مدرس و مشاور مارکتینگ و برندینگ

دوره های بازاریابی، فروش، مدرس بازاریابی و برندسازی

اصول و تکنیکهای بازاریابی و فروش تلفنی :: دوره های بازاریابی، همایش ها و سمینارهای بازاریابی، فروش،تبلیغات،کلاس های آموزشی

دوره های بازاریابی، همایش ها و سمینارهای بازاریابی، فروش،تبلیغات،کلاس های آموزشی

دوره های بازاریابی، همایش ها و سمینارهای بازاریابی، فروش، تبلیغات، کلاس های آموزشی

دوره های بازاریابی، همایش ها و سمینارهای بازاریابی، فروش،تبلیغات،کلاس های آموزشی

دوره های بازاریابی، همایش ها و سمینارهای بازاریابی، فروش، تبلیغات، کلاس های آموزشی

دوره های بازاریابی، همایش ها و سمینارهای بازاریابی، فروش،تبلیغات،کلاس های آموزشی
دوره های بازاریابی، همایش ها و سمینارهای بازاریابی، فروش، تبلیغات، کلاس های آموزشی
آموزش بازاریابی - مشاور بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ،مدیریت، تحقیقات بازاریابی

معرفی مدیر عامل

استاد علی خویه

www.khooyeh.ir
www.khooyeh.com
-مدرس دانشگاه،
-دارای بیش از ۱۸سال تجربه اجرایی و حرفه ای از فروشندگی و ویزیتوری تا مدیریت
-مولف و مترجم ۱۲ کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی
-عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،
-دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفرساعت دوره و کارگاه های آموزشی و کاربردی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی
-دارای سابقه همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی،
-مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر و شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی
-ارایه دهنده بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی
-سخنران بیش از صدها سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار
-مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما،
-عضو هیات تحریریه نشریات مختلف
-دارای تجربه فروش، تبلیغات و بازاریابی از دوران کودکی در مغازه پدرش

تماس با ما:
مدیر برنامه ها
09123998027
09034991194
تماس با استاد علی خویه
09122991608
صفحه اینستاگرام
www.instagram.com/khooyeh.ir
کانال تلگرام @mmsbc و @drmall

چرا کارگاه ها و کلاس های خصوصی در محل:......
1- صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد و هزینه های جانبی
2- اثربخشی بالای کلاس ها و کارگاه های در محل به علت درگیری آموزش با کار و آموزش ضمن خدمت
3- هماهنگی بیشتر و مورد کاوی سازمانی و بررسی مورد های مطالعاتی سازمانی
4- رضایت بیشتر مخاطبان، تمرکز مخاطبان، مشارکت بیشتر مخاطبان

سرفصل دوره های آموزشی کاربردی

 مدرسه بازاریابی و فروش ایران ، علی خویه

 university of Tehran and managing director of Insurance Business عنوان دوره: اصول و تکنیکهای بازاریابی و فروش تلفنی


مدرس: استاد علی خویه



هدف دوره: آشنایی عملی با روشهای بازاریابی و فروش تلفنی

محتوا (سرفصل) دوره:

-    اصول و مفهوم بازاریابی

-    اصول و مفهوم فروش

-    انواع روشهای بازاریابی

-    انواع روشهای فروش

-    ابزارهای مورد استفاده در بازاریابی و فروش

-    ماهیت، کارکرد و مزیتهای تلفن

-    نقش تلفن در بازاریابی و فروش

-    مفهوم بازاریابی تلفنی

-    مفهوم فروش تلفنی

-    مراحل بازاریابی تلفنی

-    مراحل فروش تلفنی

-    آمادگی قبل از تماس در بازاریابی و فروش تلفنی

-    روش شروع مکالمه در بازاریابی و فروش تلفنی

-    روش ادامه مکالمه در بازاریابی و فروش تلفنی

-    روش دسترسی به شخص مورد نظر در بازاریابی و فروش تلفنی

-    روش اتمام موفق مکالمه در بازاریابی و فروش تلفنی

-    روش تعامل با افراد سطوح مختلف در بازاریابی و فروش تلفنی

-    روش تعامل با مسئولان دفتر مدیران در بازاریابی و فروش تلفنی

-    روش دسترسی به مدیران جهت مکالمه در بازاریابی و فروش تلفنی

-    روش ایجاد زمینه دیدار و مذاکره حضوری در بازاریابی و فروش تلفنی

-    مدیریت زمان در بازاریابی و فروش تلفنی

-    روش استفاده مناسب از تلفن در طول زمان کاری بازاریابی و فروش تلفنی

-    روش مدیریت موثر ارتباط در مکالمات بازاریابی و فروش تلفنی

-    ادبیات مورد استفاده در مکالمات بازاریابی و فروش تلفنی

-    روحیات و حالات روانی در بازاریابی و فروش تلفنی

-    استفاده از هوش هیجانی در بازاریابی و فروش تلفنی

-    روش انتقال سریع و موثر مطالب در مکالمات بازاریابی و فروش تلفنی

مدت دوره: 24 ساعت (6 جلسه 4 ساعته)

مخاطبان دوره:

سرفصل دوره های آموزشی کاربردی

 

عنوان دوره: مهارتهای ارتباط با مشتری

مدرس: استاد علی خویه

هدف دوره: آشنایی کاربردی با روشها و مهارتهای ارتباط با مشتری

محتوا (سرفصل) دوره:

-    اصول و مفهوم بازاریابی

-    اصول و مفهوم فروش

-    اصول و مفهوم ارتباطات

-    مفهوم و انواع مشتری

-    اصول و مفهوم ارتباط با مشتری

-    مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریان

-    شناخت مشتریان هدف

-    شناسایی روابط مناسب با مشتریان هدف

-    روشهای جذب مشتریان جدید

-    روشهای برگرداندن مشتریان از دست رفته

-    روشهای حفظ و نگهداری مشتریان موجود

-    روشهای جلب رضایت و وفاداری مشتریان

-    روانشناسی ارتباط با مشتریان

-    باشگاه مشتریان

-    روشهای موثر اطلاع رسانی به مشتریان

-    روشهای موثر متقاعدسازی مشتریان

-    هدف گذاری ارتباط با مشتریان

-    برنامه ریزی ارتباط با مشتریان

-    ارزیابی ارتباط با مشتریان

-    بهینه سازی ارتباط با مشتریان

-    روشهای جلب مشتریان ناراضی

-    روشهای تحریک مشتریان به اظهار نظر

-    روشهای موثر دریافت بازخور از مشتریان

-    رسیدگی موثر به اعتراضات مشتریان

-    ابزارهای ارتباط با مشتریان

-    بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در ارتباط با مشتری

-    مهارتهای ارتباط با مشتری الکترونیکی

مدت دوره: 32 ساعت (8 جلسه 4 ساعته)



رزومه ی مدرس

گروه متخصصان مشاوره تحقیق آموزش و اجرای gmas

علی خویه        khooyeh@gmail.com              09122991608   

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مشاورو مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، مشاور و مدرس بیش از صدها کارخانه در سراسر خاورمیانه، ارایه بیش از 650000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و ....... 

 

کانال تلگرام بازاریابی و برندسازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی