مدرس و مشاور مارکتینگ و برندینگ

دوره های بازاریابی، فروش، مدرس بازاریابی و برندسازی

بایگانی مهر ۱۳۹۴ :: دوره های بازاریابی، همایش ها و سمینارهای بازاریابی، فروش،تبلیغات،کلاس های آموزشی

دوره های بازاریابی، همایش ها و سمینارهای بازاریابی، فروش،تبلیغات،کلاس های آموزشی

دوره های بازاریابی، همایش ها و سمینارهای بازاریابی، فروش، تبلیغات، کلاس های آموزشی

دوره های بازاریابی، همایش ها و سمینارهای بازاریابی، فروش،تبلیغات،کلاس های آموزشی

دوره های بازاریابی، همایش ها و سمینارهای بازاریابی، فروش، تبلیغات، کلاس های آموزشی

دوره های بازاریابی، همایش ها و سمینارهای بازاریابی، فروش،تبلیغات،کلاس های آموزشی
دوره های بازاریابی، همایش ها و سمینارهای بازاریابی، فروش، تبلیغات، کلاس های آموزشی
آموزش بازاریابی - مشاور بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ،مدیریت، تحقیقات بازاریابی

معرفی مدیر عامل

استاد علی خویه

www.khooyeh.ir
www.khooyeh.com
-مدرس دانشگاه،
-دارای بیش از ۱۸سال تجربه اجرایی و حرفه ای از فروشندگی و ویزیتوری تا مدیریت
-مولف و مترجم ۱۲ کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی
-عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،
-دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفرساعت دوره و کارگاه های آموزشی و کاربردی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی
-دارای سابقه همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی،
-مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر و شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی
-ارایه دهنده بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی
-سخنران بیش از صدها سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار
-مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما،
-عضو هیات تحریریه نشریات مختلف
-دارای تجربه فروش، تبلیغات و بازاریابی از دوران کودکی در مغازه پدرش

تماس با ما:
مدیر برنامه ها
09123998027
09034991194
تماس با استاد علی خویه
09122991608
صفحه اینستاگرام
www.instagram.com/khooyeh.ir
کانال تلگرام @mmsbc و @drmall

چرا کارگاه ها و کلاس های خصوصی در محل:......
1- صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد و هزینه های جانبی
2- اثربخشی بالای کلاس ها و کارگاه های در محل به علت درگیری آموزش با کار و آموزش ضمن خدمت
3- هماهنگی بیشتر و مورد کاوی سازمانی و بررسی مورد های مطالعاتی سازمانی
4- رضایت بیشتر مخاطبان، تمرکز مخاطبان، مشارکت بیشتر مخاطبان

۳ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است


 بازاریابی و فروش در شرایط بحران

مدرس و سخنران: علی خویه

بازاریابی و فروش در شرایط بحران

 

تکنیک های بازارگرمی و بازارسازی در شرایط بحران

منشور بازارایابی و فروش در شرایط بحران

تکنیک های بازاریابی کم هزینه در شرایط بحران

تبلیغات اثر بخش با هزینه کم در شرایط بحران

برنامه ریزی و سازمان دهی پرسنل فروش و بازاریابی در شرایط بحران

تکنیک های وفادارسازی پرسنل در شرایط بحران

روش برخورد با انواع مشتریان در شرایط سخت

تکنیک های بازاریابی و فروش به شکل مدرن و حرفه ای در شرایط بحران

 

علی خویه

با 16 سال تجربه اجرایی مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی در زمینه های بازاریابی، فروش، برندینگ، تبلیغات و...



دوره های بازریابی، فروش، برند، تبلیغات و مذاکره



عنوان دوره

مدت دوره

گروه

 

مدرس

روز برگزاری

تاریخ برگزاری

فروش مویرگی  حرفه ای (4)

(تکنیک های بازارگرمی و فضا سازی فروش مویرگی  ، راه کارهای ویزیت در شرایط سخت و کسادی بازار ، روش های فعال سازی مشتریان از دست رفته ،هدف گذاری فروش مویرگی  ، روشهای طبقه بندی و اعتباردهی مشتریان ، سفارش گیری و مدیریت سفارش)16 ساعت

16 ساعت

اول

 

 علی خویه

   

دوم

 

   

سوم

   

فروش مویرگی  حرفه ای (6)

(روش های خلاقیت و نوآوری در فروش مویرگی  ، ترفیعات و مشوق های فروش مویرگی  ، روانشناسی و تکنیک های تخفیف در فروش مویرگی

8 ساعت)

اول

 

 علی خویه

   

دوم

 

   

سوم

   

فروش مویرگی  حرفه ای (7)

(لجستیک ، خدمات پس از فروش مویرگی  ، مدیریت برگشت از فروش مویرگی  (مرجوعی))

5 ساعت

اول

 

 علی خویه

   

دوم

 

   

سوم

   

فروش مویرگی  حرفه ای (8)

(ابزارها و تکنیک های فروش مویرگی )

8 ساعت

-

 

 علی خویه

   

فروش مویرگی  حرفه ای (9)

(مدیریت منطقه ویزیت ، تحلیل رفتار فروش مویرگی  رقبا)

6 ساعت

-

 

 علی خویه

   

فروش مویرگی  حرفه ای (10)

(اصول مدیریت تیم های فروش مویرگی  ، مدیریت انگیزش (ترفیعات) کارشناسان فروش مویرگی  ، ارزیابی عملکرد فروش مویرگی  و کارشناسان فروش مویرگی  )

12 ساعت

-

 

 علی خویه و فهیمه احمدی

   

فروش مویرگی  حرفه ای (11)

(طبقه بندی مشتریان و روش های حفظ ، احیاء و جذب آنان ، مدیریت ارتباط با مشتریان کلیدی)

12 ساعت

-

 

 علی خویه

   

فروش مویرگی  حرفه ای (12)

(بازاریابی الکترونیکی ، مدیریت باشگاه مشتریان)

5 ساعت

-

 

 علی خویه

   

فروش مویرگی  حرفه ای (13)

(مدیریت فروش مویرگی گاهها ، اصول طراحی و چیدمان فروش مویرگی گاهی)

14 ساعت

-

 

 علی خویه

 

 

فروش مویرگی  حرفه ای (14)

(مدیریت استراتژیک فروش مویرگی  ، برنامه ریزی و سیاست گذاری فروش مویرگی  ، تکنیک ها و  روش های خلاقانه مدیریت فروش مویرگی )

10 ساعت

-

 

 علی خویه

 

 

فروش مویرگی  حرفه ای (15)

(تاکتیک های فروش مویرگی  ، فرصت شناسی و تهدید شناسی در بازار فروش مویرگی  ، بازار شناسی ، دسته بندی بازارها و تعیین بازارهای جذاب فروش مویرگی )

12 ساعت

 

-

 

 علی خویه

 

 

فروش مویرگی  حرفه ای (16)

(مهارت های مدیریت حرفه ای سرپرستان فروش مویرگی  ، روش های مقابله با ترفندهای سرپرستان فروش مویرگی  ، مدیریت انگیزش (ترفیعات) سرپرستان فروش مویرگی  ، ارزیابی عملکرد فروش مویرگی  کل ، محصولات و سرپرستان فروش مویرگی )

16 ساعت

 

-

 

 علی خویه

 

 

فروش مویرگی  حرفه ای (17)

(اصول و مبانی زنجیره تأمین ، مهارت های ارتباط اثربخش با تأمین کنندگان و پیمانکاران)

4 ساعت

 

-

 

 علی خویه

 

 

فروش مویرگی  حرفه ای (18)

(مدیریت محصول ، خدمات تکمیلی فروش مویرگی  و خدمات پس از فروش مویرگی )

بستگی به تعداد محصولات

معمولا برای هر محصول 6 ساعت

 

-

 

 علی خویه

 

 

اصول و مبانی بازاریابی ، اصول مهندسی فروش مویرگی

16 ساعت

 

-

 

 علی خویه

 

 

اصول شناسایی و تحلیل رفتار مصرف کننده

6 ساعت

 

-

 

 علی خویه

 

 

قیمت گذاری و مدیریت قیمت

16 ساعت

 

-

 

 علی خویه

 

 

مدیریت تبلیغات و آگهی های تجاری

16 ساعت

 

-

 

 علی خویه

 

 

 

دوره های بازریابی، فروش، برند، تبلیغات و مذاکره
دوره های بازریابی، فروش، برند، تبلیغات و مذاکره