی سازمانی و بررسی مورد های مطالعاتی سازمانی
4- رضایت بیشتر مخاطبان، تمرکز مخاطبان، مشارکت بیشتر مخاطبان

دوره آموزشی و کارگاه آموزشی

مدیریت بازاریابی تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی  

tourism marketing

مدیریت  بازاریابی تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی  

بازاریابی  تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی  

تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش

بازاریابی تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی  

راهکارهای علمی و عملی در بازاریابی فروش و تبلیغات

صنعت  تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی  

مدرس : استاد علی خویه 09122991608

مدرس دانشگاه، مولف ومترجم کتاب مدیریت بازاریابی تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی      ، عضو انجمن های ملی و بین المللی تخصصی، دارای بیش از 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، مهمان و کارشناس برنامه های تخصصی صدا و سیما و ...

 

دوره های آموزشی بازاریابی، فروش تبیلغات marketing eduacation مدرس بازاریابی، برند آموزش بازاریابی
دوره های آموزشی بازاریابی، فروش تبیلغات marketing eduacation مدرس بازاریابی، برند آموزش بازاریابی

 

www.khooyeh.ir

www.khooyeh.com

مدیریت بازاریابی   تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی  

مدیریت  بازاریابی تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی  

فروش و بازاریابی تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی  

تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش صنعت  تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی  

بازاریابی تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی  

بازاریابی تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی و

  • راهکارهای علمی و عملی در بازاریابی فروش و تبلیغات

بازاریابی تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی  

 

 

www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

مدرس دانشگاه، مشاور محقق و مجری پروژه های مختلف در سراسر کشور، مدرس و مشاور مدیران عامل مطرح کشور،

 

 

 

 

 

 

دوره آموزش جامع مدیریت برنددر صنعت  تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی

استاد خویه: 09122991608-09372991608

www.khooyeh.com

برخی از سرفصل ها

روز برخی از سرفصل ها
اول مفهوم برند نام و نشان تجاری اهمیت و ضرورت برند در صنعت  تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی
کارگاه تحلیل نام و نشان های تجاری

brand analyze

عوامل فیزیولوژیکی و پزشکی برند دی ان ای(DNA) برند

دوم اصول مهندسی برند معماری برند در صنعت  تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی

brand engineering

استراتژی نام تجاری

Brand strategy

اصول ساخت برند و نام و نشان تجاری

تحقیقات برند ( تحلیل عوامل بازار محصول و مشتریان)

Brand research

عناصر تکنیکی برند( TAB)

سوم اصول ومهارت های مدیریت برند در صنعت  تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی
هویت و شخصیت برند

بررسی عوامل و فاکتورهای مدیریت برند

عناصر تاکتیکی برند

چهارم ساخت و سازه عوامل و فاکتورهای برند

رفتار مشتریان برند و مهندسی ذهن مشتریان نام و نشان تجاری

کارگاه ساخت و مدیریت برند در صنعت  تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی

برنامه برندسازی و مدیریت برند (brand plan)

همراه با نمایش فیلم و تحلیل برندهای برتر جهانی و ایرانی

پنجم پارامترهای مهندسی برند کارگاه مهندسی و معاینه فنی برند تحلیل رفتار روانی اجتماعی و اقتصادی برند
ادامه معاینه فنی برند و کارگاه معاینه فنی برند
ششم مهندسی ارزش برند مهندسی معکوس برند کایزن و بهبود مستمر برند مهندسی هوش مصنوعی برند
برندسازی خلاق خلاقیت و تکنیک های خلاقیت در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری
هفتم کارگاه خلاقیت مدیریت برند و نام و نشان تجاری
سبک های برندسازی و برندداری در صنعت  تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی

style of branding

هشتم ارزیابی برند و نام و نشان تجاری کنترل و حفظ برند
بیماری های برند و شناسایی و آسیب شناسی نام ونشان تجاری  BCS

همراه با نمایش فیلم و تحلیل برندهای برتر جهانی و ایرانی

 

 

 

سرفصل دوره آموزشی کاربردی کوتاه مدت ( یک روزه یا دوروزه)

مدیریت برنددر صنعت  تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی

نام و نشان سازی کاربردی در صنعت  تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی

مدرس: مهندس علی خویه

مدرس دانشگاه، مولف ومترجم 11 عنوان کتاب تخصصی مرجع وکاربردی.

