مدرس و مشاور مارکتینگ و برندینگ

دوره های بازاریابی، فروش، مدرس بازاریابی و برندسازی

سرفصل های ارایه مطالب فروش مجازی خلاق و مهندسی فروش مجازی توسط دکتر علی خویه در کیش :: دوره های بازاریابی، همایش ها و سمینارهای بازاریابی، فروش،تبلیغات،کلاس های آموزشی

دوره های بازاریابی، همایش ها و سمینارهای بازاریابی، فروش،تبلیغات،کلاس های آموزشی

دوره های بازاریابی، همایش ها و سمینارهای بازاریابی، فروش، تبلیغات، کلاس های آموزشی

دوره های بازاریابی، همایش ها و سمینارهای بازاریابی، فروش،تبلیغات،کلاس های آموزشی

دوره های بازاریابی، همایش ها و سمینارهای بازاریابی، فروش، تبلیغات، کلاس های آموزشی

دوره های بازاریابی، همایش ها و سمینارهای بازاریابی، فروش،تبلیغات،کلاس های آموزشی
دوره های بازاریابی، همایش ها و سمینارهای بازاریابی، فروش، تبلیغات، کلاس های آموزشی
آموزش بازاریابی - مشاور بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ،مدیریت، تحقیقات بازاریابی

معرفی مدیر عامل

استاد علی خویه

www.khooyeh.ir
www.khooyeh.com
-مدرس دانشگاه،
-دارای بیش از ۱۸سال تجربه اجرایی و حرفه ای از فروشندگی و ویزیتوری تا مدیریت
-مولف و مترجم ۱۲ کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی
-عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،
-دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفرساعت دوره و کارگاه های آموزشی و کاربردی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی
-دارای سابقه همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی،
-مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر و شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی
-ارایه دهنده بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی
-سخنران بیش از صدها سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار
-مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما،
-عضو هیات تحریریه نشریات مختلف
-دارای تجربه فروش، تبلیغات و بازاریابی از دوران کودکی در مغازه پدرش

تماس با ما:
مدیر برنامه ها
09123998027
09034991194
تماس با استاد علی خویه
09122991608
صفحه اینستاگرام
www.instagram.com/khooyeh.ir
کانال تلگرام @mmsbc و @drmall

چرا کارگاه ها و کلاس های خصوصی در محل:......
1- صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد و هزینه های جانبی
2- اثربخشی بالای کلاس ها و کارگاه های در محل به علت درگیری آموزش با کار و آموزش ضمن خدمت
3- هماهنگی بیشتر و مورد کاوی سازمانی و بررسی مورد های مطالعاتی سازمانی
4- رضایت بیشتر مخاطبان، تمرکز مخاطبان، مشارکت بیشتر مخاطبان

سرفصل های ارایه مطالب فروش مجازی   خلاق و مهندسی فروش مجازی   توسط دکتر علی خویه در کیش

 

مهندسی فروش مجازی   و فروش مجازی   خلاق

مدرس و ارایه دهنده :دکتر علی خویه

دکتر علی خویه

مشاور و مدرس شرکت های معتبر ملی و بین المللی دارای ۲۱ سال تجربه اجرایی عملیاتی حرفه ای

مولف و مترجم کتاب بازاریابی و فروش اینستاگرامی

برای ارتباط با مدیر عامل گروه می توانید به نشانی های ذیل مراجعه فرمایید.

سرفصل های دوره:

تعاریف اهمیت و ضرورت مهندسی فروش مجازی 

شاخص های مهندسی فروش مجازی 

تکنیک های مهندسی فروش مجازی 

مهندس فروش مجازی   و مهندسی بازار

اشتباه ها و خطاهای مهندسی فروش مجازی 

تکنیک های ضد خطا در فروش مجازی 

10 نقطه کور فروش مجازی 

10 اشتباه فروش مجازی   

مهندسی فروش مجازی   در چند بازار جهانی

10 تکنیک مهندسی فروش مجازی 

رفتار خریداران در مهندسی فروش مجازی 

تکنیک های ارتباطی در فروش مجازی   مدرن

10 تکنیک فروش مجازی   خلاق

10 تاکتیک فروش مجازی   خلاق

10 استرات‍ژی فروش مجازی   خلاق

10 تکنیک قیمت گذاری خلاق

10 تکنیک خلاق جذب مشتریان

10 تکنیک تبلیغات خلاق

سبک های فروش مجازی   

 

کانال تلگرام بازاریابی و برندسازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی