علی خویه
دورههای بازاریابی و فروش
دورههای بازاریابی و فروش ۱) اصول و مبانی بازاریابی (بازاریابی در بازارهای در حال رکود) ۲) ده گناه نابخشودنی بازاریابی ۳) بازاریابی خلاق ۴) فرصتشناسی، کلید موفقیت در بازاریابی ۵) اصول و فنون تبلیغات تجاری ۶) اشتباهات رایج در تبلیغات ۷) آسیبشناسی تبلیغات تجاری در ایران ۸) بازاریابی مستقیم (Direct Marketing) ۹) بازاریابی چریکی ۱۰) استراتژی اقیانوسهای آبی، راهی نو برای پیروزی در فضای رقابتی ۱۱) بازاریابی صنعتی: تکنیکها و روشهای بازاریابی برای فروش به سازمانها و مؤسسات ۱۲) بازاریابی خدمات ۱۳) بازاریابی خدمات بانکی ۱۴) بازاریابی گردشگری ۱۵) بازاریابی در صنعت ساختمان ۱۶) بازاریابی بیمه ۱۷) مدیریت نام و نشان تجاری (Brand Marketing) ۱۸) کارگاه آموزشی شیوه تهیه برنامه بازاریابی (Marketing Plan) ۱۹) ارتباطات یکپارچه بازاریابی (Integrated Marketing Communication: IMC) ۲۰) روانشناسی فروش و شناخت رفتار مصرفکننده ۲۱) مدیریت ارتباط با مشتریان (Customer Relationship Management: crm) ۲۲) سنجش رضایت مشتریان (Custom Satisfaction Management: CSM) ۲۳) اصول و تکنیکهای مشتریمداری …
ادامه مطلب »