مدرس و مشاور مارکتینگ و برندینگ

دوره های بازاریابی، فروش، مدرس بازاریابی و برندسازی

بایگانی مرداد ۱۳۹۵ :: دوره های بازاریابی، همایش ها و سمینارهای بازاریابی، فروش،تبلیغات،کلاس های آموزشی

دوره های بازاریابی، همایش ها و سمینارهای بازاریابی، فروش،تبلیغات،کلاس های آموزشی

دوره های بازاریابی، همایش ها و سمینارهای بازاریابی، فروش، تبلیغات، کلاس های آموزشی

دوره های بازاریابی، همایش ها و سمینارهای بازاریابی، فروش،تبلیغات،کلاس های آموزشی

دوره های بازاریابی، همایش ها و سمینارهای بازاریابی، فروش، تبلیغات، کلاس های آموزشی

دوره های بازاریابی، همایش ها و سمینارهای بازاریابی، فروش،تبلیغات،کلاس های آموزشی
دوره های بازاریابی، همایش ها و سمینارهای بازاریابی، فروش، تبلیغات، کلاس های آموزشی
آموزش بازاریابی - مشاور بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ،مدیریت، تحقیقات بازاریابی

معرفی مدیر عامل

استاد علی خویه

www.khooyeh.ir
www.khooyeh.com
-مدرس دانشگاه،
-دارای بیش از ۱۸سال تجربه اجرایی و حرفه ای از فروشندگی و ویزیتوری تا مدیریت
-مولف و مترجم ۱۲ کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی
-عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،
-دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفرساعت دوره و کارگاه های آموزشی و کاربردی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی
-دارای سابقه همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی،
-مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر و شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی
-ارایه دهنده بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی
-سخنران بیش از صدها سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار
-مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما،
-عضو هیات تحریریه نشریات مختلف
-دارای تجربه فروش، تبلیغات و بازاریابی از دوران کودکی در مغازه پدرش

تماس با ما:
مدیر برنامه ها
09123998027
09034991194
تماس با استاد علی خویه
09122991608
صفحه اینستاگرام
www.instagram.com/khooyeh.ir
کانال تلگرام @mmsbc و @drmall

چرا کارگاه ها و کلاس های خصوصی در محل:......
1- صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد و هزینه های جانبی
2- اثربخشی بالای کلاس ها و کارگاه های در محل به علت درگیری آموزش با کار و آموزش ضمن خدمت
3- هماهنگی بیشتر و مورد کاوی سازمانی و بررسی مورد های مطالعاتی سازمانی
4- رضایت بیشتر مخاطبان، تمرکز مخاطبان، مشارکت بیشتر مخاطبان

۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما
بازاریابی و برندسازی تجهیزات پزشکی (medical equipment)، لوازم پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی
بازاریابی و برندسازی تجهیزات پزشکی (medical equipment)، لوازم پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی

بازاریابی تجهیزات پزشکی ( medical equipment marketing)

دوره آموزشی و کارگاه آموزشی

مدیریت بازاریابی تجهیزات پزشکی (medical equipment)، لوازم پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی   

مدیریت  بازاریابی تجهیزات پزشکی (medical equipment)، لوازم پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی     

  بازاریابی  تجهیزات پزشکی (medical equipment)، لوازم پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی   

تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش 

 بازاریابی تجهیزات پزشکی (medical equipment)، لوازم پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی    

راهکارهای علمی و عملی در بازاریابی فروش و تبلیغات

صنعت تجهیزات پزشکی (medical equipment)، لوازم پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی   

مدرس : استاد علی خوبه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸

مدرس دانشگاه، مولف ومترجم کتاب مدیریت بازاریابی تجهیزات پزشکی (medical equipment)، لوازم پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی   ، عضو انجمن های ملی و بین المللی تخصصی، دارای بیش از ۱۸ سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، مهمان و کارشناس برنامه های تخصصی صدا و سیما و …

www.khooyeh.ir

www.khooyeh.com

دوره آموزشی و کارگاه آموزشی

مدیریت بازاریابی تجهیزات پزشکی (medical equipment)، لوازم پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی   

مدیریت  بازاریابی تجهیزات پزشکی (medical equipment)، لوازم پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی     

  بازاریابی  تجهیزات پزشکی (medical equipment)، لوازم پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی   

تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش 

 بازاریابی تجهیزات پزشکی (medical equipment)، لوازم پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی    

راهکارهای علمی و عملی در بازاریابی فروش و تبلیغات

صنعت تجهیزات پزشکی (medical equipment)، لوازم پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی   

مدرس : استاد علی خوبه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸

مدرس دانشگاه، مولف ومترجم کتاب مدیریت بازاریابی تجهیزات پزشکی (medical equipment)، لوازم پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی   ، عضو انجمن های ملی و بین المللی تخصصی، دارای بیش از ۱۸ سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، مهمان و کارشناس برنامه های تخصصی صدا و سیما و …

www.khooyeh.ir

www.khooyeh.com

 بازاریابی و برندسازی  تجهیزات پزشکی (medical equipment)، لوازم پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی

بازاریابی و برندسازی تجهیزات پزشکی (medical equipment)، لوازم پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی

 

مدیریت بازاریابی   تجهیزات پزشکی (medical equipment)، لوازم پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی   

مدیریت  بازاریابی تجهیزات پزشکی (medical equipment)، لوازم پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی      

فروش و بازاریابی تجهیزات پزشکی (medical equipment)، لوازم پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی   

تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش صنعت تجهیزات پزشکی (medical equipment)، لوازم پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی   

 بازاریابی تجهیزات پزشکی (medical equipment)، لوازم پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی     

بازاریابی تجهیزات پزشکی (medical equipment)، لوازم پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی   

راهکارهای علمی و عملی در بازاریابی فروش و تبلیغات

بازاریابی تجهیزات پزشکی (medical equipment)، لوازم پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی   

           

 علی خـوبه

www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

مدرس دانشگاه، مشاور محقق و مجری پروژه های مختلف در سراسر کشور، مدرس و مشاور مدیران عامل مطرح کشور،

 بازاریابی و برندسازی  تجهیزات پزشکی (medical equipment)، لوازم پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی

بازاریابی و برندسازی تجهیزات پزشکی (medical equipment)، لوازم پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی

حوزه آموزشی

محتوای آموزشی

ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی

–    مفهوم فروش و جایگاه آن در بازاریابی صنایع تجهیزات پزشکی (medical equipment)، لوازم پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی

–    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و …

–    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار فروشنده

–    اصول فروشندگی

ارتقای بینش

–    مدیریت در فروش صنایع تجهیزات پزشکی (medical equipment)، لوازم پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی     و خدمات  وابسته

–    تفکر خلاق و سیستمی

–    مهندسی فکر

ارتقای مهارت

–    مهارت مهندسی فروش( هدفگذاری، مهندسی منطقه، مهندسی مشتریان و…)

–    مهارت مدیریت فرایند فروش و تصمیم گیری در صنایع تجهیزات پزشکی (medical equipment)، لوازم پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی     و خدمات  وابسته

–    مهارت مدیریت کارکنان فروش در صنایع تجهیزات پزشکی (medical equipment)، لوازم پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی     و خدمات  وابسته

–    مهارتهای ویزیتوری و سرپرستی فروش حرفه ای

–    مهارتهای مدیریت انگیزه در صنایع تجهیزات پزشکی (medical equipment)، لوازم پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی     و خدمات  وابسته

–    مهارتهای ایجاد هماهنگی در عوامل فروش در صنایع تجهیزات پزشکی (medical equipment)، لوازم پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی     و خدمات  وابسته

–    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در صنایع تجهیزات پزشکی (medical equipment)، لوازم پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی     و خدمات  وابسته

–    مهارت مدیریت زمان در صنایع تجهیزات پزشکی (medical equipment)، لوازم پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی     و خدمات  وابسته

–    مهارت ارائه مؤثر مطالب در صنایع تجهیزات پزشکی (medical equipment)، لوازم پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی     و خدمات  وابسته

–    مهارت های رفتاری در صنایع تجهیزات پزشکی (medical equipment)، لوازم پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی     و خدمات  وابسته

–    زبان بدن

–    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

ارتقای فن و تکنیک های کاربردی

–    برقراری تماس با مشتریان و راههای ایجاد آن
–        فرآیند خاتمه فروش و ویزیت صنایع تجهیزات پزشکی (medical equipment)، لوازم پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی     و خدمات  وابسته
–        انواع سوالات در فروش وتکنیک های سوال کردن از مشتری
–        مدیریت اعتراضات مشتریان صنایع تجهیزات پزشکی (medical equipment)، لوازم پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی     و خدمات  وابسته
–        نکات مهم برای جذب مشتری صنایع تجهیزات پزشکی (medical equipment)، لوازم پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی     و خدمات  وابسته

–    مدیریت ارتباط با مشتری (crm

–    ۱۰ نقطه کور فروش و ویزیت صنایع تجهیزات پزشکی (medical equipment)، لوازم پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی     و خدمات  وابسته

–    ۱۰ اشتباه فروش  و ویزیت صنایع تجهیزات پزشکی (medical equipment)، لوازم پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی     و خدمات  وابسته

–    ۱۰ تکنیک خلاق جذب مشتریان صنایع تجهیزات پزشکی (medical equipment)، لوازم پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی     و خدمات  وابسته

–    دام ها و کابوس های فروشندگان و ویزیتورها

–    تکنیک های فروش تلفنی در صنایع تجهیزات پزشکی (medical equipment)، لوازم پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی     و خدمات  وابسته

–    پیگیری و ارزیابی فروش در صنایع تجهیزات پزشکی (medical equipment)، لوازم پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی     و خدمات  وابسته

–    جلوگیری از حیله گری های فروش و ویزیت صنایع تجهیزات پزشکی (medical equipment)، لوازم پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی     و خدمات  وابسته

–    چاشنی های فروش در صنایع تجهیزات پزشکی (medical equipment)، لوازم پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی     و خدمات  وابسته

–    فروش خلاق در صنایع تجهیزات پزشکی (medical equipment)، لوازم پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی     و خدمات  وابسته

کارگاه

–    کارگاه اجرای و کاربردی مدیر فروش حرفه ای و نقش های وظیفه ای و اجرایی

 این  دوره در ۲۴ ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد

بازاریابی و برندسازی تجهیزات پزشکی (medical equipment)، لوازم پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی

بازاریابی و برندسازی تجهیزات پزشکی (medical equipment)، لوازم پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی

 سمینار تخصصی، کاربردی و کارگروهی

مشتری شناسی، مشتری سازی

در موسسات    صنایع تجهیزات پزشکی (medical equipment)، لوازم پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی     

و خدمات  وابسته

سبک ها و شیوه های برخورد با مشتریان در صنایع تجهیزات پزشکی (medical equipment)، لوازم پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی     و خدمات  وابسته

همراه با تکنیک هایی از مهندسی ذهن وان ال پی

با متدهای جدید آموزشی و اساتید مجرب گروهی

هدف از دوره:آشنایی مخاطبان با موثرترین و خلاق ترین تکنیک های ارتباطی با دیگران، ذهن خوانی مشتریان، مشتریشناسی، مشتری سازی، مشتری مداری، روشهایی برای ارتباطات و مهندسی عوامل ارتباطی برای هر چه بهتر شدن ارتباطات فردی، سازمانی و شرکتی

اساتید دوره: علی خویه(مدرس دانشگاه، مولف مشاور و ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف کتاب مهندسی ذهن وال ال پی در ارتباطات و بازاریابی )www.khooyeh.com

مدت زمان سمینار:

برخی از سرفصل های دوره:


  • تیپ شناسی مشتریان در صنایع تجهیزات پزشکی (medical equipment)، لوازم پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی     و خدمات  وابسته
  • روانشناسی مشتریان در صنایع تجهیزات پزشکی (medical equipment)، لوازم پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی     و خدمات  وابسته
  • شیوه شناسایی افراد در هنگام ارتباط در صنایع تجهیزات پزشکی (medical equipment)، لوازم پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی     و خدمات  وابسته
  • روش های ارتباط بهتر با افراد در موسسات    صنایع تجهیزات پزشکی (medical equipment)، لوازم پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی      و
  • انواع مشتریان و روشهای برخورد با آنها
    • مشتریان بد اخلاق و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان و افراد مغرور و روش برخورد با آنها
    • مشتریان و انسان های احساسی و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان سردرگم و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان با هوش و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان یک دنده و شیوه معامله با آنها
    • مشتریان پرحرف و روشهای برقراری ارتباط با آنها
    • ….
    • ….
    • … در صنایع تجهیزات پزشکی (medical equipment)، لوازم پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی     و خدمات  وابسته
  • ان ال پی در ارتباطات خلاق در صنایع تجهیزات پزشکی (medical equipment)، لوازم پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی     و خدمات  وابسته
  • تکنیکهای مشتری سازی تلفنی در صنایع تجهیزات پزشکی (medical equipment)، لوازم پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی     و خدمات  وابسته
  • مشتری مداری تلفنی در موسسات    صنایع تجهیزات پزشکی (medical equipment)، لوازم پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی     و خدمات  وابسته
  • روابط عمومی خلاق و موثر در صنایع تجهیزات پزشکی (medical equipment)، لوازم پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی     و خدمات  وابسته
  • تکنیک های بهبود روابط عمومی در صنایع تجهیزات پزشکی (medical equipment)، لوازم پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی     و خدمات  وابسته
  • دام های روابط عمومی موثر و اثربخش
  • ۱۰ تکنیک ارتباط خلاق در فروش  صنایع تجهیزات پزشکی (medical equipment)، لوازم پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی     و خدمات  وابسته
  • زبان بدن در ارتباطات خلاق (creative body lang)
  • مهندسی ذهن در صنایع تجهیزات پزشکی (medical equipment)، لوازم پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی     و خدمات  وابسته
  • الف)اعصاب‌و شبکه های عصبی
  • ب)زبان و زبانشناسی
  • ج)برنامه‌ریزی
  • نقش اعصاب در تبلیغات
  • ضمیر خود آگاه و ناخود آگاه مشتریان
  • اصل استفاده از قدرت تمرکز برای مشتریان در موسسات    صنایع تجهیزات پزشکی (medical equipment)، لوازم پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی     و خدمات  وابسته
  • اصل استفاده از قدرت سوال
  • اصل استفاده از جملات تاکیدی و تصدیقی مثبت
  • اصل تصویر سازی ذهنی در موسسات    صنایع تجهیزات پزشکی (medical equipment)، لوازم پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی     و خدمات  وابسته
  • بازاریابی هیپنوتیزمی، تبلیغات هیپنوتیزمی
  • اصول مهندسی ذهن و ان ال پی در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
  • اصل مدلسازی برای مشتری سازی در صنایع تجهیزات پزشکی (medical equipment)، لوازم پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی     و خدمات  وابسته
  • فرایند مدلسازی در صنایع تجهیزات پزشکی (medical equipment)، لوازم پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی     و خدمات  وابسته
  • اصل باورها و  ارزش ها در مشتری مداری
  • اصل (SMART) در برقراری ارتباط با مشتریان
  • اصل چارچوب ها ، قواعد ؛ تکنیکها
  • اصل خطوط زمانی
  • اصل مدل  TOTE در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
  • اصل مدل  ROLE در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
  • اصل مدل متا در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
  • اصل مدل  Score در مشتری مداری و مشتری سازی
  • زبان بدن و تکنیک های آن در مشتری سازی و مشتری گرایی
  • اصل مدل میلتون در ارتباط با دیگران


(در صورت تمایل این دوره به صورت خصوصی و نیمه خصوصی در محل شرکت شما برگزار خواهد شد)

سرفصل دوره آموزشی کاربردی

مدیریت برند در صنعت تجهیزات پزشکی (medical equipment)، لوازم پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی  و خدمات  وابسته

مدیریت برند در صنعت تجهیزات پزشکی (medical equipment)، لوازم پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی

نام و نشان سازی کاربردی

مدرس: مهندس علی خویه

۰۹۳۷۲۹۹۱۶۰۸

www.khooyeh.com

حوزه آموزشی

محتوای آموزشی

ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی

–    مفهوم برند و نام و نشان تجاری در صنایع تجهیزات پزشکی (medical equipment)، لوازم پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی     و خدمات  وابسته

–    اصول برند سازی حرفه ای در صنایع تجهیزات پزشکی (medical equipment)، لوازم پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی     و خدمات  وابسته

–    اهمیت ضرورت و اهداف نام و نشان تجاری در صنایع تجهیزات پزشکی (medical equipment)، لوازم پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی     و خدمات  وابسته

ارتقای بینش و نگرش

–    تفکر برند  در صنایع تجهیزات پزشکی (medical equipment)، لوازم پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی     و خدمات  وابسته

–    تعریف جدید اصول مدیریت برند

–    تغییر نگرش به سوی واقعیت برند

–    تفکر خلاق در برند سازی

ارتقای مهارت

–    مهارتهای برند سازی در صنایع تجهیزات پزشکی (medical equipment)، لوازم پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی     و خدمات  وابسته

–    مهارت برند داری در صنایع تجهیزات پزشکی (medical equipment)، لوازم پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی     و خدمات  وابسته

–    مهارت برند شناسی در صنایع تجهیزات پزشکی (medical equipment)، لوازم پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی     و خدمات  وابسته

–    مهارت ساخت و مدیریت عناصر یک برند

–    فرایند تصمیم گیری مشتریان  و مصرف کنندگان درباره برند

–    مهندسی ارزش برند در صنایع تجهیزات پزشکی (medical equipment)، لوازم پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی     و خدمات  وابسته

–    مهارت پیشبرد و ترفیع برند در صنایع تجهیزات پزشکی (medical equipment)، لوازم پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی     و خدمات  وابسته

–    مهارت تحقیقات برند در صنایع تجهیزات پزشکی (medical equipment)، لوازم پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی     و خدمات  وابسته

–    مهارت حفظ برند در صنایع تجهیزات پزشکی (medical equipment)، لوازم پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی     و خدمات  وابسته

–    مهارت کنترل برند در صنایع تجهیزات پزشکی (medical equipment)، لوازم پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی     و خدمات  وابسته

–    مهارت هویت سازی برند در صنایع تجهیزات پزشکی (medical equipment)، لوازم پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی     و خدمات  وابسته

–    مهارت شخصیت سازی برند در صنایع تجهیزات پزشکی (medical equipment)، لوازم پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی     و خدمات  وابسته

–     شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات برند در صنایع تجهیزات پزشکی (medical equipment)، لوازم پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی     و خدمات  وابسته

–     معاینه فنی برند در صنایع تجهیزات پزشکی (medical equipment)، لوازم پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی     و خدمات  وابسته

–    سبگ های برندسازی در صنایع تجهیزات پزشکی (medical equipment)، لوازم پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی     و خدمات  وابسته

–    تفکر خلاق در مدیریت نام و نشان تجاری

کارگاه

–    کارگاه طراحی ساخت و مدیریت یک برند در بازار فرضی

مدرس دوره

مدرس: علی خویه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸

  علی خویه 
استاد دانشگاه، مشاور، محقق و مدرس در زمینه های مدیریت،بازاریابی، فروش، برندسازی، تبلیغات، اصول و فنون مذاکره
با ۱۸ سال تجربه ی احرایی موفق
تالیف و ترجمه ۱۲ عنوان کتاب تخصصی و مرجع

اجرای پروژه های QS ، بازاریابی، مدیریت و مهندسی فروش، برندینگ و تبلیغات، باشگاه مشتریان و CRM، دپارتمان بازاریابی، توزیع و پخش و فروش مویرگی، اجرای جشنواره های فروش، پیاده سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی، استقرار فرآیند های فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش، اجرای ساده ترین و مناسب ترین روش های فروش و بازاریابی در جهت ارتقا فروش و رضایت مشتری، بهبود عملکرد تیم فروش و بازاریابی، ایجاد واحد CRM، استخدام و بکارگیری منابع انسانی مناسب و اثر بخش با متدهای روز دنیا و آموزش و استقرار آنها در سازمان،تحقیقات بازار و بازاریابی، بازارشناسی و بازارسنجی، منابع انسانی، رفتار مصرف کننده، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روانشناسی فروش،مشاوره در حوزه های مدیریت، QS، بازاریابی، فروش، تبلیغات و ارتباطات، راهکارهای افزایش فروش

دوره های بازریابی، فروش، برند، تبلیغات و مذاکره