مدرس و مشاور مارکتینگ و برندینگ

دوره های بازاریابی، فروش، مدرس بازاریابی و برندسازی

دوره های بازریابی، فروش، برند، تبلیغات و مذاکره :: دوره های بازاریابی، همایش ها و سمینارهای بازاریابی، فروش،تبلیغات،کلاس های آموزشی

دوره های بازاریابی، همایش ها و سمینارهای بازاریابی، فروش،تبلیغات،کلاس های آموزشی

دوره های بازاریابی، همایش ها و سمینارهای بازاریابی، فروش، تبلیغات، کلاس های آموزشی

دوره های بازاریابی، همایش ها و سمینارهای بازاریابی، فروش،تبلیغات،کلاس های آموزشی

دوره های بازاریابی، همایش ها و سمینارهای بازاریابی، فروش، تبلیغات، کلاس های آموزشی

دوره های بازاریابی، همایش ها و سمینارهای بازاریابی، فروش،تبلیغات،کلاس های آموزشی
دوره های بازاریابی، همایش ها و سمینارهای بازاریابی، فروش، تبلیغات، کلاس های آموزشی
آموزش بازاریابی - مشاور بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ،مدیریت، تحقیقات بازاریابی
www.khooyeh.com
09122991608
گروه متخصصان مشاوره تحقیق آموزش و اجرای gmas.
مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مشاورو مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند، ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، مشاور و مدرس بیش از صدها کارخانه در سراسر خاورمیانه، ارایه بیش از 650000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......
اجرای پروژه های QS ، بازاریابی، مدیریت و مهندسی فروش، برندینگ و تبلیغات، باشگاه مشتریان و CRM، دپارتمان بازاریابی، توزیع و پخش و فروش مویرگی، اجرای جشنواره های فروش، پیاده سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی، استقرار فرآیند های فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش، اجرای ساده ترین و مناسب ترین روش های فروش و بازاریابی در جهت ارتقا فروش و رضایت مشتری، بهبود عملکرد تیم فروش و بازاریابی، ایجاد واحد CRM، استخدام و بکارگیری منابع انسانی مناسب و اثر بخش با متدهای روز دنیا و آموزش و استقرار آنها در سازمان،تحقیقات بازار و بازاریابی، بازارشناسی و بازارسنجی، منابع انسانی، رفتار مصرف کننده، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روانشناسی فروش،مشاوره در حوزه های مدیریت، QS، بازاریابی، فروش، تبلیغات و ارتباطات، راهکارهای افزایش فروش

۹۸ مطلب توسط «دوره های بازریابی، فروش، برند، تبلیغات و مذاکره» ثبت شده است

فواید مشاور فروش و بازاریابی 

مشاوره بازاریابی، فروش و برندینگ

مدیران شرکت ها اغلب این سوال را از ما می پرسند که: “چه نیازی به مشاورفروش است ؟” یا “چرا باید به یک مشاور بازاریابی استخدام کنیم ؟” یا “مشاورهبازاریابی موجب چه تحولی در شرکت یا سازمان ما میشود ؟”  و همواره پاسخ ما این است که به نگرش شما بستگی دارد که آیا می خواهید از مشاورانبازاریابی استفاده کنید یا خیر. مشاوران می توانند به جای کارکنان یا در حمایت از یک کارکنان دائمی استخدام شوند. با این حال، منظور مدیران در مورد هزینه های استخدام و به کارگیری مشاوران بازاریابی و فروش می باشد.

sales-business-marketing

در ابتدا اجازه دهید بگویم که باید تغییراتی در نحوه سازمان دهی  در مورد واحدبازاریابی شرکت و به طور کلی سازمان خود داشته باشیم. اگر بازاریابی با توجه به هزینه در نظر گرفته شود، تمام تصمیمات شما براساس هزینه خواهد بود ،نه ارزش و این امر نامطلوبی است که از آن برای تصمیم گیری صحیح و تصمیم گیری استراتژیک کسب و کار استفاده می شود.

 با این حال، اگر تفکر خود را تغییر دهید و به بازاریابی به عنوان سرمایه گذاری نگاه کنید، پس می توانید بر روی چیزهایی که بر مبنای ارزش وبازگشت سرمایه( ROI ) را به حساب می آورند تمرکز کنید. این چیزی است که کسب و کار و تجارت شما را توسعه می دهند و باعث رشد شرکت شما خواهد شد. و با این کار، می توانید مزایای واقعی را که یک مشاور بازاریابی و فروش حرفه ای و با تجربه زیاد می تواند انجام دهد، لمس و ارزیابی کنید.

khooyeh brand HRM CRRM (3)

در ادامه به دلایل استخدام یک مشاور بازاریابی که می تواند برای کسب و کار شما مفید باشد، می پردازیم:

  1. دریافت تجربه و تخصص

دلیل اصلی برای استخدام یک مشاور بازاریابی، کسب مهارت خاصی است که توسط توانایی های محدود کارمندان شرکت، وجود ندارد ویا  به دلیل محدودیت های زمانی، دسترسی شما به این تجربه ها و یا تخصص ها امکان پذیر نیست.

باید توجه داشت که بعضی از پروژه ها بسیار تخصصی هستند و یا دارای یک دوره کوتاه هستند که در این صورت ممکن است آموزش یک کارمند برای پروژه های کوتاه مدت و تخصصی، قابل انجام نباشد.

از سوی دیگر، شرکت های راه انداز(start-up companies)، اغلب به سطح بالایی از پشتیبانی استراتژیک نیاز دارند، اما کسی که می تواند با سرعت بسیار زیاد اجرا کند، در این شرکت ها وجود ندارد، چرا که این شرکت ها می بایست مدت زمان بسیار زیادی را صرف شناخت منابع و توانایی های شرکت وبازار کنند.

ولی مشاور بازاریابی در شرکت، می تواند با سرعت بالا و با پشتوانه ی شناخت شرکت و بازار، پروژه های تخصصی به سرانجام برساند.

 برنامه‌ریزی منابع سازمانی (Enterprise resource planning)

برخی از پروژه های تخصصی عبارتند از:

راه اندازی خط تولید محصول جدید یا اتخاذ استراتژی جدید

راه اندازی واحد بازاریابی، فروش و برندینگ شرکت های تازه تاسیس شده

برندسازی مجدد (Re-brand) سازمان ، تقویت و توسعه ی برند

شناسایی فرصت ها و ایجاد تغییرات لازم درمناطق نیازمند تغییر

هدایت نوآوری ها به شکل اثربخش

جایگزینی نیروهای کلیدی و اصلی شرکت

و…

marketing consultant2

  1. اثربخشی هزینه را درک کنید

شما باید هزینه مشاوره را با هزینه واقعی استخدام یک کارمند حقوق و دستمزد تمام وقت مقایسه کنید. هنگام انجام مقایسه خود مطمئن باشید که حقوق و مزایای سالانه کارکنان، مزایا، فضای اداری، تجهیزات اداری، مسافرت، تعطیلات، روزهای بیمار، مالیات حقوق و دستمزد و آموزش را حساب کنید. واقعیت این است که یک کارمند می تواند ۲۵ تا ۳۰ درصد بالاتر از حقوق خود را در سال دریافت کند، که بطور قابل توجهی بیش از یک مشاور است.

هنگامی که نگرش خود را از مدل تصمیم گیری مبتنی هزینه به مدل تصمیم گیری مبتنی بر ارزش  تغییر دادید. حتما شما درمی یابید که بازگشت سرمایه گذاری مشاوره، توسط خود خود مشاوره فراهم می شود که مانع از هدررفت سرمایه های سازمان می شود.

ضمن این که باید توجه داشته باشید که سعی و خطا، هزینه ی بالایی را در بر دارد. چنانچه یک پروژه ی تخصصی را به یک کارمند شرکت خود بسپارید به جای آن که از یک مشاور فروش یا بازاریابی کمک بخواهید، شما متحمل هزینه ی بسیار زیادی خواهید بود.

  1. کسب دید واقع گرایانه

یکی از مزیت های داشتن برای یک مشاور بازاریابی این است که بتوان همراه با او پروژه را به موفقیت برسانیم. بنابراین،  یک مشاوری که به اندازه کافی حرفه ایست و دارای تجربه فراوانی نیز هست می تواند پویایی سازمان را درک کند. مشاوران می توانند چشم انداز منحصر به فردی را برای پروژه ایجاد کنند.مشاوران فروش و بازاریابی حرفه ای قادر به شناسایی شکاف های بزرگ در برنامه بازاریابی هستند و همچنین پیشنهاد های زیادی از ایده های جدید دارند که می توانند موجب تحول در سازمان یا شرکت شما شوند.

 به این ترتیب، شما ممکن است ایده های خود را بدون نگرانی در مورد مسائل مربوط به عملکرد و آینده ی شرکت با مشاوران خود درمیان بگذارید.

 به یاد داشته باشید که هدف مشاور، موفقیت است. فقط در این صورت او می تواند انتظار برای دعوت دوباره برای یک پروژه دیگر از سوی شما را داشته باشد.

مشاور فروش و بازاریابی حرفه ای

مشاور بازاریابی و فروش با تجربه و متخصص

مشاوران بازاریابی از شرکتی به شرکت می روند و به کار در پروژه های مختلف مشغول می شوند. به همین ترتیب، آن ها در معرض ایده ها و تجربیات جدیدی هستند که می تواند برای شرکت شما مفید باشد.

علاوه بر این، مشاوران بازار دسترسی گسترده ای به متخصصان با استعداد و با تخصص در همه ی بخش های یک سازمان دارند. این قضیه اساسا می تواند دسترسی شما را به یک بخش بزرگی از بازار که تاکنون قابل دستیابی نبوده، آسان کند.

یکی دیگر از مزایای مشاوران فروش و بازاریابی این است که  تنها زمانی که شما به آنها نیاز دارید ، به آن ها رجوع می کنید و به همین دلیل، موجب صرفه جویی در زمان و هزینه های شما می شود.

مشاوره بازاریابی به بخشی کلی از حوزه بازاریابی شرکت یعنی مواردی از قبیل امور مشتریان، فروش، روابط عمومی، رضایت سنجی مشتریان و کارکنان شرکت، مدیریت برند و برخی بخش های دیگر و همچنین تبلیغات مربوط می شود. تبلیغات بخشی از برنامه های بازاریابی شرکت است، هرچند بیشترین بودجه را به سمت خود جذب می کند.

constructionManagement2

به طور خلاصه، مشاوران فروش و بازاریابی منبع بزرگی از استعداد ها و توانایی هایی هستند که می توانند راه صعود و توسعه ی تجارت شما را هموار نمایند.

و این که سرمایه گذاری شما روی مشاوران فروش و بازاریابی، جدا از سایر سرمایه گذاری های شما نیست و قطعا برای شما سودآور خواهد بود.

به خاطر داشته باشید که برای درخواست مشاوره در حوزه ی مسایل شغلی، کسب و کار و فروش اولین گام چیدمان صحیحی از مشکلات پیش رو و یا سوالات موجود در حوزه ی کسب و کار ماست.
چالش ها. مشکلات. نقاط قوت و به طور کلی چشم اندازی از آینده ی شغل خود را در نظر بگیرید.

آنگاه خواهید دانست که قطعا استفاده از دانش، آگاهی و یا تجارب دیگران در کاهش خطرات و تنش های شغلی شما کارساز است.

مشاورین حوزه ی کسب و کار میتوانند راهنمای شما باشند .

آنها اغلب به طرق مختلفی این کار را انجام میدهند. یکی از این روشها  حضور در محل کسب و کار شماست که قطعا فواید بسیاری دارد

چنانچه علاقه مند به دریافت مشاوره بازاریابی حرفه ای هستید، می توانید با ما در ارتباط باشید.

 marketing khooyeh (1)

علی خویه

مدرس دانشگاه، مولف ۱۲ عنوان کتاب تخصصی و مرجع در زمینه هایبازاریابی، فروش، برندینگ و تبلیغات

۱۸سال تجربه ی اجرایی موفق

مشاور بیش از صدها برند مطرح در خاورمیانه

سخنران برتر صد ها همایش و کنفرانس تخصصی

مجری بزرگترین پروژه های مهندسی فروش و بازاریابی در سطح ملی و بین المللی

عضو فعال معتبر ترین انجمن های بین المللی بازاریابی و فروش در اروپا و آمریکا

آدرس سایت: khooyeh.ir

تماس مستقم: ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸

 

علی خویه استاد دانشگاه، مشاور، محقق و مدرس در زمینه های مدیریت،بازاریابی، فروش، برندسازی، تبلیغات، اصول و فنون مذاکره با ۱۸ سال تجربه ی احرایی موفق تالیف و ترجمه ۱۲ عنوان کتاب تخصصی و مرجع

اجرای پروژه های QS ، بازاریابی، مدیریت و مهندسی فروش، برندینگ و تبلیغات، باشگاه مشتریان و CRM، دپارتمان بازاریابی، توزیع و پخش و فروش مویرگی، اجرای جشنواره های فروش، پیاده سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی، استقرار فرآیند های فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش، اجرای ساده ترین و مناسب ترین روش های فروش و بازاریابی در جهت ارتقا فروش و رضایت مشتری، بهبود عملکرد تیم فروش و بازاریابی، ایجاد واحد CRM، استخدام و بکارگیری منابع انسانی مناسب و اثر بخش با متدهای روز دنیا و آموزش و استقرار آنها در سازمان،تحقیقات بازار و بازاریابی، بازارشناسی و بازارسنجی، منابع انسانی، رفتار مصرف کننده، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روانشناسی فروش،مشاوره در حوزه های مدیریت، QS، بازاریابی، فروش، تبلیغات و ارتباطات، راهکارهای افزایش فروش

 

کانال تلگرام بازاریابی و برندسازیکانال تلگرام آکادمی مذاکره کانال آموزش اصول و فنون مذاکره - فن بیان و زبان بدنکانال تلگرام انجمن برند ایران - آموزش برندسازی، روش های برندسازی


دوره های بازریابی، فروش، برند، تبلیغات و مذاکره

سخنران بازاریابی

اسفند, ۱۳۹۵

  • ۲۸ اسفند

    فروشنده ی حرفه ای شوید

    Portrait of young handsome man working in his office with mobile phone.

    آموزش فروشندگی آموزش فروشندگی برای تبدیل یک فروشنده معمولی به یک فروشنده حرفه‌ای. فروشنده حرفه‌ای به مسائلی توجه می‌نماید که معمولا توسط سایر فروشندگان از آن چشم‌پوشی می‌نمایند. مهارت‌های بسیار جالبی و دلپذیری باید در یک فروشنده باشد که وی را به یک فروشنده حرفه‌ای تبدیل نماید. یکی از اصلی‌ترین مشکلات پیش روی هر فروشنده در مسیر تبدیل شدن به فروشنده حرفه‌ای ، نداشتن اطلاعات کافی در خصوص محصول / خدماتی که عرضه می‌نماید. بسیار دیده‌ایم که فروشنده در خصوص محصولات خود اطلاعات ناقص یا گمراه‌کننده‌ای به خریدار می‌دهد، بعد از بررسی ، متوجه می‌شویم که این محصول تازه وارد ایران شده و یا این فروشنده تاکنون در بخش دیگری کاری می‌کرده و قصد دارد تا با آزمون‌وخطا و در بلندمدت کم‌کم در مورد محصول اطلاعات کسب نماید. آیا چنین فروشنده‌ای می‌تواند محصول را به درستی معرفی و از آن در مقابل محصول/ خدمات سایر رقبا دفاع نماید. با فرض …

تیر, ۱۳۹۵

  • ۳ تیر

    خدمات مشاوره فروش

    sm khooyeh

    مشاوره و آموزش بازاریابی–فروش-برندینگ ارسال توسط : علی خویهدر اسباب بازی کودکان, بازاریابی, بازاریابی بانک ها, بازاریابی بیمه, بازاریابی خدمات, بازاریابی دیجیتالی, بازاریابی فروشگاه های زنجیره ای,بازاریابی کالا, بازاریابی هتل, بازاریابی و فروش املاک و مستغلات, پارچه و پرده, پخش و توزیع مویرگی, پلاستیک و صنایع وابسته, پوشاک، کت و شلوار، مانتو و دستکش, تاسیسات ساختمانی, تایر و لاستیک خودرو, تجارت, تلویزیون و نمایشگر, جذب مشتری, چوب، مبلمان، دکوراسیون، میز و صندلی,حشره کش و مواد شیمیایی, خرده فروشی, خودرو های تولیدی و وارداتی, دوره های آموزشی, دوره های آموزشی جذب مشتری, دوره های آموزشی فروش, دوره های آموزشی فروش مویرگی, دوره های آموزشی فروشگاهی, دوره های آموزشی مذاکره, دوره های بازاریابی, راه های افزایش فروش,سنگ، کاشی و سرامیک, سیسمونی نوزادان, صادرات و واردات, صنعت چرم, طلا،جواهر و زیور آلات, علی خویه, عینک و اپتیک, فروش و بازاریابی,فروشگاه, فروشگاه آنلاین, فروشگاه زنجیره ای, کارگاه های و دوره های آموزشی, کیف و …

خرداد, ۱۳۹۵

  • ۲۳ خرداد

    جذب مشتری و افزایش فروش

    CRM-khooyeh

    در جهان امروز تحولاتی شگرف در زمینه های گوناگون ، بویژه در شرایط اقتصاد جهانی و بازارها مشاهده می شود . این تحولات به طور دائم بر فعالیتهای تجاری جهانی تاثیر می گذارد و فرصتها و تهدیدهایی را در زمینه اقتصاد و بازرگانی برای جوامع به همراه دارند . در این جهان پر تحول شرکتها و موسساتی موفق خواهند بود که به تحولات سریع جهانی ، تحولات سریع بازار ، وضعیت رقبا ، نظامهای توزیع ، رسانه های گروهی ، فن آوری های جدید و خلاصه بازاریابی و مدیریت بازار توجه کنند . شرکتهایی به شهرت و اعتبار دست خواهند یافت که به رسالت واقعی خود یعنی رضایت مشتری توجه کنند و از طریق ارضاء بهتر نیاز آنها از رقبا پیشی گیرند . و در ضمن به مسئولیتهای اجتماعی خود متعهد بوده و رفاه اجتماعی و منافع کلان جامعه خویش را در نظر داشته باشد .روند حرکت کسب و کار …

  • ۱۹ خرداد

    خدمات و برنامه های جدید گروه مشاوره و آموزش استاد خویه

    خدمات  و برنامه های جدید گروه مشاوره و آموزش استاد خویه     www.khooyeh.com www.khooyeh.ir برای شرکت ها و موسسات طرف قرارداد همکاری در سال ۱۳۹۵ خدمات گروه مشاوره و آموزش استاد خویه به شرکت های طرف قرارداد در سال ۱۳۹۵ ۱٫     تدوین و تبیین ساختار شرکت  مبتنی بر مشتری . ۲٫     آموزش فروشندگان . ۳٫     طراحی سیستم نظارت بر کار فروشندگان . ۴٫     تعیین مشتریان هدف . ۵٫     تعیین مشتریان بالقوه . ۶٫     تدوین استراتژی برخورد با مشتری . ۷٫     طراحی و تدوین سیستم نظام مند خدمات قبل از فروش .رسیدگی به شکایات مشتری .سنجش رضایت مشتری . ۸٫     استقرار نظام بازنگری و اصلاح فرآیند عملیات . ۹٫     ایجاد انگیزه در کارکنان و ارائه پاداش ۱۰٫ طراحی سیستم ها و برنامه های جذب و حفظ نیروی انسانی متخصص . ۱۱٫ آموزش نیروی انسانی با توجه به دانش روز سازمان ها و برندها در دنیا ۱۲٫ طراحی نظام های تنبیه و …

  • ۹ خرداد

    گام ها و مراحل جذب مشتری به وسیله تبلیغات موثر

    shopping khooyeh (21)

    توضیح گام ها و مراحل جذب مشتری به وسیله تبلیغات : جلب توجه : گام اول در این الگو این است که توجه مخاطب را به محصول جلب کنیم. ایجاد علاقه : گام دوم در این الگو این است که مخاطب را به کالای مورد نظر علاقهمند کنیم. ایجاد تمایل۳ :گام سوم در این الگو، تحریک مخاطب برای داشتن محصول است . سوق دادن به خر ید۳ : آخرین گام در این الگو هدایت مخاطب به سوی اقدام به خرید کالاست. ) یک تبلیغ مؤثر پیش از هر چیز باید بتواند توجه مخاطبان مورد هدفش را به خود جلب کند تا در مراحل بعدی قادر باشد آنان را به خرید تشویق .نماید برای دستیابی به این منظور شناخت مشتریان هدف و همچنین برقراری ارتباط مؤثر با آنها با بهرهگیری از محتوای مناسب و جاذبه های بصری خلاقانه، امری ضروری به نظر میرسد. در علم بازاریابی و تبلیغات، جلب توجه مشتریان …

  • ۶ خرداد

    ۶ نکته ی مهم برای افزایش فروش

    فروش محصول سلام امروز میخوایم در مورد فروش بیشتر صحبت کنیم شاید این قسمت در ظاهر به سئو ربطی نداشته باشه ولی در باطن جزئ اصلی سئو همین قسمت هستش یعنی فروش محصول و نگه داشتن کاربر در وبسایت خب چه چیزی باعث میشه فروش شما بیشتر بشه قسمت اول : محصول خوب شما برای مشتریان بیشتر باید محصول خوب و بهتری بفروشید میدونیم که هیچ کس سراغ محصول بد نمیاد ولی قسمت سخت تر بهتر بودن هستش یعنی وقتی ما با رقیبا رودر رو میشید باید محصول بهتر رو رو کنید تا فروشتونبیشتر بشه قسمت دوم پشتیبانی پشتیبانی خوب باعث میشه اطمینان سازی بشه کاربری که از فروشگاه شما خرید میکنه و محصولاتی که مشکل دار هستن رو با شما در میون میزاره و شما مشکلاتش رو حل میکنید دوباره سراغ شما خواهد اومد پس سعی کنید محصولات شما پشتیبانی خوبی داشته باشه پس سعی کنید همیشه در دسترس …

  • ۶ خرداد

    روشهای افزایش فروش

    روشهای کمک به افزایش فروش -بعضی از عادات خود را تغییر دهید – بخاطر داشته باشید که تلفن وسیله مهمی است که می توانید هر روز به نفع خود از آن استفاده کنید. بشرط آنکه آن را بطور موفقیت آمیز و مداوم بکار ببرید. صبح که از خواب بیدار می شوید، در طول مسیر محل کار نکات کلیدی فروش و اصول و قوانین را با خود مرور کنید. ( خود را برای فروش موفق گرم کنید.) -روز خود را با شکم خالی شروع نکنید. در اداره به خوردن نپردازید، اداره جای کار است نه مکان خوردن. شاید بپرسید ” اگر بخواهم در وقت ناهار کار کنم چطور؟” جواب من این است: “این کار نکنید.” – میز کار خود را مرتب کنید. -همنیکه شروع به تلفن زدن (ارتباط برقرارکردن) می­کنید، تصورکنید: آدم موفقی هستید. هیچ چیز یاری بخش تر از اینکه در پای تلفن ( میز مذاکره) خود را موفق ببینید، …

  • ۵ خرداد

    سمینار آشنایی با مدیریت ارتباط با مشتریان

    سمینار آشنایی با مدیریت ارتباط با مشتریان در صنعت لوازم خانگی، آشپزخانه و ساختمانی  تولید کنند گان و وارد کنندگان صنعت لوازم خانگی، آشپزخانه و ساختمانی   و صنایع وابسته اهداف سمینار: بدست آوردن رضایت مشتریان، جایگاهی مهم و حیاتی را در فعالیت¬های بازاریابی دفاتر ی صنعت صنعت لوازم خانگی، آشپزخانه و ساختمانی   به خود اختصاص داده است. مدیران این دفاتر بخوبی می¬دانند که جذب مشتریان جدید در بازار صنعت لوازم خانگی، آشپزخانه و ساختمانی   بسیار دشوار است، بنابراین یکی از راه¬های حفظ سودآوری، نگهداشت مشتریان موجود است. امکانات و ابزارهایی که بتواند مشتریان جدید را به خود جذب کند نیز در گسترش سهم بازار و کسب سود تاثیری به سزا دارد. بدین ترتیب لازم است در این دفاتر سیستمی برای جذب و حفظ مشتریان طراحی و پیاده سازی شود. سیستمی که بتواند روابط شرکت و مشتریان را به خوبی مدیریت نماید. سیستم¬های مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) ابزارهایی هستند که …

  • ۲ خرداد

    راه های عملیاتی و کاربردی جهت افزایش فروش

    shopping khooyeh (21)

    راه های عملیاتی و کاربردی جهت افزایش فروش راه های افزایش فروش, راهکارهای عملیاتی افزایش فروش Increase Sales, استراتژی های افزایش فروش, سیاست های افزایش فروش Increase Sales, تکنیک های افزایش فروش تهیه و تدوین: علی خویه http://www.khooyeh.ir/ ، مدرس دانشگاه با ۱۸ سال تجربه اجرایی، مشاور و مدرس صدها کارخانه، مشاور و تدریس در بیش از ۳۰۰ شرکت مختلف در سراسر خاورمیانه، عضو انجمن های معتبر دنیا، مولف ومترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی، ارایه بیش از ۵۰۰۰ ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، برنامه بازاریابی،مشاوره فروش، مشاوره راهکارهای افزایش فروش، مشاوره مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی، اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی، راه اندازی و استقرار …

دوره های بازریابی، فروش، برند، تبلیغات و مذاکره

یکــی از اولیــن بخشــهایی کــه در هــر ســازمان مــورد توجــه قــرار میگیــرد بخــش فــروش اســت چــرا کــه شــریان هــای تامیــن نقدینگــی از آن مســیر میگــذرد امــا در دنیــای امــروز مدیــران هوشــمند میداننــد کــه قلــب تپنــده ســازمان در شــیوه هــای نویــن تــدارکات کالا(ماشــین آلات، قطعــات یدکــی) وخدمــات، خریدهای موثــر (purchasing Efficient) و اشــراف بــه مهــارت هــای مذاکــره و فنــون تنظیــم قراردادهــای تجــاری اســت.
اصــولا مســئولان خریــد یــک نقــش اساســی را در موفقیــت و یــا شکســت مالــی یــک ســازمان ایفــا میکننــد. براســاس مطالعــات آمــاری، فعالیــت هــای مربــوط بــه خریــد میتوانــد در بیــش از 70% کل بودجــه ی یــک ســازمان ســهیم باشــد.
بــرای داشــتن یــک خریــد موفــق بایــد نگاهــی ژرف و موشــکافانه بــه تکنیــک هــای مذاکــره ای داشــت. در عیــن حــال بایــد در نظــر داشــت کــه عــلاوه بــر آگاه بــودن بــه فــن مذاکــره عامــل مهــم دیگــری نیــز تاثیرگــزار میباشــد و آن آمادگــی داشــتن (preparation ) در مرحلــه ی اول اســت. منظــور از آمادگــی، شــناخت دقیــق مقــررات حاکــم بــر قراردادهــا، درج نــکات الزامــی در هــر قــرارداد و همچنیــن شــناخت مزایــا و معایــب کالا و خدمــات )کیفیــت، زمــان، قیمــت( در هــر یــک از تامیــن کننــدگان مــی باشــد.


• نکات و تکنیک های برندسازی در صنعت سیمان و صنایع وابسته
• ارتقــای مهــارت هــای حرفــه ای در مذاکــره و تنظیــم قراردادهــای تجــاری ( خرید,فروش و حمل و نقل وبیمه)
• بــه اشــتراک گذاشــتن تجربیــات مدیــران در تنظیــم قراردادهــا خریــد وفــروش (نکات موفقیت آمیزو زیان آور)
• تبیین نقاط تمایز سازمان های موفق و الگوبرداری از آنها (Benchmarking)
• مدیریت بازاریابی و فروش در صنعت سیمان و صنایع وابسته
• ایجاد فرصت برای شناسایی تامین کنندگان، فروشندگان وتجار
• آشــنایی مدیــران و کارشناســان خریــد بــا ضــرورت هــای کســب اطلاعــات کامل در استعلام از نگاه تامین کنندگان ( قیمت،کیفی، زمان تحویل)

• ارائــه تجربیــات بــرون ســپاری در کارخانجــات ســیمان، قراردادهــای ناقــص (contracts Incomplete ) و مذاکرات مجدد (Renegotiation )
• آشــنایی بــا شــیوه صحیــح اســتعلام گیــری، ارایــه فــرم هــای استاندارداســتعلام وتنظیم اسناد مالی برای حسابداری
• انتخــاب صحیــح تامیــن کننــدگان براســاس شــاخصه هــای کیفــی وکمــی (CBE) و (TBE)
• انواع مشتریان سیمان و تکنیک ها برخورد با آنها

• تکنیک ها و روش های متقاعد سازی
• فرمول SUB در فروش سیمان

• تکنیک Smart در بازاریابی و فروش


دوره های بازریابی، فروش، برند، تبلیغات و مذاکره

 





استفاده از محصولات شوینده نزدیک عید بیشتر می‌شود. در این ایام تبلیغات محیطی پربیننده‌ترین نوع تبلیغات است و بعد از آن تبلیغات تلویزیونی بیشترین اثربخشی را دارد اما شرکت‌های شوینده می‌توانند از آفر (OFFER) گذاشتن استفاده کنند که یکی از استراتژی‌های موثر در دوران بحران اقتصادی است

- خانه تکانی رسمی است که هرساله خانواده‌های ایرانی آن را انجام می‌دهند و حساسیت خاصی نیز روی آن دارند؛ به طوری که گویی بدون خانه تکانی سال برای آنها تحویل نمی‌شود. با توجه به اینکه ایرانیان از دیرباز به تمیزی و پاکی اهمیت می‌دهند و این موضوع در ایام نزدیک عید پررنگ‌تر می‌شود، نقش شوینده‌ها و پاک‌کننده‌ها در زندگی مردمان و بالابردن سطح زندگی، رفاه و سلامتی بیش از پیش آشکار می‌شود و شرکت‌ها برای بیشتر دیده شدن محصول‌شان دست به اقدامات بازاریابی متفاوتی برای جلب نظر مشتری می‌زنند. به سراغ محمد مهدی تشرفی، کارشناس ارشد بازاریابی رفتیم تا نظر او را درباره استراتژی‌های بازاریابی محصولات شوینده قبل از تعطیلات نوروز بدانیم  .

هدیه و تخفیف

محمــد مهــدی تشـرفی درباره استراتژی‌های مختلفی که شرکت‌های ایرانی برای بـازاریــابی محصولات‌شان در آستانه سال نو در پیش می‌گیرند، بیان کرد: 

دوره های بازریابی، فروش، برند، تبلیغات و مذاکره

برگزاری همایش ها و سمینارهای تخصصی در شهر تبریز
تدریس و آموزش مدیریت، بازاریابی، برندسازی و فروش در شهر تبریز
تدریس مدیریت استراتژیک - اصول و فنون مذاکره - MBA - مدیریت ارتباط با مشتری CRM - مدیریت منابع انسانی در سازمان ها
تکنیک های افزایش فروش، جذب مشتری و وفادارسازی مشتریان
ساخت، توسعه و تقویت برند 

علی خویه
استاد دانشگاه
مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی و مرجع
18 سال تجربه ی اجرایی موفق
مشاور و مدرس صدها برند مطرح در خاورمیانه

دوره های بازریابی، فروش، برند، تبلیغات و مذاکره

برگزاری همایش ها و سمینارهای تخصصی در شهر اصفهان
تدریس و آموزش مدیریت، بازاریابی، برندسازی و فروش در شهر اصفهان
تدریس مدیریت استراتژیک - اصول و فنون مذاکره - MBA - مدیریت ارتباط با مشتری CRM - مدیریت منابع انسانی در سازمان ها
تکنیک های افزایش فروش، جذب مشتری و وفادارسازی مشتریان
ساخت، توسعه و تقویت برند 

علی خویه
استاد دانشگاه
مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی و مرجع
18 سال تجربه ی اجرایی موفق
مشاور و مدرس صدها برند مطرح در خاورمیانه

دوره های بازریابی، فروش، برند، تبلیغات و مذاکره

برگزاری همایش ها و سمینارهای تخصصی در شهر مشهد
تدریس و آموزش مدیریت، بازاریابی، برندسازی و فروش در شهر مشهد
تدریس مدیریت استراتژیک - اصول و فنون مذاکره - MBA - مدیریت ارتباط با مشتری CRM - مدیریت منابع انسانی در سازمان ها
تکنیک های افزایش فروش، جذب مشتری و وفادارسازی مشتریان
ساخت، توسعه و تقویت برند 

علی خویه
استاد دانشگاه
مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی و مرجع
18 سال تجربه ی اجرایی موفق
مشاور و مدرس صدها برند مطرح در خاورمیانه


دوره های بازریابی، فروش، برند، تبلیغات و مذاکره

بازاریابی، فروش و برندسازی لوازم خانگی تکنیک های بازاریابی و فروش لوازم خانگی | روش های افزایش فروشساخت ، توسعه و تقویت برند در صنعت لوازم خانگی | وفادارسازی  و افزایش مشتریاندوره های آموزشی مخصوصی مدیران فروش لوازم خانگی |  مدیریت ارتباط با مشتریان مشتری شناسی و مشتری سازی در صنعت لوازم خانگی |  مدیریت برند در لوازم خانگی

مشاور فروش و بازاریابی

 

بازاریابی، فروش و برندسازی لوازم خانگی
تکنیک های بازاریابی و فروش لوازم خانگی | روش های افزایش فروشساخت ، توسعه و تقویت برند در صنعت لوازم خانگی | وفادارسازی و افزایش مشتریاندوره های آموزشی مخصوصی مدیران فروش لوازم خانگی | مدیریت ارتباط با مشتریان
مشتری شناسی و مشتری سازی در صنعت لوازم خانگی | مدیریت برند در لوازم خانگی

 

علی خویه

شماره تماس مستقیم: 09122991608

دوره های بازریابی، فروش، برند، تبلیغات و مذاکره

مشاور مدیریت، مشاور فروش، مشاور بازاریابی

علی خویه

مدرس بازاریابی و فروش

تدریس دوره های تخصصی مدیریت

مشاور برندینگ ، ساخت و توسعه ی برند


دوره های بازریابی، فروش، برند، تبلیغات و مذاکره


مدرس بازاریابی, استاد بازاریابی, معلم بازاریابی, مشاور بازاریابی ,سخنران بازاریابی, مشاوره مارکتینگ ,تدریس بازاریابی, آموزش بازاریابی ,مشاور مارکتینگ, معلم مارکتینگ, دوره بازاریابی


مدرس بازاریابی, استاد بازاریابی, معلم بازاریابی, مشاور بازاریابی ,سخنران بازاریابی, مشاوره مارکتینگ ,تدریس بازاریابی, آموزش بازاریابی ,مشاور مارکتینگ, معلم مارکتینگ, دوره بازاریابی



مدرس بازاریابی, استاد بازاریابی, معلم بازاریابی, مشاور بازاریابی ,سخنران بازاریابی, مشاوره مارکتینگ ,تدریس بازاریابی, آموزش بازاریابی ,مشاور مارکتینگ, معلم مارکتینگ, دوره بازاریابی



مدرس بازاریابی, استاد بازاریابی, معلم بازاریابی, مشاور بازاریابی ,سخنران بازاریابی, مشاوره مارکتینگ ,تدریس بازاریابی, آموزش بازاریابی ,مشاور مارکتینگ, معلم مارکتینگ, دوره بازاریابی


مدرس بازاریابی, استاد بازاریابی, معلم بازاریابی, مشاور بازاریابی ,سخنران بازاریابی, مشاوره مارکتینگ ,تدریس بازاریابی, آموزش بازاریابی ,مشاور مارکتینگ, معلم مارکتینگ, دوره بازاریابی


مدرس بازاریابی, استاد بازاریابی, معلم بازاریابی, مشاور بازاریابی ,سخنران بازاریابی, مشاوره مارکتینگ ,تدریس بازاریابی, آموزش بازاریابی ,مشاور مارکتینگ, معلم مارکتینگ, دوره بازاریابی


مدرس بازاریابی, استاد بازاریابی, معلم بازاریابی, مشاور بازاریابی ,سخنران بازاریابی, مشاوره مارکتینگ ,تدریس بازاریابی, آموزش بازاریابی ,مشاور مارکتینگ, معلم مارکتینگ, دوره بازاریابی


مدرس بازاریابی, استاد بازاریابی, معلم بازاریابی, مشاور بازاریابی ,سخنران بازاریابی, مشاوره مارکتینگ ,تدریس بازاریابی, آموزش بازاریابی ,مشاور مارکتینگ, معلم مارکتینگ, دوره بازاریابی




مدرس بازاریابی, استاد بازاریابی, معلم بازاریابی, مشاور بازاریابی ,سخنران بازاریابی, مشاوره مارکتینگ ,تدریس بازاریابی, آموزش بازاریابی , علی خویه,مشاور مارکتینگ, معلم مارکتینگ, دوره بازاریابی, مدرس تحقیقات بازاریابی ,مدرس, مدرس فروش, مدرس تحقیقات بازار, مشاور تحقیقات بازار, آموزش دوره بازاریابی ,مدرس اصول و فنون مذاکره, علی خویه , بازاریابی صنعتی, دوره اجرای پروژه های چیدمان فروش, مدرس بازاریابی, وفاداری مشتری ,تدریس مارکتینگ ,مشاوره بازاریابی, استاد اصول و فنون مذاکره, کلاس رفتار سازمانی, مدرس رفتار سازمانی, سخنران رفتار سازمانی, دوره رفتار سازمانی , علی خویه

دوره های بازریابی، فروش، برند، تبلیغات و مذاکره