ریاست انجمن برند ایران.

مولف ومترجم کتاب مدیریت ومهندسی برند

مشاور ومجری برندهای معتبر کشور

مشاور ومجری برندسازی و مدیریت برند شرکت های معتبر ایران

www.khooyeh.com

حوزه آموزشی محتوای آموزشی
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی -    مفهوم برند و نام و نشان تجاری

-    اصول برند سازی حرفه ای در صنعت  تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی

-    اهمیت ضرورت و اهداف نام و نشان تجاری

ارتقای بینش و نگرش -    تفکر برند در صنعت  تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی

-    تعریف جدید اصول مدیریت برند

-    تغییر نگرش به سوی واقعیت برند در صنعت  تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی

-    تفکر خلاق در برند سازی در صنعت  تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی

ارتقای مهارت -    مهارتهای برند سازی در صنعت  تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی

-    مهارت برند داری

-    مهارت برند شناسی در صنعت  تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی

-    مهارت ساخت و مدیریت عناصر یک برند

-    فرایند تصمیم گیری مشتریان  و مصرف کنندگان درباره برند

-   مهندسی ارزش برند در صنعت  تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی

-    مهارت پیشبرد و ترفیع برند

-    مهارت تحقیقات برند در صنعت  تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی

-    مهارت حفظ برند

-   مهارت کنترل برند در صنعت  تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی

-    مهارت هویت سازی برند در صنعت  تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی

-    مهارت شخصیت سازی برند در صنعت  تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی

-    شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات برند

-    معاینه فنی برند

-   سبگ های برندسازی

-    تفکر خلاق در مدیریت نام و نشان تجاری

کارگاه -    کارگاه طراحی ساخت و مدیریت یک برند در بازار فرضی

همراه با نمایش فیلم و تحلیل برندهای برتر جهانی و ایرانی

کتاب سبک های برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری

سبک های برندینگ

مولف و مترجم: علی خویه

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

 

 

 

سرفصل دوره آموزشی و کاربردی

مدیریت فروش حرفه ای در صنعت  تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی

مدرس: علی خویه

www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

 

 

حوزه آموزشی محتوای آموزشی
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی -    مفهوم فروش و جایگاه آن در بازاریابی تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی

-    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و ...

-    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار فروشنده

-    اصول فروشندگی

ارتقای بینش -    مدیریت در فروش تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       و خدمات  وابسته

-    تفکر خلاق و سیستمی

-    مهندسی فکر

ارتقای مهارت -    مهارت مهندسی فروش( هدفگذاری، مهندسی منطقه، مهندسی مشتریان و...)

-    مهارت مدیریت فرایند فروش و تصمیم گیری در تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       و خدمات  وابسته

-    مهارت مدیریت کارکنان فروش در تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       و خدمات  وابسته

-    مهارتهای ویزیتوری و سرپرستی فروش حرفه ای

-    مهارتهای مدیریت انگیزه در تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       و خدمات  وابسته

-    مهارتهای ایجاد هماهنگی در عوامل فروش در تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       و خدمات  وابسته

-    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       و خدمات  وابسته

-    مهارت مدیریت زمان در تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       و خدمات  وابسته

-    مهارت ارائه مؤثر مطالب در تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       و خدمات  وابسته

-    مهارت های رفتاری در تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       و خدمات  وابسته

-    زبان بدن

-    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

ارتقای فن و تکنیک های کاربردی -    برقراری تماس با مشتریان و راههای ایجاد آن
-        فرآیند خاتمه فروش و ویزیت تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       و خدمات  وابسته
-        انواع سوالات در فروش وتکنیک های سوال کردن از مشتری
-        مدیریت اعتراضات مشتریان تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       و خدمات  وابسته
-        نکات مهم برای جذب مشتری تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       و خدمات  وابسته

-    مدیریت ارتباط با مشتری (CRM

-    10 نقطه کور فروش و ویزیت تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       و خدمات  وابسته

-    10 اشتباه فروش و ویزیت تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       و خدمات  وابسته

-    10 تکنیک خلاق جذب مشتریان تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       و خدمات  وابسته

-    دام ها و کابوس های فروشندگان و ویزیتورها

-    تکنیک های فروش تلفنی در تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       و خدمات  وابسته

-    پیگیری و ارزیابی فروش در تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       و خدمات  وابسته

-    جلوگیری از حیله گری های فروش و ویزیت تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       و خدمات  وابسته

-    چاشنی های فروش در تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       و خدمات  وابسته

-    فروش خلاق در تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       و خدمات  وابسته

کارگاه -    کارگاه اجرای و کاربردی مدیر فروش حرفه ای و نقش های وظیفه ای و اجرایی

 

این  دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد

مدرس: علی خویه 09122991608
www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......

 

 

 

 

سمینار مدیریت بازاریابی و فروش در تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی

دوره های آموزشی ویژه تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی

مدیریت بازاریابی حرفه ای در تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       و خدمات  وابسته

فروش و بازاریابی تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی

مدرس: مهندس علی خویه

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

 

حوزه آموزشی محتوای آموزشی
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی -    مفهوم بازاریابی حرفه ای و جایگاه آن در تجارت

-    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و ...

-    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار در بازاریابی

-    اصول مدیریت بازاریابی تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی

-    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار

-    اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی

-    مدیریت تبلیغات و روابط عمومی

ارتقای بینش و نگرش -    مدیریت آمیخته بازاریابی تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی

-   بازاریابی  تکنیکی و ارتقا بینش مدیریت بازار تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی

-    اصول سرپرستی و مدیریت بازاریابی

-    اصول و تفکر مشتری مداری

ارتقای مهارت و تکنیک -   مهارتهای مدیریت بازاریابی علمی و حرفه ای در موسسات  آموزشی   و خدمات  وابسته

-    مهارتهای سرپرستی کارکنان در موسسات  آموزشی و خدمات  وابسته

-    مهارتهای انگیزه در کارکنان و روش های آن در تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       و خدمات  وابسته

-    روش بهینه تفویض اختیار و اصول آن در تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       و خدمات  وابسته

-    مهارتهای ایجاد هماهنگی در زیردستان در تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       و خدمات  وابسته

-    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       و خدمات  وابسته

-    مهارت مدیریت مشتریان در تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       و خدمات  وابسته

-    مهارت های ارتباطی با مشتریان در تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       و خدمات  وابسته

-    مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی در تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       و خدمات  وابسته

-   مهارت های رفتاری مدیران بازاریابی در تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       و خدمات  وابسته

-    مهارت قیمت گذاری و چانه زنی حرفه ای در تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       و خدمات  وابسته

-    مهارت تبلیغات و روابط عمومی در تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       و خدمات  وابسته

-    مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات)

-    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

-    مهارت های ارایه پروموشن در تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       و خدمات  وابسته

-    مهارت های جذب و حفظ مشتری در تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       و خدمات  وابسته

-    مهارت بازارگرمی در تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       و خدمات  وابسته

-    مهارت بازارسازی در تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       و خدمات  وابسته

-    مهارت بازار سنجی در تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       و خدمات  وابسته

-   مهارت بازاریابی مویرگی در تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       و خدمات  وابسته

-    مهارت ایجاد انگیزه در مشتری در تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       و خدمات  وابسته

-    مهارتهای ایجاد هماهنگی در ویزیتورها در تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       و خدمات  وابسته

-   مهارتهای نظارت و کنترل در بازاریابی در تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       و خدمات  وابسته

-    مهارت مدیریت زمان در بازاریابی تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       و خدمات  وابسته

-    مهارت ارائه مؤثر مطالب در تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       و خدمات  وابسته

-    مهارت های رفتاری

-    مهارت تعامل با مشتریان (صدور سفارش، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات،گزارش دهی، انتقادات، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

-    مهارت های تحقیقات بازاریابی تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی

-    شناخت بازار مورد نظر به لحاظ میزان خرید و مصرف محصولات یا تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی      تولید شده

-    ·        شناخت تقسیمات بازار در تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       و خدمات  وابسته

-    ·        شناخت جایگاه یابی  بازار در تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       و خدمات  وابسته

-    ·        شناخت رفتار مخاطبان و مصرف کنندگان

-    ·        شیوه مطالعات میدانی طرح ها و امور سیستم فروش، بازاریابی تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       و خدمات  وابسته

-    ·        شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       و خدمات  وابسته

-    ·        شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       و خدمات  وابسته

 

کارگاه -    کارگاه کاربردی مدیریت بازاریابی محصول مورد نظر

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.marketingschool.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

khoooyehali@yahoo.com

khooyehali@yahoo.com

این  دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد

مدرس: علی خویه 09122991608
www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......

 

 

 

 

 

سرفصل دوره آموزشی کاربردی

مدیریت فروش حرفه ای در صنعت  تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی

مدرس: علی خویه

www.khooyeh.com

 

حوزه آموزشی محتوای آموزشی
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی -    مفهوم فروش و جایگاه آن در بازاریابی تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی

-    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و ...

-    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار فروشنده

-    اصول فروشندگی

ارتقای بینش -    مدیریت در فروش تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       و خدمات  وابسته

-    تفکر خلاق و سیستمی

-    مهندسی فکر

ارتقای مهارت -    مهارت مهندسی فروش( هدفگذاری، مهندسی منطقه، مهندسی مشتریان و...)

-    مهارت مدیریت فرایند فروش و تصمیم گیری در تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       و خدمات  وابسته

-    مهارت مدیریت کارکنان فروش در تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       و خدمات  وابسته

-    مهارتهای ویزیتوری و سرپرستی فروش حرفه ای

-    مهارتهای مدیریت انگیزه در تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       و خدمات  وابسته

-    مهارتهای ایجاد هماهنگی در عوامل فروش در تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       و خدمات  وابسته

-    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       و خدمات  وابسته

-    مهارت مدیریت زمان در تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       و خدمات  وابسته

-    مهارت ارائه مؤثر مطالب در تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       و خدمات  وابسته

-    مهارت های رفتاری در تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       و خدمات  وابسته

-    زبان بدن

-    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

ارتقای فن و تکنیک های کاربردی -    برقراری تماس با مشتریان و راههای ایجاد آن
-        فرآیند خاتمه فروش و ویزیت تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       و خدمات  وابسته
-        انواع سوالات در فروش وتکنیک های سوال کردن از مشتری
-        مدیریت اعتراضات مشتریان تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       و خدمات  وابسته
-        نکات مهم برای جذب مشتری تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       و خدمات  وابسته

-   مدیریت ارتباط با مشتری (CRM

-    10 نقطه کور فروش و ویزیت تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       و خدمات  وابسته

-    10 اشتباه فروش و ویزیت تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       و خدمات  وابسته

-    10 تکنیک خلاق جذب مشتریان تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       و خدمات  وابسته

-    دام ها و کابوس های فروشندگان و ویزیتورها

-    تکنیک های فروش تلفنی در تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       و خدمات  وابسته

-    پیگیری و ارزیابی فروش در تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       و خدمات  وابسته

-    جلوگیری از حیله گری های فروش و ویزیت تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       و خدمات  وابسته

-    چاشنی های فروش در تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       و خدمات  وابسته

-   فروش خلاق در تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       و خدمات  وابسته

کارگاه -    کارگاه اجرای و کاربردی مدیرفروش حرفه ای و نقش های وظیفه ای و اجرایی

این  دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد

مدرس: علی خویه 09122991608
www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......

 

 

 

 

 

سرفصل دوره آموزشی کاربردی

مدیریت برند در صنعت  تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی     و خدمات  وابسته

کارگاه های کارگروهی همراه با کار عملی و اجرا

نمونه های عملی و کاربردی آموزش کاربردی

استاد علی خویه

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش

- بیش از 13سال تجربه اجرایی،

مولف و مترجم 11کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،

عضو انجمن های ملی و بین المللی،

ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی،

همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی،

ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی،

سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف،

سخنران برتر ده ها سمینار،

مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی،

مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و ....... و  . . . . .....

نمونه هایی از کارگاه های آموزشی www.alikhooyeh.blogfa.com

...........................................................................................

 

سمینار آشنایی با مدیریت ارتباط با مشتریان
در تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی      و خدمات  وابسته
اهداف سمینار:
بدست آوردن رضایت مشتریان، جایگاهی مهم و حیاتی را در فعالیت¬های بازاریابی دفاتر ی موسسات    تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       به خود اختصاص داده است. مدیران این دفاتر بخوبی می¬دانند که جذب مشتریان جدید در بازار تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       بسیار دشوار است، بنابراین یکی از راه¬های حفظ سودآوری، نگهداشت مشتریان موجود است. امکانات و ابزارهایی که بتواند مشتریان جدید را به خود جذب کند نیز در گسترش سهم بازار و کسب سود تاثیری به سزا دارد.
بدین ترتیب لازم است در این دفاتر سیستمی برای جذب و حفظ مشتریان طراحی و پیاده سازی شود. سیستمی که بتواند روابط شرکت و مشتریان را به خوبی مدیریت نماید. سیستم¬های مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) ابزارهایی هستند که امروزه به این منظور مورد استفاده قرار می¬گیرند. نرم¬افزارهای "مدیریت ارتباط با مشتری" می¬توانند شرکت¬ها و دفاتر ی تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       رادر جلب رضایت مشتریان توانمندتر سازند.
در این سمینار ضمن معرفی مفهوم "مدیریت روابط مشتریان" و چگونگی بکار گیری آن در دفاتر و نمایندگی¬های تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       و خدمات  وابسته، یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری و نحوه عملکرد آن به صورت نمونه معرفی می¬شود.

سرفصل های سمینار:
۱/ مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟ (مفاهیم و تعاریف)
۲/ چرا باید از سیستم¬های CRM استفاده کرد؟
۳/ موسسات    تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       چه نیازی به مدیریت CRM دارد؟
۳-۱- کانالهای ارتباط با مشتری در بازاریابی تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی      موسسات    تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی      چیست؟
۳-۲- مشتری چه انتظاراتی از ارائه دهنده تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی      موسسات    تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی      خود دارد؟
۳-۳- چگونه می توان مشتری را جذب کرد؟
۳-۴- چگونه می توان تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی      بیشتری به یک مشتری فروخت؟
۳-۵- چگونه می توان مشتری را وفادار ساخت؟
۴/ معرفی یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ویژه دفاتر و نمایندگی های موسسات    تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       و خدمات  وابسته
۵/ پرسش و پاسخ
گواهی دوره: به کلیه شرکت کنندگان در دوره، گواهی معتبر اعطا خواهد شد
این  دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد

مدرس: علی خویه 09122991608
www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......

 

 

 

چگونه می توان روحیات افکار و رفتار افراد، مخاطبان و مشتریان خود را شناسایی و متناسب با خودشان با آنها برخورد کرد؟

چرا برخی از مردم می توانند به راحتی ارتباط برقرار کرده، دوستان و مشتریان بیشتری داشته باشند؟

آیا راهی برای شناخت مشتریان وجود دارد؟

شم و نبض شناخت بازار و مشتری چگونه بدست می آید؟

 

 سمینار تخصصی، کاربردی و کارگروهی

مشتری شناسی، مشتری سازی

در موسسات    تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       

و خدمات  وابسته

سبک ها و شیوه های برخورد با مشتریان در تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       و خدمات  وابسته

همراه با تکنیک هایی از مهندسی ذهن وان ال پی

با متدهای جدید آموزشی و اساتید مجرب گروهی

هدف از دوره:آشنایی مخاطبان با موثرترین و خلاق ترین تکنیک های ارتباطی با دیگران، ذهن خوانی مشتریان، مشتری شناسی، مشتری سازی، مشتری مداری، روشهایی برای ارتباطات و مهندسی عوامل ارتباطی برای هر چه بهتر شدن ارتباطات فردی، سازمانی و شرکتی

اساتید دوره: علی خویه(مدرس دانشگاه، مولف مشاور و ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف کتاب مهندسی ذهن وال ال پی در ارتباطات و بازاریابی )www.khooyeh.com

مدت زمان سمینار:

برخی از سرفصل های دوره:

  • تیپ شناسی مشتریان در تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       و خدمات  وابسته
  • روانشناسی مشتریان در تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       و خدمات  وابسته
  • شیوه شناسایی افراد در هنگام ارتباط در تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       و خدمات  وابسته
  • روش های ارتباط بهتر با افراد در موسسات    تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی        و
  • انواع مشتریان و روشهای برخورد با آنها
    • مشتریان بد اخلاق و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان و افراد مغرور و روش برخورد با آنها
    • مشتریان و انسان های احساسی و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان سردرگم و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان با هوش و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان یک دنده و شیوه معامله با آنها
    • مشتریان پرحرف و روشهای برقراری ارتباط با آنها
    • ....
    • ....
    • ... در تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       و خدمات  وابسته
  • ان ال پی در ارتباطات خلاق در تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       و خدمات  وابسته
  • تکنیکهای مشتری سازی تلفنی در تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       و خدمات  وابسته
  • مشتری مداری تلفنی در موسسات    تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       و خدمات  وابسته
  • روابط عمومی خلاق و موثر در تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       و خدمات  وابسته
  • تکنیک های بهبود روابط عمومی در تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       و خدمات  وابسته
  • دام های روابط عمومی موثر و اثربخش
  • 10 تکنیک ارتباط خلاق در فروش  تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       و خدمات  وابسته
  • زبان بدن در ارتباطات خلاق (creative body lang)
  • مهندسی ذهن در تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       و خدمات  وابسته
  • الف)اعصاب‌و شبکه های عصبی
  • ب)زبان و زبانشناسی
  • ج)برنامه‌ریزی

نقش اعصاب در تبلیغات

  • ضمیر خود آگاه و ناخود آگاه مشتریان
  • اصل استفاده از قدرت تمرکز برای مشتریان در موسسات    تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       و خدمات  وابسته
  • اصل استفاده از قدرت سوال
  • اصل استفاده از جملات تاکیدی و تصدیقی مثبت
  • اصل تصویر سازی ذهنی در موسسات    تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       و خدمات  وابسته

بازاریابی هیپنوتیزمی، تبلیغات هیپنوتیزمی

اصول مهندسی ذهن و ان ال پی در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات

  • اصل مدلسازی برای مشتری سازی در تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       و خدمات  وابسته
  • فرایند مدلسازی در تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       و خدمات  وابسته
  • اصل باورها و  ارزش ها در مشتری مداری
  • اصل (SMART) در برقراری ارتباط با مشتریان
  • اصل چارچوب ها ، قواعد ؛ تکنیکها
  • اصل خطوط زمانی
  • اصل مدل  TOTE در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
  • اصل مدل  ROLE در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
  • اصل مدل متا در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات

(در صورت تمایل این دوره به صورت خصوصی و نیمه خصوصی در محل شرکت شما برگزار خواهد شد)

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.marketingschool.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

khoooyehali@yahoo.com

khooyehali@yahoo.com

 

دوره های کاربردی اجرایی بازاریابی کنترل کیفیت و مشتری مداری در موسسات    تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       و خدمات  وابسته

تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی      پس از فروش در موسسات    تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       خدمات  وابسته

اصول، مبانی، مفاهیم، کاربردها، تکنیک ها، روش ها، سیستم ها

به صورت کاربردی اجرایی

هدف از دوره:

آشنایی کاربردی و کامل مخاطبان با فرایندها اصول مبانی مفاهیم کاربردها و تکنیک های تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی      پس از فروش

مدرس: علی خویه 09122991608
www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......

 

مدت زمان دوره آموزشی: 16 ساعته یا 24 ساعته( با توجه به نیاز سازمان)

برنامه زمابندی سمینار 16 ساعته

  روز اول روز دوم
9-11 مبانی و مفاهیم تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی      پس از فروش

ضرورت ها اهداف وظایف

بازاریابی تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی

اشتباه های و خطاهای کارکنان تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی      پس از فروش

دام های فروشندگان و کارکنان تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی

11-13 تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش

ابعاد کیفیت تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی      پس از فروش

تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی      تعمیرات نگهداری آموزش

تاکتیک های ارتباطات خلاق در تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی      پس از  فروش،  و مدیریت

تکنیک های مذاکره در تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی      پس از فروش

14-16 تکنیک های تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی      پس از فروش

انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها

کارگاه کارگروهی تکنیک های تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی      پس از فروش
16-18 کارگاه کارگروهی انواع تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی      پس از فروش، رفتار مشتریان

روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش

برنامه زمانبندی سمینار 24 ساعته

  روز اول روز دوم روز سوم
9-11 مبانی و مفاهیم تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی      پس از فروش

ضرورت ها اهداف وظایف

بازاریابی تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی

فروشنده و نمایندگی حرفه ای

ویژگیها، شرایط، وظایف

و تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی      پس از فروش

مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و...
11-13 انواع تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی      پس از فروش، رفتار مشتریان

روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش

تکنیک های تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی      پس از فروش

انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها

انواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنها

تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی      تعمیران نگهداری آموزش

14-16 تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی      پس از فروش تاکتیک های ارتباطات خلاق در تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی      پس از  فروش،  و مدیریت

تکنیک های مذاکره در تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی      پس از فروش

اشتباه های و خطاهای کارکنان تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی      پس از فروش

دام های فروشندگان و کارکنان تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی

کنترل هزینه های تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی

16-18 کارگاه کارگروهی

چک لیست بازاریابی تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی

مدیریت کارکنان تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی      پس از فروش ، سیستم های تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی      پس از فروش و کنترل کیفیت کارگاه کارگروهی

تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی      تعمیران نگهداری آموزش

 

سرفصل ها و برخی از مطالب دوره ها:

  • مبانی و مفاهیم تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی      پس از فروش - ضرورت ها اهداف وظایف

بازاریابی تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی      در تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       و خدمات  وابسته

چک لیست بازاریابی تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی      و تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی      پس از فروش

  • انواع تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی      پس از فروش، رفتار مشتریان در موسسات    تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       و خدمات  وابسته
  • روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش در موسسات    تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       و خدمات  وابسته
  • تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی      پس از فروش
  • کنترل و نگه‌داری اطلاعات قراردادهای تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی      پس از فروش
  • فروشنده و نمایندگی حرفه ای - ویژگیها، شرایط، وظایف
  • مدیریت  و تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی      پس از فروش
  • سیستم هاتی تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی      پس از فروش در موسسات    تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی  و خدمات  وابسته
  • نرم افزارهای تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی      پس از فروش در موسسات    تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       و خدمات  وابسته
  • تکنیک های تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی      پس از فروش در موسسات    تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       و خدمات  وابسته
  • انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها
  • کنترل هزینه قطعات مصرفی و تعمیری برای ارایه‌ی تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی      براساس قرارداد
  • مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و...
  • تاکتیک های ارتباطات خلاق در تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی      پس از  فروش،  و مدیریت
  • تکنیک های مذاکره در تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی      پس از فروش در موسسات    تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       و خدمات  وابسته
  • نگه‌داری صورت‌جلسه‌ی تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی      ارایه شده به مشتریان
  • دسترسی به کلیه سوابق تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی      ارایه شده به تفکیک جزییات
  • اشتباه های و خطاهای کارکنان تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی      پس از فروش
  • دام های فروشندگان و کارکنان تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی      در موسسات    تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       و خدمات  وابسته
  • کنترل هزینه های تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی
  • کنترل وضعیت گارانتی، در کلیه مراحل ارایه‌ی تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی
  • مدیریت کارکنان تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی      پس از فروش ، سیستم های تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی      پس از فروش و کنترل کیفیت
  • جمع‌آوری اطلاعات نمایندگی‌ها در دفتر مرکزی و پردازش آن‌ها
  • ارتباط بین واحدهای فنی و انبار و ردیابی انتقال قطعات سالم و خراب بین این دو واحد
  • ارتباط بین واحد فنی و مشتری و ردیابی نقل و انتقال قطعات جدید، تعمیری، تعویضی و خراب با استفاده از سریال کالا
  • ارتباط بین واحد فنی و امور اداری در زمینه ارسال قطعات برای مشتری در موسسات    تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       و خدمات  وابسته
  • انواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنها در موسسات    تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       و خدمات  وابسته

 

مدرس: مهندس علی خویه www.khooyeh.com

www.marketingschool.blogfa.com

 

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.marketingschool.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

khoooyehali@yahoo.com

khooyehali@yahoo.com

 

 

 

 

 

 

کارگاه آموزشی اجرایی و کاربردی مدیریت و  سرپرستی اثربخش در صنعت  تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی

مدرس: مهندس علی خویه

www.khooyeh.com

www.gmas.ir

 

سرفصل دوره آموزشی کاربردی

سرپرستی اثربخش

در تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی       و خدمات  وابسته

 

حوزه آموزشی محتوای آموزشی
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی -    مفهوم مدیریت

-    مفهوم سرپرست و سرپرستی و جایگاه آن در مدیریت

-    مقایسه رهبر، مدیر و سرپرست و نقشهای رهبری و مدیریتی در سرپرستی اثربخش

-    حیطه نظارت (سرپرستی) و روش های تعیین آن

-    اختیار و مسئولیت در سرپرستی اثربخش

-    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار

-    اصول مربی گری و نقش آن در سرپرستی اثربخش

-    اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی

ارتقای بینش -    مدیریت تغییر در موسسات  آموزشی

-    مدیریت استرس در موسسات آموزشی

-    تفکر خلاق و سیستمی در تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی

-    مهندسی فکر و مثبت اندیشی در تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی

ارتقای مهارت -    مهارتهای سرپرستی کارکنان حرفه ای در تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی

-    مهارتهای انگیزه در کارکنان و روش های آن

-    روش بهینه تفویض اختیار و اصول آن

-    مهارتهای ایجاد هماهنگی در زیردستان

-    مهارتهای نظارت و کنترل موثر

-    مهارت مدیریت زمان در سرپرستی اثربخش

-    مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی

-    مهارت ارائه مؤثر مطالب

-    مهارت های رفتاری برای سرپرستان در تورهای مسافرتی و آزانس های مسافرتی

-    مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات)

-    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.marketingschool.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

khoooyehali@yahoo.com

khooyehali@yahoo.com

این  دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد

مدرس: علی خویه 09122991608
www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

  • مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......

 

 

 

کانال تلگرام بازاریابی و برندسازی

نظرات (۱)

  آژانس مسافرتی آلفا پرواز نیلی بدترین اژانس مسافرتی بود که به عمرم دیده ام . فقط تا لحظه ای که تمام پول تور را پرداخت کنم  به تماس جواب مبدادن وبعد از ان دیگر هیچ ...علیرغم تاکید بنده که برای بار اول سفر خارجی دارم میرم وحتما لیدر باشه ومثلا انها هم قول داده بودن که لیدر هست اما  من وبچه هامو  در کشور غریب بدون لیدر رها کردن به تماس جواب ندادن  ترانسفر نداشت علیرغم اینکه در پکیچ نوشته بود .گشت شهری برای ما سه نفر ارائه ندادن یک روز ناهار هم داشتیم که باز هم خبری ازشون نشد در واقع پول لیدر و سه ناهار وسه گشت شهری را ازمون دزدیدن  حالا بماند که بدون لیدر و دانستن زبان چقدر در ان کشور علاف شدیم تا تونستیم یعد سه ساعت خودمون را به هتل برسونیم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی