مدرس و مشاور بازاریابی نوین
بسمه تعالی
دوره آموزشی کوچینگ و منتورینگ برای مدیران
مدرس: دکتر علی خویه
مدرس دانشگاه مولف و مترجم 16 عنوان کتاب تخصصی مرجع کاربردی با 19 سال تجربه اجرایی حرفه ای
Drkhooyeh.ir
Khooyeh.com
سرفصل های دوره:
چیستی، چرایی، چگونگی کوچینگ
نقش اصلی یک رهبر در کوچینگ و منتورینگ
تفاوت و رابطه کوچینگ و مدیریت
کوچینگ – منتورینگ – یادگیری – تغییر
انواع کوچینگ در سازمانهای مشتری محور customer relation
مزیت های کوچینگ برای مدیران ورهبران
علت بهره وری کم نیروها در مقابل خدمات به مشتریان
چهارپایه کوچینگ سیستمی
مهارتهای پایه کوچینگ و رهبری
ده اشتباه مهم در کوچینگ
درگیر شدن پرسنل با مشتریان و کار
بررسی نتایج تحقیق گالوپ در کسب و کارها
هرم دلبستگی کارکنان و مشتریان به سازمان و شرکت
بررسی تاثیر دلبستگی کارکنان در درآمدسازمان و افزایش رضایت مشتریان
کوچینگ چه چیزی نیست؟
تفاوت کوچینگ (Coaching) و منتورینگ (Mentoring)
انواع کوچینگ در انواع سازمانهای خدماتی تولیدی صنعتی
سازمان یادگیرنده و چگونگی ایجاد آن در مراحل کوچینگ
بررسی ارزش دلبستگی کارکنان و مشتریان
بررسی تجربه شرکت های موفق
فرمول سرمایه گذاری روی منابع انسانی و مشتریان
مدلهای کوچینگ مشتری محور crm coaching
این دوره در 16 ساعت و 24 ساعت قابل برگزاری است
دکتر علی خویه
اصول بازاریابی نمایشگاهی
🔴مهارت های بازاریابی در نمایشگاه
🔴روش های نیاز سنجی و نیاز شناسی در نمایشگاه
🔴روش های مخاطب شناسی و مشتری سازی در نمایشگاه
🔴روش های جذب مشتریان در نمایشگاه
🔴اصول و مهارت های مشتری مداری قبل از نمایشگاه حین نمایشگاه و بعد از نمایشگاه
🔴تکنیک های افزایش بهره وری در نمایشگاه
🔴 مهارت های حرفه ای غرفه داری و مدیریت غرفه در نمایشگاه
🔴 روش های بازارشناسی بازارسازی و بازارسنجی در نمایشگاه
مدرس : دکتر علی خویه
Khooyeh.ir
Khooyeh.com
Instagram.com/Drkhooyeh.ir
.
.
.
#بازاریابی_بانکداری #بازاریابی_نمایشگاهی #بازارسازی #بازاریابی_شرکتی #دکتر_علی_خویه
به نام او که همه هستی از اوست
مشاور مدیریت
اصول مشاوره مدیریت
تجزیه تحلیل، برنامه ریزی اجرا ی مشاوره مدیریت
وظایف، انتظارات، شیوه اجرا، تکنیک، تاکتیک، استراتژی، دانش، نگرش و مهارت مشاوره و مشاوران
مدیریت، تشخیص بیماری های مدیریت ، معاینه مدیران،
تشخیص بیماری های مدیریت منابع انسانی، رفتار سازمانی، پشتیبانی، بازاریابی، فروش، تبلیغات و برند
انواع بیماری های مدیریت، سازمان ، شرکت و موسسات مختلف و تکنیک های درمان آن
نویسنده و مترجم:
دکتر علی خویه khooyeh.ir
مدرسان دانشگاه، مشاوران ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبرو شرکت های بزرگ ملی و بین المللی
به نام او که همه هستی از اوست
مشاور مدیریت
اصول مشاوره مدیریت
تجزیه تحلیل، برنامه ریزی اجرا ی مشاوره مدیریت
وظایف، انتظارات، شیوه اجرا، تکنیک، تاکتیک، استراتژی، دانش، نگرش و مهارت مشاوره و مشاوران
مدیریت، تشخیص بیماری های مدیریت ، معاینه مدیران،
تشخیص بیماری های مدیریت منابع انسانی، رفتار سازمانی، پشتیبانی، بازاریابی، فروش، تبلیغات و برند
انواع بیماری های مدیریت، سازمان ، شرکت و موسسات مختلف و تکنیک های درمان آن
نویسنده و مترجم:
علی خویه و فهیمه احمدی
مدرسان دانشگاه، مشاوران ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبرو شرکت های بزرگ ملی و بین المللی
صول بازاریابی و توزیع ویروسی (مویرگی) از نشر دیباگران
مولف: #دکتر_علی_خویه #علی_خویه
@dibagaran_publishing
@doctorsales.ir
تعداد صفحات:300
مشاهده فهرست مطالب:
اصول، مبانی، تکنیک ها و روش های پخش و فروش
مویرگی، شاهرگی، هیبریدی، مشارکتی، #خرده_فروشی و عمده فروش
آشنایی با روشهای مختلف توزیع و پخش و مدیریت کانال های توزیع و پخش
در دنیای امروز اگر کالا و خدمات شما دست مشتری و مصرف کننده نهایی نرسد انتظار برندسازی و موفقیت در کسب و کار نداشته باشید. شعری که دست مخاطبش نرسد، شعر نیست. محصول و خدمات هم اگر دست مشتری نرسد نمی تواند رشدی داشته باشد. پس از سالها تجربه اجرایی در امر بازاریابی و فروش مویرگی با گردآوری ادبیات این موضوع و تجربیات خود بر آن شدیم تا مجموعه پیش رو را برای خدمت رسانی به دست اندرکاران تولید خدمات و محصول و علاقمندان حوزه بازاریابی توزیع پخش و فروش تقدیم کنیم.
این مجموعه می تواند برای کلیه کارآفرینان و نقش آفرینان کسب و کار کشور و تک تک کارکنان و علاقمندان حوزه بازاریابی فروش و برند کاربرد داشته باشد.
کتاب اصول بازاریابی توزیع و #فروش_مویرگی ویروسی #شاهرگی #هیبریدی #پخش_گرم و سرد دکتر علی خویه مروری بر ضرورت بازاریابی و فروش مویرگی در شرایط رقابتی؛ مفهوم بازاریابی و فرآیند آن؛ جایگاه فروش مویرگی در بازاریابی؛ فروش مویرگی و تصورات نادرست در مورد آن در بازاریابی؛ #مهندسی_فروش مویرگی و جایگاه آن در بازاریابی؛ ارتباط فروش مویرگی و مهندسی؛ ارتباط فروش مویرگی و تحقیقات بازاریابی و جایگاه مهندسی فروش مویرگی در این فرایند؛ سوالاتی که در بازاریابی و فروش مویرگی باید به آن پاسخ داد؛ مروری بر مراحل هفتگانه فروش مویرگی در فرایند فروش مویرگی حرفه ای؛ فروش مویرگی حرفه ای اثربخش و مروری بر خصوصیات- فروشندگان حرفه ای.
.
.
.
#فروش_چند_برابری #بازاریابی_فروش #بازاریابی_مویرگی #توزیع_مویرگی #بازاریابی_ویروسی #فروش_ویروسی #توزیع_و_پخش #فروش_هیبریدی #مدرسه_فروش #آکادمی_بازار #آکادمی_فروش #مدیریت_استراتژیک #استراتژی_فروش #پخش_عمده
https://www.instagram.com/p/CbshuQ3OokV/?igshid=MDJmNzVkMjY=
سرفصل های ارایه مطالب تکنیک های بازاریابی خلاق و تبلیغات خلاق
ارایه دهنده : دکتر علی خویه
مولف کتاب تاکتیک ها و تکنیک های بازاریابی تبلیغات
مولف 5 عنوان کتاب در زمینه بازاریابی، فروش ارتباطات و تبلیغات
مشاور محقق مجری امور تبلیغات و بازاریابی و مدرس دانشگاه
برای ارتباط با مدیر عامل گروه می توانید به نشانی های ذیل مراجعه فرمایید.
1- اهمیت و ضرورت بازاریابی خلاق در جهان امروز
2- تعریف و مفاهیم بازاریابی خلاق
3- اصول خلاقیت در بازاریابی
4- منشور بازاریابی خلاق
5- تکنیک های بازاریابی خلاق معمولی (اندازه طرح بسته بندی رنگ و ...)
6- تکنیک های بازاریابی خلاق متوسط(ترکیبی، تعدیلی تضادی و ....
7- تکنیک های بازاریابی خلاق پیشرفته(تریز، تصادفی، جزئ متحرک، گوریلی، شبدری و....)
8- مثلث بازاریابی خلاق
9- آمیخته بازاریابی خلاق
a. قیمت گذاری خلاق و تکنیک های قیمت گذاری خلاق
b. توزیع خلاق و تکنیک های کانال های توزیع خلاق
c. ارتباطات خلاق و تکنیک های ایجاد ارتباط خلاق
d. محصول خلاق و تکنیک های بازاریابی محصول خلاق
10- انواع بازاریابی خلاق
a. بازاریابی خلاق درونی
b. بازاریابی خلاق بیرونی
c. بازاریابی خلاق سطحی
d. بازاریابی خلاق شاخه ای
11- انواع خلاقیت در بازاریابی
a. خلاقیت تغییری – بازاریابی تغییر
b. خلاقیت ایجادی یا ساختنی – بازاریابی سازه ای
c. خلاقیت دگرگونی – بازاریابی دگرگونی
d. خلاقیت ارتباطی- بازاریابی ارتباطی
e. خلاقیت جانشینی- بازاریابی جانشینی
f. خلاقیت جانمایی- بازاریابی جانمایی
g. خلاقیت ترکیبی – بازاریاب ترکیبی
h. خلاقیت تنظیمی- بازاریابی تنظیمی
i. خلاقیت معکوس- بازاریابی معکوس
j. خلاقیت تراوش- بازاریابی تراوشی
k. خلاقیت جذب – بازاریابی جذبی
l. خلاقیت نفوذ – بازاریابی نفوذی
m. خلاقیت چند بعدی- بازاریابی چند بعدی
12- تریز و تکنیک های تریز در بازاریابی خلاق – بازاریابی تریزی
جایگزینی، ترکیب، جانشینی، مبالغه، حذف، جانگذاری، جانمایی،تعدیل، ترتیب،استخراج،تجسم، ساده نگاری و....
13- ارتباطات خلاق در بازاریابی خلاق
14- تکنیک های ارتباطات بازاریابی خلاق
کارگاه کارگروهی تکنیک های بازاریابی خلاق
سرفصل های ارایه مطالب فروش مجازی خلاق و مهندسی فروش مجازی توسط دکتر علی خویه در کیش
مهندسی فروش مجازی و فروش مجازی خلاق
مدرس و ارایه دهنده :دکتر علی خویه
مولف و مترجم کتاب بازاریابی و فروش اینستاگرامی
برای ارتباط با مدیر عامل گروه می توانید به نشانی های ذیل مراجعه فرمایید.
سرفصل های دوره:
تعاریف اهمیت و ضرورت مهندسی فروش مجازی
شاخص های مهندسی فروش مجازی
تکنیک های مهندسی فروش مجازی
مهندس فروش مجازی و مهندسی بازار
اشتباه ها و خطاهای مهندسی فروش مجازی
تکنیک های ضد خطا در فروش مجازی
10 نقطه کور فروش مجازی
10 اشتباه فروش مجازی
مهندسی فروش مجازی در چند بازار جهانی
10 تکنیک مهندسی فروش مجازی
رفتار خریداران در مهندسی فروش مجازی
تکنیک های ارتباطی در فروش مجازی مدرن
10 تکنیک فروش مجازی خلاق
10 تاکتیک فروش مجازی خلاق
10 استراتژی فروش مجازی خلاق
10 تکنیک قیمت گذاری خلاق
10 تکنیک خلاق جذب مشتریان
10 تکنیک تبلیغات خلاق
سبک های فروش مجازی
brand management
brand engineering
دکتر علی خویه
مولف محقق مشاور و مجری برنامه های ارتباطات بازاریابی تبلیغات خلاقیت فروش و تجارت
سرفصل های دوره مدیریت برند و مهندسی برند
برند چیست و چه کاربردهایی دارد؟
اصول برندسازی
اصول نشان سازی
مدیریت برند
مهندسی برند
مهندسی نشان تجاری
مدیریت مخاطبان برند
برنامه های پیشبرد برند
شخصیت برند
هویت برند
سرقفلی برند
تکنیک های برندسازی
تکنیک های برند داری
موانع نفوذ برند در دل مخاطبان
اصل و ریشه برند
مدیریت استراتژیک برند
سلامت برند
نگهداری برند
اصول نگهداری و مراقبت از برند
استاندارد های برند
سبک های برند و سبک ها نام و نشان تجاری
برند و رفتار مصرف کنندگان
کنترل رفتار برند
تحقیقات برند
تجزیه وتحلیل ساختار برند
چک لیست کنترل و تعمیر برند
چگونه می توان روحیات افکار و رفتار افراد، مخاطبان و مشتریان خود را شناسایی و متناسب با خودشان با آنها برخورد کرد؟
چرا برخی از مردم می توانند به راحتی ارتباط برقرار کرده، دوستان و مشتریان بیشتری داشته باشند؟
آیا راهی برای شناخت مشتریان وجود دارد؟
شم و نبض شناخت بازار و مشتری چگونه بدست می آید؟
با متدهای جدید آموزشی و اساتید مجرب گروهی
هدف از دوره:آشنایی مخاطبان با موثرترین و خلاق ترین تکنیک های ارتباطی با دیگران، ذهن خوانی مشتریان، مشتری شناسی، مشتری سازی، مشتری مداری، روشهایی برای ارتباطات و مهندسی عوامل ارتباطی برای هر چه بهتر شدن ارتباطات فردی، سازمانی و شرکتی
اساتید دوره: علی خویه(مدرس دانشگاه، مولف مشاور و ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف کتاب مهندسی ذهن وال ال پی در ارتباطات و بازاریابی )www.khooyeh.com و فهیمه احمدی (مشاور، محقق و مدرس روانشناس بالینی)
۰۹۱۲۳۹۹۸۰۲۷
مدت زمان سمینار: 6 ساعت
برخی از سرفصل های دوره:
(در صورت تمایل این دوره به صورت خصوصی و نیمه خصوصی در محل شرکت شما برگزار خواهد شد)