مدرس و مشاور مارکتینگ و برندینگ

دوره های بازاریابی، فروش، مدرس بازاریابی و برندسازی

مارکتینگ :: دوره های بازاریابی، همایش ها و سمینارهای بازاریابی، فروش،تبلیغات،کلاس های آموزشی

دوره های بازاریابی، همایش ها و سمینارهای بازاریابی، فروش،تبلیغات،کلاس های آموزشی

دوره های بازاریابی، همایش ها و سمینارهای بازاریابی، فروش، تبلیغات، کلاس های آموزشی

دوره های بازاریابی، همایش ها و سمینارهای بازاریابی، فروش،تبلیغات،کلاس های آموزشی

دوره های بازاریابی، همایش ها و سمینارهای بازاریابی، فروش، تبلیغات، کلاس های آموزشی

دوره های بازاریابی، همایش ها و سمینارهای بازاریابی، فروش،تبلیغات،کلاس های آموزشی
دوره های بازاریابی، همایش ها و سمینارهای بازاریابی، فروش، تبلیغات، کلاس های آموزشی
آموزش بازاریابی - مشاور بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ،مدیریت، تحقیقات بازاریابی
www.khooyeh.com
09122991608
گروه متخصصان مشاوره تحقیق آموزش و اجرای gmas.
مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مشاورو مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند، ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، مشاور و مدرس بیش از صدها کارخانه در سراسر خاورمیانه، ارایه بیش از 650000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......
اجرای پروژه های QS ، بازاریابی، مدیریت و مهندسی فروش، برندینگ و تبلیغات، باشگاه مشتریان و CRM، دپارتمان بازاریابی، توزیع و پخش و فروش مویرگی، اجرای جشنواره های فروش، پیاده سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی، استقرار فرآیند های فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش، اجرای ساده ترین و مناسب ترین روش های فروش و بازاریابی در جهت ارتقا فروش و رضایت مشتری، بهبود عملکرد تیم فروش و بازاریابی، ایجاد واحد CRM، استخدام و بکارگیری منابع انسانی مناسب و اثر بخش با متدهای روز دنیا و آموزش و استقرار آنها در سازمان،تحقیقات بازار و بازاریابی، بازارشناسی و بازارسنجی، منابع انسانی، رفتار مصرف کننده، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روانشناسی فروش،مشاوره در حوزه های مدیریت، QS، بازاریابی، فروش، تبلیغات و ارتباطات، راهکارهای افزایش فروش

بازاریابی

Marketing

بازاریابی مجموعه‌ای از تمام تلاش‌ها و کوشش‌های سازمان یافته‌ای است که هدف از آن تولید کالا یا انجام خدمتی اب مشخصات و کیفیت و قیمت مناسب و مورد قبول مشتریان احتمالی و تأمین نیاز و جلب رضایت او و کسب سود و شهرت برای بنگاه است. این تلاش‌ها از مرحله تحقیقات شروع شده و تا پس از فروش ادامه می‌یابد.

 

فروش :

فروش یعنی هنر و توانای یبه ثمر رساندن کلیه تلاش‌های بازاریابی که به صورت ایجاد بازار، حفظ بازار یا افزایش سهم بازار متجلی می‌شود.

 

مشتری‌یابی

مشتری‌یابی مجموعه‌ای از تلاش‌هایی است که برای حفظ مشتریان فعلیف فراخوانی مشتریان گذشته، جلب وفاداری آنها و همچنین جذب مشتریان جدید انجام شود.

 

مهندسی فروش

Saless Engineering

مهندسی فروش، به معنی فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده، سازمان یافته، منسجم، پیش بینی شده و بعبارت دیگر مهندسی شده و دقیق و مبتنی بر ارقام و محاسبات فنی و متکی بر اصول است.

 

مهندس فروش

Sales Engineer

مهندس فروش، فروشنده ایست که اصالتاً و اساساً دارای تحصیلات آکادمیک و تجربه فنی در مورد کالا یا خدمت مورد نظر بوده و سپس دوره‌های تخصصی بازاریابی و فروش محصول یا خدمت را گذرانده و از دو بعد فنی و بازاریابی دارای اطلاعات و تخصص باشد.

 

توانایی‌های مهندسی فروش

1-   مراحل طراحی تولید، ساخت، تعمیر و نگهداری را بداند.

2-   به بهترین وجه بتواند محصول را معرفی کند.

3-   به بهترین وجه بتواند خریدار را از جهات فنی و فروش متقاعد و مجاب کند.

4-   به بهترین وجه بتواند به ایرادات پاسخ گوید.

5-   در ارتباط با اطلاعاتی که باید خریدار بدهد، هیچ گونه ابهامی باقی نگذارد.

6-   قابلیت تجزیه و تحلیل و مقایسه محصولات خودی با محصولات مشابه و کالاهای جانشین را داشته باشد.

 

واحد بازاریابی

1-   کشف نیازها

2-   شناسایی مشتریان

3-   جلب مشتری

4-   ملاقات و مذاکره اولیه

5-   معرفی مشتری به مهندسی فروش

 

واحد مهندسی فروش

1-   شناسایی دقیق کالای مورد نیاز خریدار خاص

2- تعیین ابعاد ـ اندازه ـ ضخامت ـ رنگ ـ پوشش حفاظتی ـ سطح کیفی ـ فرمول ـ تست‌های لازم ـ استانداردها ـ قرنطینه ـ روش نگهداری ـ روش سرد کردن، گرم کردن

3-   تتتوجه به کاربردهای خاص و تنش‌ها، شرایط محیطی و Functionها

4-   چند منظوره کردن

5-   حذف یا اضافه کردن وظایفو Optionها

6-   دستور ساخت به تولید


دوره های بازریابی، فروش، برند، تبلیغات و مذاکره
کانال تلگرام بازاریابی و برندسازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی