مدرس و مشاور مارکتینگ و برندینگ

دوره های بازاریابی، فروش، مدرس بازاریابی و برندسازی

بایگانی شهریور ۱۳۹۶ :: دوره های بازاریابی، همایش ها و سمینارهای بازاریابی، فروش،تبلیغات،کلاس های آموزشی

دوره های بازاریابی، همایش ها و سمینارهای بازاریابی، فروش،تبلیغات،کلاس های آموزشی

دوره های بازاریابی، همایش ها و سمینارهای بازاریابی، فروش، تبلیغات، کلاس های آموزشی

دوره های بازاریابی، همایش ها و سمینارهای بازاریابی، فروش،تبلیغات،کلاس های آموزشی

دوره های بازاریابی، همایش ها و سمینارهای بازاریابی، فروش، تبلیغات، کلاس های آموزشی

دوره های بازاریابی، همایش ها و سمینارهای بازاریابی، فروش،تبلیغات،کلاس های آموزشی
دوره های بازاریابی، همایش ها و سمینارهای بازاریابی، فروش، تبلیغات، کلاس های آموزشی
آموزش بازاریابی - مشاور بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ،مدیریت، تحقیقات بازاریابی

معرفی مدیر عامل

استاد علی خویه

www.khooyeh.ir
www.khooyeh.com
-مدرس دانشگاه،
-دارای بیش از ۱۸سال تجربه اجرایی و حرفه ای از فروشندگی و ویزیتوری تا مدیریت
-مولف و مترجم ۱۲ کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی
-عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،
-دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفرساعت دوره و کارگاه های آموزشی و کاربردی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی
-دارای سابقه همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی،
-مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر و شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی
-ارایه دهنده بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی
-سخنران بیش از صدها سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار
-مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما،
-عضو هیات تحریریه نشریات مختلف
-دارای تجربه فروش، تبلیغات و بازاریابی از دوران کودکی در مغازه پدرش

تماس با ما:
مدیر برنامه ها
09123998027
09034991194
تماس با استاد علی خویه
09122991608
صفحه اینستاگرام
www.instagram.com/khooyeh.ir
کانال تلگرام @mmsbc و @drmall

چرا کارگاه ها و کلاس های خصوصی در محل:......
1- صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد و هزینه های جانبی
2- اثربخشی بالای کلاس ها و کارگاه های در محل به علت درگیری آموزش با کار و آموزش ضمن خدمت
3- هماهنگی بیشتر و مورد کاوی سازمانی و بررسی مورد های مطالعاتی سازمانی
4- رضایت بیشتر مخاطبان، تمرکز مخاطبان، مشارکت بیشتر مخاطبان

۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

فواید مشاور فروش و بازاریابی 

مشاوره بازاریابی، فروش و برندینگ

مدیران شرکت ها اغلب این سوال را از ما می پرسند که: “چه نیازی به مشاورفروش است ؟” یا “چرا باید به یک مشاور بازاریابی استخدام کنیم ؟” یا “مشاورهبازاریابی موجب چه تحولی در شرکت یا سازمان ما میشود ؟”  و همواره پاسخ ما این است که به نگرش شما بستگی دارد که آیا می خواهید از مشاورانبازاریابی استفاده کنید یا خیر. مشاوران می توانند به جای کارکنان یا در حمایت از یک کارکنان دائمی استخدام شوند. با این حال، منظور مدیران در مورد هزینه های استخدام و به کارگیری مشاوران بازاریابی و فروش می باشد.

sales-business-marketing

در ابتدا اجازه دهید بگویم که باید تغییراتی در نحوه سازمان دهی  در مورد واحدبازاریابی شرکت و به طور کلی سازمان خود داشته باشیم. اگر بازاریابی با توجه به هزینه در نظر گرفته شود، تمام تصمیمات شما براساس هزینه خواهد بود ،نه ارزش و این امر نامطلوبی است که از آن برای تصمیم گیری صحیح و تصمیم گیری استراتژیک کسب و کار استفاده می شود.

 با این حال، اگر تفکر خود را تغییر دهید و به بازاریابی به عنوان سرمایه گذاری نگاه کنید، پس می توانید بر روی چیزهایی که بر مبنای ارزش وبازگشت سرمایه( ROI ) را به حساب می آورند تمرکز کنید. این چیزی است که کسب و کار و تجارت شما را توسعه می دهند و باعث رشد شرکت شما خواهد شد. و با این کار، می توانید مزایای واقعی را که یک مشاور بازاریابی و فروش حرفه ای و با تجربه زیاد می تواند انجام دهد، لمس و ارزیابی کنید.

khooyeh brand HRM CRRM (3)

در ادامه به دلایل استخدام یک مشاور بازاریابی که می تواند برای کسب و کار شما مفید باشد، می پردازیم:

  1. دریافت تجربه و تخصص

دلیل اصلی برای استخدام یک مشاور بازاریابی، کسب مهارت خاصی است که توسط توانایی های محدود کارمندان شرکت، وجود ندارد ویا  به دلیل محدودیت های زمانی، دسترسی شما به این تجربه ها و یا تخصص ها امکان پذیر نیست.

باید توجه داشت که بعضی از پروژه ها بسیار تخصصی هستند و یا دارای یک دوره کوتاه هستند که در این صورت ممکن است آموزش یک کارمند برای پروژه های کوتاه مدت و تخصصی، قابل انجام نباشد.

از سوی دیگر، شرکت های راه انداز(start-up companies)، اغلب به سطح بالایی از پشتیبانی استراتژیک نیاز دارند، اما کسی که می تواند با سرعت بسیار زیاد اجرا کند، در این شرکت ها وجود ندارد، چرا که این شرکت ها می بایست مدت زمان بسیار زیادی را صرف شناخت منابع و توانایی های شرکت وبازار کنند.

ولی مشاور بازاریابی در شرکت، می تواند با سرعت بالا و با پشتوانه ی شناخت شرکت و بازار، پروژه های تخصصی به سرانجام برساند.

 برنامه‌ریزی منابع سازمانی (Enterprise resource planning)

برخی از پروژه های تخصصی عبارتند از:

راه اندازی خط تولید محصول جدید یا اتخاذ استراتژی جدید

راه اندازی واحد بازاریابی، فروش و برندینگ شرکت های تازه تاسیس شده

برندسازی مجدد (Re-brand) سازمان ، تقویت و توسعه ی برند

شناسایی فرصت ها و ایجاد تغییرات لازم درمناطق نیازمند تغییر

هدایت نوآوری ها به شکل اثربخش

جایگزینی نیروهای کلیدی و اصلی شرکت

و…

marketing consultant2

  1. اثربخشی هزینه را درک کنید

شما باید هزینه مشاوره را با هزینه واقعی استخدام یک کارمند حقوق و دستمزد تمام وقت مقایسه کنید. هنگام انجام مقایسه خود مطمئن باشید که حقوق و مزایای سالانه کارکنان، مزایا، فضای اداری، تجهیزات اداری، مسافرت، تعطیلات، روزهای بیمار، مالیات حقوق و دستمزد و آموزش را حساب کنید. واقعیت این است که یک کارمند می تواند ۲۵ تا ۳۰ درصد بالاتر از حقوق خود را در سال دریافت کند، که بطور قابل توجهی بیش از یک مشاور است.

هنگامی که نگرش خود را از مدل تصمیم گیری مبتنی هزینه به مدل تصمیم گیری مبتنی بر ارزش  تغییر دادید. حتما شما درمی یابید که بازگشت سرمایه گذاری مشاوره، توسط خود خود مشاوره فراهم می شود که مانع از هدررفت سرمایه های سازمان می شود.

ضمن این که باید توجه داشته باشید که سعی و خطا، هزینه ی بالایی را در بر دارد. چنانچه یک پروژه ی تخصصی را به یک کارمند شرکت خود بسپارید به جای آن که از یک مشاور فروش یا بازاریابی کمک بخواهید، شما متحمل هزینه ی بسیار زیادی خواهید بود.

  1. کسب دید واقع گرایانه

یکی از مزیت های داشتن برای یک مشاور بازاریابی این است که بتوان همراه با او پروژه را به موفقیت برسانیم. بنابراین،  یک مشاوری که به اندازه کافی حرفه ایست و دارای تجربه فراوانی نیز هست می تواند پویایی سازمان را درک کند. مشاوران می توانند چشم انداز منحصر به فردی را برای پروژه ایجاد کنند.مشاوران فروش و بازاریابی حرفه ای قادر به شناسایی شکاف های بزرگ در برنامه بازاریابی هستند و همچنین پیشنهاد های زیادی از ایده های جدید دارند که می توانند موجب تحول در سازمان یا شرکت شما شوند.

 به این ترتیب، شما ممکن است ایده های خود را بدون نگرانی در مورد مسائل مربوط به عملکرد و آینده ی شرکت با مشاوران خود درمیان بگذارید.

 به یاد داشته باشید که هدف مشاور، موفقیت است. فقط در این صورت او می تواند انتظار برای دعوت دوباره برای یک پروژه دیگر از سوی شما را داشته باشد.

مشاور فروش و بازاریابی حرفه ای

مشاور بازاریابی و فروش با تجربه و متخصص

مشاوران بازاریابی از شرکتی به شرکت می روند و به کار در پروژه های مختلف مشغول می شوند. به همین ترتیب، آن ها در معرض ایده ها و تجربیات جدیدی هستند که می تواند برای شرکت شما مفید باشد.

علاوه بر این، مشاوران بازار دسترسی گسترده ای به متخصصان با استعداد و با تخصص در همه ی بخش های یک سازمان دارند. این قضیه اساسا می تواند دسترسی شما را به یک بخش بزرگی از بازار که تاکنون قابل دستیابی نبوده، آسان کند.

یکی دیگر از مزایای مشاوران فروش و بازاریابی این است که  تنها زمانی که شما به آنها نیاز دارید ، به آن ها رجوع می کنید و به همین دلیل، موجب صرفه جویی در زمان و هزینه های شما می شود.

مشاوره بازاریابی به بخشی کلی از حوزه بازاریابی شرکت یعنی مواردی از قبیل امور مشتریان، فروش، روابط عمومی، رضایت سنجی مشتریان و کارکنان شرکت، مدیریت برند و برخی بخش های دیگر و همچنین تبلیغات مربوط می شود. تبلیغات بخشی از برنامه های بازاریابی شرکت است، هرچند بیشترین بودجه را به سمت خود جذب می کند.

constructionManagement2

به طور خلاصه، مشاوران فروش و بازاریابی منبع بزرگی از استعداد ها و توانایی هایی هستند که می توانند راه صعود و توسعه ی تجارت شما را هموار نمایند.

و این که سرمایه گذاری شما روی مشاوران فروش و بازاریابی، جدا از سایر سرمایه گذاری های شما نیست و قطعا برای شما سودآور خواهد بود.

به خاطر داشته باشید که برای درخواست مشاوره در حوزه ی مسایل شغلی، کسب و کار و فروش اولین گام چیدمان صحیحی از مشکلات پیش رو و یا سوالات موجود در حوزه ی کسب و کار ماست.
چالش ها. مشکلات. نقاط قوت و به طور کلی چشم اندازی از آینده ی شغل خود را در نظر بگیرید.

آنگاه خواهید دانست که قطعا استفاده از دانش، آگاهی و یا تجارب دیگران در کاهش خطرات و تنش های شغلی شما کارساز است.

مشاورین حوزه ی کسب و کار میتوانند راهنمای شما باشند .

آنها اغلب به طرق مختلفی این کار را انجام میدهند. یکی از این روشها  حضور در محل کسب و کار شماست که قطعا فواید بسیاری دارد

چنانچه علاقه مند به دریافت مشاوره بازاریابی حرفه ای هستید، می توانید با ما در ارتباط باشید.

 marketing khooyeh (1)

علی خویه

مدرس دانشگاه، مولف ۱۲ عنوان کتاب تخصصی و مرجع در زمینه هایبازاریابی، فروش، برندینگ و تبلیغات

۱۸سال تجربه ی اجرایی موفق

مشاور بیش از صدها برند مطرح در خاورمیانه

سخنران برتر صد ها همایش و کنفرانس تخصصی

مجری بزرگترین پروژه های مهندسی فروش و بازاریابی در سطح ملی و بین المللی

عضو فعال معتبر ترین انجمن های بین المللی بازاریابی و فروش در اروپا و آمریکا

آدرس سایت: khooyeh.ir

تماس مستقم: ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸

 

علی خویه استاد دانشگاه، مشاور، محقق و مدرس در زمینه های مدیریت،بازاریابی، فروش، برندسازی، تبلیغات، اصول و فنون مذاکره با ۱۸ سال تجربه ی احرایی موفق تالیف و ترجمه ۱۲ عنوان کتاب تخصصی و مرجع

اجرای پروژه های QS ، بازاریابی، مدیریت و مهندسی فروش، برندینگ و تبلیغات، باشگاه مشتریان و CRM، دپارتمان بازاریابی، توزیع و پخش و فروش مویرگی، اجرای جشنواره های فروش، پیاده سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی، استقرار فرآیند های فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش، اجرای ساده ترین و مناسب ترین روش های فروش و بازاریابی در جهت ارتقا فروش و رضایت مشتری، بهبود عملکرد تیم فروش و بازاریابی، ایجاد واحد CRM، استخدام و بکارگیری منابع انسانی مناسب و اثر بخش با متدهای روز دنیا و آموزش و استقرار آنها در سازمان،تحقیقات بازار و بازاریابی، بازارشناسی و بازارسنجی، منابع انسانی، رفتار مصرف کننده، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روانشناسی فروش،مشاوره در حوزه های مدیریت، QS، بازاریابی، فروش، تبلیغات و ارتباطات، راهکارهای افزایش فروش

 

کانال تلگرام بازاریابی و برندسازیکانال تلگرام آکادمی مذاکره کانال آموزش اصول و فنون مذاکره - فن بیان و زبان بدنکانال تلگرام انجمن برند ایران - آموزش برندسازی، روش های برندسازی


دوره های بازریابی، فروش، برند، تبلیغات و مذاکره