فــراخـوان کـارگـاه آمـوزشـی، سـمینـار، دوره آمـوزشـی :( عنوان دوره ) : مدیریت استراتژیک Strategic Management |
|||||
|
|
||||
هـدف کـارگـاه آمـوزشـی، سـمینـار، دوره آمـوزشـی :- آشنایی مدیران ارشد و کارشناسان سازمان های دولتی و خصوصی با اصول و مبانی استراتژیک |
|||||
مـخـاطــبین کـارگـاه آمـوزشـی، سـمینـار، دوره آمـوزشـی :- مدیران ارشد سازمان ها و کارشناسان برنامه ریزی |
|||||
محـتـوای کـارگـاه آمـوزشـی، سـمینـار، دوره آمـوزشـی :- بخش اول : مبانی مدیریت استراتژیک - تعریف مدیریت استراتژیک - اهمیت مدیریت استراتژیک - ویژگیهای مدیریت استراتژیک - فرآیند مدیریت استراتژیک - چشم انداز ماموریت و ارزشها
- بخش دوم : تدوین استراتژی - بررسی عوامل محیطی - محیط داخلی - محیط خارجی - چارچوب جامع تدوین استراتژی - مراحل تدوین استراتژی - انواع استراتژی
بخش سوم : اجرای استراتژی - عوامل مهم در اجرای استراتژی - مشکلات اجرای استراتژِی - تفاوت تدوین با اجرای استراتژیک - اهداف بلند مدت و سالیانه - سیاستها - برنامه های عملیاتی
بخش چهارم: ارزیابی استراتژی - معیارهای ارزیابی استراتژِی - چارچوبی برای ارزیابی استراتژی - کنترل استراتژیک
|
|||||
نــحـوه بـرگـزاری پــودمــان آمــوزشـی :حضوری R غیرحضوری £ |
روش ارائــه مــحتــوی : کلاس درس R کارگاه آموزشی R
|
روش ارزشــیابــی : کتبی R عملی R مشارکت فعال در کلاس R |
|||
مــدت زمــان بـرگــزاری : 12 ساعت مدرس: علی خویه |