(عنوان دوره) : دوره آموزش تخصصی مدیریت فروش SALE MANAGEMENT |
|
||||||||||
|
|
||||||||||
هدف دوره آموزشی : آشنا ساختن مدیران .کارشناسان فروش با تکنیک .ارتباطات مختلف فروش واصول ارتباطات
| |||||||||||
مخاطبین دوره آموزشی : مدیران ارشد ومیانی بازرگانی ، بازاریابی و فروش
| |||||||||||
محتوای دوره آموزشی : -معرفی بازاریابی به معنای جدید وعلمی آن و تفاوت بازاریابی و فروش - برنامه ریزی ومدیریت فروش در سطح ستادی - فروش حضوری و ارتباطات(عملیات فروشنده) - سهم بازار و چگونگی حفظ و افزایش آن - 20توجیه برای فروش موفق - شرح شغل مهارتها و شرح وظایف فروشنده سرپرست فروش و مدیر فروش - اشاره به مهندسی فروش - تکنیک های افزایش فروش و سهم بازار - اصول طراحی استراتژی فروش - پرسش و پاسخ | |||||||||||
حضوری q غیرحضوری q
|
روش ارائه محتوی :
کارگاه آموزشی q
|
روش ارزشیابی : کتبی q عملی q
مشارکت فعال در کلاس q |
|||||||||
مدت زمان برگزاری : دوروز یا 16ساعت
|
علی خویه ، مشاور و مجری فروشگاه، هایپر مارکت، چیدمان فروش و مهندسی فروش توسط تیم علی خویه، بیش از 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه چیدمان فروش در ایران، عضو انجمن های ملی و بین المللی کشور، مشاور فروشگاه های معتبر کشور،
1- اجرای چند پروژه چیدمان فروش در شهرهای تبریز، کرمان، اهواز، کرج، مشهد و ...
2- استقرار فروشگاه زنجیره ای در زمینه های مواد غذایی پوشاک لوازم خانگی هایپر و .... در چندین استان مختلف در سراسر کشور
3- آموزش چیدمان فروش مرچندایزینگ و فروشگاه داری برای فروشگاه های معتبر کشور
4- ارتقا فروش و پیشبرد فروش بیش از دهها فروشگاه در سراسر کشور
5- طراحی جشنواره های فروش برای فروشگاه های معتبر کشور در چندین استان
اصول و تکنیک های راه اندازی و استقرار فروشگاه ها، مرکز خرید و هایپرمارکت ها
مشاوره و تدریس
علی خویه
khooyeh@gmail.com
09122991608
مدرس دانشگاه، مشاور و مجری هایپرمارکت، مشاوره تحقیقات اجرا استقرار بازارسازی امکان سنجی ترفیع فروش بازاریابی و مشتری سازی بیش از صد ها فروشگاه در سراسر کشور ، مولف ومترجم 11 عنوان کتاب مرجع کاربردی تخصصی ---اصول و تکنیک های راه اندازی و استقرار فروشگاه و مرکز خرید
به شکل علمی حرفه ای و اصولی بر اساس آخرین متدهای روز دنیا
توسط مهندس علی خویه www.khooyeh.ir
برای افزایش فروش یک مرکز خرید و هایپر مارکت چه باید کرد؟
مهندسی فروش فروشگاه ها و مراکز خرید
ارتقا فروش فروشگاه های زنجیره ای
علی خویه 09122991608
ما راهی مطمئن برای افزایش فروش شما هستیم...
گروه مشاوره و اجرای GMAS با مدیریت علی خویه
09122991608
Khooyeh@gmail.som
اجرای و طرح ریزی مهندسی فروش
برندسازی و افزایش فروش
افزایش مشتریان و وفادارسازی آن ها
کلاس های آموزشی
سمینارها و همایش های آموزشی
دوره های آموزشی
علی خویه،
ریاست انجمن برند ایران، مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مشاورو مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند، ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، مشاور و مدرس بیش از صدها کارخانه در سراسر خاورمیانه، ارایه بیش از 650000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......
بهترین شیوه بازاریابی و بازارسازی هایپر مارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای چیست؟
چگونه می توان مشتریان هایپر مارکت ها و فروشگاه ها را افزایش داد
روشهای وفادارسازی مشتریان فروشگاه های بزرگ چگونه است
سمینار بزرگ هایپرمارکتینگ
سخنران علی خویه
www.khooyeh.com
انبارداری و چیدمان در فروشگاه و مرکز خرید |
ساعات آموزش |
||
ردیف |
سر فصل دروس |
تئوری و کارگاهی |
تست و امتحان |
1 |
آشنایی با انبار و انواع آن در فروشگاه و مرکز خرید ها آشنایی با مفاهیم اولیه چیدمان فروشگاه اصول استاندارسازی چیدمان |
2 |
_ |
2* |
اصول تست و امتحان ات انبارداری (روش کار در انبار ، دفاتر انبار ، فرم های سفارش و ورود کالا به انبار) |
2 |
_ |
3 |
وظایف انبار دار و مسول چیدمان فروشگاه و مرکز خرید ( شرح وظایف ، حفاظت کالا ، تدارکات ) |
2 |
_ |
4 |
، چیدمان و طبقه بندی انبار ( ساختمان ، تجهیزات ، چیدمان کالا و اقلام و تقسیم اجناس ) |
2 |
_ |
5 |
اصول چیدمان فروشگاه و مرکز خرید طبقه بندی اجناس موجود در انبارو ورود و خروج کالا به انبار |
2 |
_ |
6 |
نرم افزار رایانه ای انبار داری و چیدمان |
_ |
4 |
7 |
بررسی موجودی انبار ( شمارش ، سفارش کالا ، مفقودی و انبار گردانی ) |
4 |
_ |
8 |
ایمنی ، بهداشت و پیشگیری از حوادث |
2 |
_ |
9 |
کارورزی |
_ |
4 |
جمع کل: 24 ساعت |
16 |
8 |
|
*فروشگاهها و مراکز خرید هایپرمارکت ها و صنعت خرده فروشی ، retail برگزاری دوره: اصول تست و امتحان ات انبارداری * پیش نیاز: دیپلم متوسطه استاد علی خویه www.hypermarketing.ir ، مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه در ایران، مشاورو مدرس بیش از صدها فروشگاه و مرکز خرید در خاورمیانه، با 25 سال تجربه فروشگاه داری، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی تدریس، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مشاور مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازرگانی ایران و.... www.khooyeh.ir 09122991608
|
ایمنی و بهداشت در فروشگاه و مرکز خرید |
ساعات آموزش |
||
ردیف |
سر فصل دروس |
تئوری و کارگاهی |
تست و امتحان |
1 |
کارهای روزانه در بخش های مختلف |
1 |
_ |
2* |
اصول بهداشت فردی کارکنان فروشگاه و مرکز خرید ها |
2 |
_ |
3 |
خطرات کار و پیشگیری(تست و امتحان ات نظافت، کار در ارتفاع، کار با تجهیزات الکتریکی، باز کردن گرفتگی راه های خروجی آب، کاربرد مواد شیمیایی، برق گرفتگی) |
2 |
_ |
4 |
حوادث طبیعی(سیل، زلزله، طوفان و ....) |
1 |
_ |
5 |
آتش سوزی |
2 |
_ |
6 |
آسیب دیدگی ها (ستوم مهره ها، لیز خوردن، میکرو ارگانیسم های بیماری زا، مسمومیت ، استرس، سوختگی و افسردگی و ...) |
2 |
_ |
7 |
وسایل حفاظتی(ماسک، محافظ چشم و صورت، دستکش، کفش ایمنی و ....) |
2 |
_ |
8 |
کارورزی |
_ |
8 |
جمع کل: 24 ساعت |
16 |
8 |
|
*فروشگاهها و مراکز خرید هایپرمارکت ها و صنعت خرده فروشی ، retail برگزاری دوره: اصول بهداشت فردی کارکنان فروشگاه و مرکز خرید ها * پیش نیاز: دیپلم استاد علی خویه www.hypermarketing.ir ، مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه در ایران، مشاورو مدرس بیش از صدها فروشگاه و مرکز خرید در خاورمیانه، با 25 سال تجربه فروشگاه داری، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی تدریس، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مشاور مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازرگانی ایران و.... www.khooyeh.ir 09122991608
|
حسابداری و صندوق داری فروشگاه و مرکز خرید |
ساعات آموزش |
||
ردیف |
سر فصل دروس |
تئوری و کارگاهی |
تست و امتحان |
1 |
تسویه حساب و خروج مشتریان از فروشگاه و مرکز خرید |
2 |
_ |
2* |
حسابداری و صندوق داری در فروشگاه و مرکز خرید |
8 |
_ |
3 |
شناخت قسمت های مختلف امور مالی فروشگاه و مرکز خرید |
2 |
_ |
4 |
آشنایی با نرم افزار حسابداری و مالی در فروشگاه و مرکز خرید و تجهیزات مبادله پول در صندوق |
2 |
4 |
5 |
تحویل شیفت و گزارشات صندوق |
1 |
_ |
6 |
مهارتهای فردی و ارتباطی ( آداب معاشرت اجتماعی ، رفتار ، پوشش، آراستگی و ...) |
4 |
_ |
7 |
امور مربوط به امانات و صندوق های شخصی |
1 |
_ |
8 |
گزارشات در آمد و هزینه های فروشگاه و مرکز خرید |
1 |
_ |
9 |
ایمنی ، بهداشت و پیشگیری از حوادث |
2 |
_ |
10 |
نگهداری مدارک شناسایی و اسناد مالی مشتریان در صندوق فروشگاه و مرکز خرید |
1 |
_ |
جمع کل: 28 ساعت |
24 |
4 |
|
*فروشگاهها و مراکز خرید هایپرمارکت ها و صنعت خرده فروشی ، retail برگزاری دوره: حسابداری *پیش نیاز : لیسانس (ترجیحاً حسابداری و امور مالی) – آشنایی با زبان انگلیسی در حد مقدماتی – آشنایی با کاربرد کامپیوتر
|
مدیریت بازاریابی و فروش خرده فروشی و فروشگاهی |
ساعات آموزش |
||
سر فصل دروس |
|
|
|
اصول اولیه و عناصر اولیه بازاریابی |
6 |
|
|
محیط، مشتری و کانال های توزیع |
6 |
|
|
محصول و نرخ گذاری آن |
6 |
|
|
بخش ها و تحقیقات بازار |
6 |
|
|
برنامه ریزی و تحلیل بازار |
6 |
|
|
جمع کل: 30 ساعت |
|
||
استاد علی خویه www.hypermarketing.ir ، مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه در ایران، مشاورو مدرس بیش از صدها فروشگاه و مرکز خرید در خاورمیانه، با 25 سال تجربه فروشگاه داری، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی تدریس، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مشاور مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازرگانی ایران و.... www.khooyeh.ir 09122991608 دوره های تخصصی مدیریت بازاریابی و فروش خرده فروشی و فروشگاهی دوره های تخصصی مدیریت بازاریابی و فروش خرده فروشی و فروشگاهی
|
راننده وسایل نقلیه خرده فروشی و فروشگاهی |
ساعات آموزش |
||
ردیف |
سر فصل دروس |
تئوری و کارگاهی |
تست و امتحان |
1 |
مهارت های فردی و ارتباطی (گفتار، رفتار، پوشش و آراستگی ) الگوهای رفتاری و مهارت های فردی و ارتباطی،آداب و معاشرت اجتماعی |
5 |
_ |
2 |
شناخت صنعت خرده فروشی و فروشگاهی و آشنایی با جاذبه های استان و خرده فروشی و فروشگاهی فروشگاه و مرکز خرید (آثار تاریخی، فرهنگی، طبیعی، خدمات اجتماعی و ...) |
6 |
_ |
3 |
قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی |
4 |
_ |
4* |
آشنایی با راهها و جاده های فروشگاه و مرکز خرید و نقشه خوانی |
4 |
_ |
5 |
آشنایی با خصوصیات فنی و معاینه فنی خودرو |
2 |
4 |
6 |
کمک های اولیه و ایمنی و بهداشت سفر |
2 |
4 |
7 |
مشتری مداری و نحوه برخورد با مشتریان و کارکنان |
5 |
_ |
جمع کل: 36 ساعت |
28 |
8 |
|
* مخاطبین دوره رانندگان تاکسی و اتوبوس های خرده فروشی و فروشگاهی و فروشگاه و مرکز خرید ها، مدیر و رانندگان تاکسی سرویس ها ، رانندگان شرکت های حمل ونقل درون و برون شهری ، رانندگان تاکسیرانی شهری * پیش نیاز : آشنایی با زبان انگلیسی در حد مقدماتی * فروشگاهها و مراکز خرید هایپرمارکت ها و صنعت خرده فروشی ، retail برگزاری دوره: آشنایی با راه ها و جاده ها استاد علی خویه www.hypermarketing.ir ، مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه در ایران، مشاورو مدرس بیش از صدها فروشگاه و مرکز خرید در خاورمیانه، با 25 سال تجربه فروشگاه داری، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی تدریس، مولف و مترجم 12عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مشاور مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازرگانی ایران و.... www.khooyeh.ir 09122991608
|
بهداشت و سلامت مواد غذایی در فروشگاه و مرکز خرید |
ساعات آموزش |
||
ردیف |
سر فصل دروس |
تئوری و کارگاهی |
تست و امتحان |
1 |
بهداشت فردی کارکنان تولید و ارائه غذا |
2 |
_ |
*2 |
اصول تهیه ونگهداری مواد غذایی و روش های سالم سازی سبزیجات |
2 |
_ |
3 |
بهداشت سرد خانه و انبار های مواد غذایی در فروشگاه و مرکز خرید |
4 |
_ |
4 |
ویژگی روغن ها و چربیها |
2 |
_ |
5 |
گروه های مختلف مواد غذایی |
2 |
_ |
6 |
ویتامین ها ، املاح و پروتئین ها |
2 |
_ |
7 |
نقش تغذیه در سلامت و بیماری ( بیما ریهای قلبی ، دیابت ، چربی ، فشار خون و... ) |
2 |
_ |
8 |
بهداشت و سلامت مواد غذایی:( بیماری ها با منشاء مواد غذایی ، فن آوری و روش های جلوگیری از آلودگی مواد غذایی ،بهداشت در مراحل تهیه و آماده سازی مواد غذایی ، نقش کارکنان در ایمنی مواد غذایی، قوانین سازمان بهداشت جهانی برای تهیه مواد غذایی ایمن و بهداشتی) |
4 |
_ |
جمع کل: 20 ساعت |
20 |
_ |
|
*فروشگاهها و مراکز خرید هایپرمارکت ها و صنعت خرده فروشی ، retail برگزاری دوره: تهیه و نگهداری مواد غذایی
استاد علی خویه www.hypermarketing.ir ، مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه در ایران، مشاورو مدرس بیش از صدها فروشگاه و مرکز خرید در خاورمیانه، با 25 سال تجربه فروشگاه داری، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی تدریس، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مشاور مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازرگانی ایران و.... www.khooyeh.ir 09122991608
|
قوانین، مقررات و ضوابط فروشگاه و مرکز خرید داری و خرده فروشی و فروشگاهی |
ساعات آموزش |
||
ردیف |
سر فصل دروس |
تئوری و کارگاهی |
تست و امتحان |
1 |
سازمان فروشگاه و مرکز خرید های بین المللی (انواع مختلف فروشگاه و مرکز خرید ها ،درجه بندی ، طبقه بندی ) |
2 |
_ |
2* |
قوانین و مقررات مربوط به مشتریان و کارکنان |
2 |
_ |
3 |
تعریف تابعیت و طبقه بندی در فروشگاه و مرکز خرید |
2 |
_ |
4 |
مقررات مربوط به ورود مشتریان و کارکنان به فروشگاه و مرکز خرید |
2 |
_ |
5 |
حقوق مشتریان و کارکنان در ایران |
4 |
_ |
6 |
محدودیت های حقوقی مشتریان و کارکنان خارجی در ایران |
4 |
_ |
7 |
مقررات مربوط به خروج مشتریان و کارکنان از فروشگاه و مرکز خرید |
2 |
_ |
8 |
آشنایی با سازمانهای خرده فروشی و فروشگاهی در ایران |
4 |
_ |
9 |
آشنایی با سازمانهای بین المللی خرده فروشی و فروشگاهی |
2 |
_ |
جمع کل: 24 ساعت |
24 |
_ |
|
*معرفی مدرس مورد نظر در یک درس برای برگزاری دوره: قوانین و مقررات مربوط به مشتریان و کارکنان *مخاطبین دوره : مدیران ، مدیران داخلی وکارکنان فروشگاه و مرکز خرید ها، دانشجویان خرده فروشی و فروشگاهی و فروشگاه و مرکز خرید داری، علاقه مندان *پیش نیاز : دیپلم متوسطه استاد علی خویه www.hypermarketing.ir ، مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه در ایران، مشاورو مدرس بیش از صدها فروشگاه و مرکز خرید در خاورمیانه، با 25 سال تجربه فروشگاه داری، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی تدریس، مولف و مترجم 12عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مشاور مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازرگانی ایران و.... www.khooyeh.ir 09122991608
|
روابط عمومی در فروشگاه و مرکز خرید |
ساعات آموزش |
||
ردیف |
سر فصل دروس |
تئوری و کارگاهی |
تست و امتحان |
1 |
فروشگاه و مرکز خرید های بین المللی (انواع مختلف فروشگاه و مرکز خرید ها ، طبقه بندی و درجه بندی ) |
2 |
_ |
2 |
بایگانی ، آمار و گزارشات بخش روابط عمومی |
2 |
_ |
3 |
تجهیزات ادارای ( کامپیوتر ، فاکس ، اسکنر، پرینتر، فتوکپی ، پیجر ، ویدئو پرژکتور و ....) |
2 |
_ |
4* |
بررسی نحوه فروش خدمات و رضایت مشتریان در فروشگاه و مرکز خرید |
4 |
_ |
5 |
شناخت صنعت خرده فروشی و فروشگاهی |
4 |
_ |
6 |
مهارت های فردی و ارتباطی (آداب معاشرت اجتماعی ، گفتار ،پوشش، آراستگی و ...) |
2 |
_ |
7 |
مقدمات برگزاری جلسات ، همایش ها و شرایط اضطراری |
2 |
_ |
8 |
استقبال و بدرقه مشتریان مهم |
1 |
_ |
9 |
معرفی انواع خدمات فروشگاه و مرکز خرید به مشتریان |
1 |
_ |
10 |
روابط برون سازمانی ( تبلیغات ، رسانه ها ، مکاتبات اداری و ... ) |
4 |
_ |
جمع کل: 26 ساعت |
24 |
_ |
|
*فروشگاهها و مراکز خرید هایپرمارکت ها و صنعت خرده فروشی ، retail برگزاری دوره: بررسی نحوه فروش خدمات و رضایت مشتریان در فروشگاه و مرکز خرید *ساعات تدریس : 24 ساعت *پیش نیاز : لیسانس - آشنایی به زبان انگلیسی در حد متوسط – آشنایی با کاربرد کامپیوتر مدرس: استاد علی خویه www.hypermarketing.ir ، مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه در ایران، مشاورو مدرس بیش از صدها فروشگاه و مرکز خرید در خاورمیانه، با 25 سال تجربه فروشگاه داری، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی تدریس، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مشاور مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازرگانی ایران و.... www.khooyeh.ir 09122991608
برگزاری دوره های آموزشی در محل کار شما
|
مدیریت عمومی فروشگاه و مرکز خرید |
ساعات آموزش |
||
ردیف |
سر فصل دروس |
تئوری و کارگاهی |
تست و امتحان |
1 |
فروشگاه و مرکز خرید های بین المللی ( انواع مختلف فروشگاه و مرکز خرید ها، درجه بندی، طبقه بندی ) |
4 |
_ |
2 |
شناخت صنعت خرده فروشی و فروشگاهی |
12 |
_ |
3* |
مدیریت و سرپرستی در فروشگاه و مرکز خرید |
16 |
_ |
4* |
مدیریت و نظارت بر بخش پذیرش مشتری فروشگاه و مرکز خرید |
12 |
4 |
5* |
مدیریت و نظارت بر بخش محصولات داری و مشتری داری فروشگاه و مرکز خرید |
12 |
4 |
6* |
مدیریت و نظارت بربخش اسنک غذا و نوشیدنی ابه فروشگاه و مرکز خرید |
12 |
4 |
7 |
مدیریت و نظارت بر بخش مالی و اداری فروشگاه و مرکز خرید |
16 |
_ |
8 |
زبان انگلیسی تخصصی فروشگاه و مرکز خرید داری |
20 |
_ |
9 |
ایمنی ، بهداشت و پیشگیری از حوادث |
12 |
4 |
10 |
مهارت های فردی و ارتباطی ( آداب معاشرت اجتماعی ، رفتار ، گفتار ، پوشش، آراستگی و ....) |
4 |
_ |
11 |
قوانین و مقررات و ضوابط فروشگاه و مرکز خرید داری |
4 |
_ |
12 |
کارورزی |
_ |
50 |
جمع کل: ..... ساعت |
124 |
64 |
|
* مخاطبین دوره : مدیران کل و مدیران داخلی فروشگاه و مرکز خرید ها، دانشجویان خرده فروشی و فروشگاهی و فروشگاه و مرکز خرید داری ،علاقمندان و جویندگان کار * پیش نیاز : دیپلم متوسطه –آشنایی با زبان انگلیسی در حد متوسط-آشنایی با کاربرد کامپیوتر * معرفی هایپرمارکت، فروشگاه داری، صنعت خرده فروشی در چهار درس برای برگزاری دوره:1- اصول مدیریت فروشگاه و مرکز خرید داری 2- فرانت آفیس3- مشتری داری * مدرس: استاد علی خویه www.hypermarketing.ir ، مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه در ایران، مشاورو مدرس بیش از صدها فروشگاه و مرکز خرید در خاورمیانه، با 25 سال تجربه فروشگاه داری، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی تدریس، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مشاور مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازرگانی ایران و.... www.khooyeh.ir 09122991608
|
مدیریت تشریفات و مراسم در فروشگاه و مرکز خرید |
ساعات آموزش |
||
ردیف |
سر فصل دروس |
تئوری و کارگاهی |
تست و امتحان |
1* |
آشنایی با مفهوم تشریفات و مراسم خاص special events |
3 |
_ |
2 |
انواع مراسم خاص ( جشنواره، نمایشگاه ، سمینار ، سمپوزیوم ، کنگره ، کنفرانس و....) |
4 |
_ |
3 |
بازاریابی و رقابت دربرگزاری مراسم |
6 |
_ |
4 |
هماهنگ کردن مراحل مختلف مراسم |
1 |
_ |
5 |
تهیه برنامه کاری در برگزاری مراسم |
2 |
_ |
6 |
طراحی مکان برگزاری مراسم |
2 |
_ |
7 |
امکانات موردنیازبرگزاری یک مراسم |
2 |
_ |
8 |
مدیریت جمع آوری و دفع مواد زائد در مراسم |
1 |
_ |
9 |
سیستم های ارتباطی در مراسم |
1 |
_ |
10 |
طراحی دکور و صحنه در مراسم |
3 |
3 |
11 |
نحوه چیدمان صندلی در مراسم |
1 |
2 |
12 |
خدمت به افرادی با نیازمندی های خاص ( معلولین ) |
1 |
_ |
13 |
پارکینگ اتومبیل ها در مراسم |
1 |
_ |
14 |
محل ورود و خروج مشتریان در مراسم |
1 |
_ |
15 |
طراحی مکان ارائه اطلاعات به مشتری |
1 |
_ |
16 |
صدور کارت شناسایی برای شرکت کنندگان و مجریان |
1 |
_ |
17 |
پذیرش و ثبت نام مشتریان |
1 |
_ |
مدرس استاد علی خویه www.hypermarketing.ir ، مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت فروشگاه در ایران، مشاورو مدرس بیش از صدها فروشگاه و مرکز خرید در خاورمیانه، با 25 سال تجربه فروشگاه داری، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی تدریس، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مشاور مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازرگانی ایران و.... www.khooyeh.ir 09122991608
کتاب مدیریت فروشگاه ، چیدمان و مهندسی فروش نویسنده:علی خویه
مدیریت فروشگاه، مدیریت خرده فروشی اصول و تکنیک های فروشگاه داری و مغازه داری چیدمان فروش، مدیریت فروش، مدیریت فروشگاه های زنجیره ای، اصول و تکنیک های سوپرمارکت داری و مدیریت سوپرمارکت و مغازه های خرده فروشی، تجهیزات و مواد غذایی، پزشکی، آرایشی، بهداشتی، مصالح صنعتی و ساختمانی،کیف و کفش و پوشاک، تجهیزات صوتی تصویری و منزل، دکوراسیون و معماری فروشگاه ها و محل کسب و کار های مختلف
لطفا از سایت ما (سایت تبادل لینک خودکار و رایگان برای همه وبلاگ ها و وبسایت ها ) دیدن فرمایید
تبادل لینک = افزایش بازدید و افزایش پیج رنک گوگل وبلاگ و وبسایت شما
پیج رنک سایت ما 2 می باشد
--------------------------------------------------------------------------------------------------------