مدرس و مشاور مارکتینگ و برندینگ

دوره های بازاریابی، فروش، مدرس بازاریابی و برندسازی

بازاریابی خودرو و لوازم جانبی خودرو :: دوره های بازاریابی، همایش ها و سمینارهای بازاریابی، فروش،تبلیغات،کلاس های آموزشی

دوره های بازاریابی، همایش ها و سمینارهای بازاریابی، فروش،تبلیغات،کلاس های آموزشی

دوره های بازاریابی، همایش ها و سمینارهای بازاریابی، فروش، تبلیغات، کلاس های آموزشی

دوره های بازاریابی، همایش ها و سمینارهای بازاریابی، فروش،تبلیغات،کلاس های آموزشی

دوره های بازاریابی، همایش ها و سمینارهای بازاریابی، فروش، تبلیغات، کلاس های آموزشی

دوره های بازاریابی، همایش ها و سمینارهای بازاریابی، فروش،تبلیغات،کلاس های آموزشی
دوره های بازاریابی، همایش ها و سمینارهای بازاریابی، فروش، تبلیغات، کلاس های آموزشی
آموزش بازاریابی - مشاور بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ،مدیریت، تحقیقات بازاریابی

معرفی مدیر عامل

استاد علی خویه

www.khooyeh.ir
www.khooyeh.com
-مدرس دانشگاه،
-دارای بیش از ۱۸سال تجربه اجرایی و حرفه ای از فروشندگی و ویزیتوری تا مدیریت
-مولف و مترجم ۱۲ کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی
-عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،
-دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفرساعت دوره و کارگاه های آموزشی و کاربردی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی
-دارای سابقه همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی،
-مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر و شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی
-ارایه دهنده بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی
-سخنران بیش از صدها سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار
-مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما،
-عضو هیات تحریریه نشریات مختلف
-دارای تجربه فروش، تبلیغات و بازاریابی از دوران کودکی در مغازه پدرش

تماس با ما:
مدیر برنامه ها
09123998027
09034991194
تماس با استاد علی خویه
09122991608
صفحه اینستاگرام
www.instagram.com/khooyeh.ir
کانال تلگرام @mmsbc و @drmall

چرا کارگاه ها و کلاس های خصوصی در محل:......
1- صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد و هزینه های جانبی
2- اثربخشی بالای کلاس ها و کارگاه های در محل به علت درگیری آموزش با کار و آموزش ضمن خدمت
3- هماهنگی بیشتر و مورد کاوی سازمانی و بررسی مورد های مطالعاتی سازمانی
4- رضایت بیشتر مخاطبان، تمرکز مخاطبان، مشارکت بیشتر مخاطبان

دوره آموزشی و کارگاه آموزشی

مدیریت بازاریابی خودرو و لوازم جانبی خودرو

مدیریت  بازاریابی خودرو و لوازم جانبی خودرو

بازاریابی  خودرو و لوازم جانبی خودرو

تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش

بازاریابی خودرو و لوازم جانبی خودرو

  • راهکارهای علمی و عملی در بازاریابی فروش و تبلیغات

صنعت  خودرو و لوازم جانبی خودرو

مدرس : استاد علی خویه 09122991608

مدرس دانشگاه، مولف ومترجم کتاب مدیریت بازاریابی خودرو و لوازم جانبی خودرو      ، عضو انجمن های ملی و بین المللی تخصصی، دارای بیش از 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، مهمان و کارشناس برنامه های تخصصی صدا و سیما و ...

 

دوره های آموزشی بازاریابی، فروش تبیلغات marketing eduacation مدرس بازاریابی، برند آموزش بازاریابی
دوره های آموزشی بازاریابی، فروش تبیلغات marketing eduacation مدرس بازاریابی، برند آموزش بازاریابی

 

www.khooyeh.ir

www.khooyeh.com

 

ThumbHandler

مدیریت بازاریابی   خودرو و لوازم جانبی خودرو

مدیریت  بازاریابی خودرو و لوازم جانبی خودرو

فروش و بازاریابی خودرو و لوازم جانبی خودرو

تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش صنعت  خودرو و لوازم جانبی خودرو

بازاریابی خودرو و لوازم جانبی خودرو

بازاریابی خودرو و لوازم جانبی خودرو       گیری و

  • راهکارهای علمی و عملی در بازاریابی فروش و تبلیغات

بازاریابی خودرو و لوازم جانبی خودرو

 

 


www.khooyeh.com


بازاریابی خودرو و لوازم جانبی | بازاریابی لوازم جانبی ماشین | بازاریابی ماشین | بازاریابی نمایندگی های فروش خودرو | بازاریابی خودرو های خارجی | بازاریابی خودرو های داخلی | بازاریابی خودرو های وارداتی | بازاریابی خودرو های لوکس | بازاریابی خودرو های سواری | بازاریابی خودرو های هیوندا | بازاریابی خودرو های بنز | بازاریابی خودرو های کیا kiawww.khooyeh.ir

مدرس دانشگاه، مشاور محقق و مجری پروژه های مختلف در سراسر کشور، مدرس و مشاور مدیران عامل مطرح کشور،

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دوره آموزش جامع مدیریت برنددر صنعت  خودرو و لوازم جانبی خودرو

استاد خویه: 09122991608-09372991608

www.khooyeh.com

برخی از سرفصل ها

روز برخی از سرفصل ها
اول مفهوم برند نام و نشان تجاری اهمیت و ضرورت برند در صنعت  خودرو و لوازم جانبی خودرو
کارگاه تحلیل نام و نشان های تجاریbrand analyzeعوامل فیزیولوژیکی و پزشکی برند دی ان ای(DNA) برند
دوم اصول مهندسی برند معماری برند در صنعت  خودرو و لوازم جانبی خودروbrand engineeringاستراتژی نام تجاریBrand strategy
اصول ساخت برند و نام و نشان تجاریتحقیقات برند ( تحلیل عوامل بازار محصول و مشتریان)Brand researchعناصر تکنیکی برند( TAB)
سوم اصول ومهارت های مدیریت برند در صنعت  خودرو و لوازم جانبی خودرو
هویت و شخصیت برندبررسی عوامل و فاکتورهای مدیریت برندعناصر تاکتیکی برند
چهارم ساخت و سازه عوامل و فاکتورهای برندرفتار مشتریان برند و مهندسی ذهن مشتریان نام و نشان تجاری
کارگاه ساخت و مدیریت برند در صنعت  خودرو و لوازم جانبی خودروبرنامه برندسازی و مدیریت برند (brand plan)همراه با نمایش فیلم و تحلیل برندهای برتر جهانی و ایرانی
پنجم پارامترهای مهندسی برند کارگاه مهندسی و معاینه فنی برند تحلیل رفتار روانی اجتماعی و اقتصادی برند
ادامه معاینه فنی برند و کارگاه معاینه فنی برند
ششم مهندسی ارزش برند مهندسی معکوس برند کایزن و بهبود مستمر برند مهندسی هوش مصنوعی برند
برندسازی خلاق خلاقیت و تکنیک های خلاقیت در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری
هفتم کارگاه خلاقیت مدیریت برند و نام و نشان تجاری
سبک های برندسازی و برندداری در صنعت  خودرو و لوازم جانبی خودروstyle of branding
هشتم ارزیابی برند و نام و نشان تجاری کنترل و حفظ برند
بیماری های برند و شناسایی و آسیب شناسی نام ونشان تجاری  BCSهمراه با نمایش فیلم و تحلیل برندهای برتر جهانی و ایرانی

 

 

 

سرفصل دوره آموزشی کاربردی کوتاه مدت ( یک روزه یا دوروزه)

مدیریت برنددر صنعت  خودرو و لوازم جانبی خودرو

نام و نشان سازی کاربردی در صنعت  خودرو و لوازم جانبی خودرو

مدرس: مهندس علی خویه

مدرس دانشگاه، مولف ومترجم 11 عنوان کتاب تخصصی مرجع وکاربردی.

ریاست انجمن برند ایران.

مولف ومترجم کتاب مدیریت ومهندسی برند

مشاور ومجری برندهای معتبر کشور

مشاور ومجری برندسازی و مدیریت برند شرکت های معتبر ایران

www.khooyeh.com

حوزه آموزشی محتوای آموزشی
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی -    مفهوم برند و نام و نشان تجاری-    اصول برند سازی حرفه ای در صنعت  خودرو و لوازم جانبی خودرو-    اهمیت ضرورت و اهداف نام و نشان تجاری
ارتقای بینش و نگرش -    تفکر برند در صنعت  خودرو و لوازم جانبی خودرو-    تعریف جدید اصول مدیریت برند-    تغییر نگرش به سوی واقعیت برند در صنعت  خودرو و لوازم جانبی خودرو-    تفکر خلاق در برند سازی در صنعت  خودرو و لوازم جانبی خودرو
ارتقای مهارت -    مهارتهای برند سازی در صنعت  خودرو و لوازم جانبی خودرو-    مهارت برند داری-    مهارت برند شناسی در صنعت  خودرو و لوازم جانبی خودرو-    مهارت ساخت و مدیریت عناصر یک برند-    فرایند تصمیم گیری مشتریان  و مصرف کنندگان درباره برند

-   مهندسی ارزش برند در صنعت  خودرو و لوازم جانبی خودرو

-    مهارت پیشبرد و ترفیع برند

-    مهارت تحقیقات برند در صنعت  خودرو و لوازم جانبی خودرو

-    مهارت حفظ برند

-   مهارت کنترل برند در صنعت  خودرو و لوازم جانبی خودرو

-    مهارت هویت سازی برند در صنعت  خودرو و لوازم جانبی خودرو

-    مهارت شخصیت سازی برند در صنعت  خودرو و لوازم جانبی خودرو

-    شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات برند

-    معاینه فنی برند

-   سبگ های برندسازی

-    تفکر خلاق در مدیریت نام و نشان تجاری

کارگاه -    کارگاه طراحی ساخت و مدیریت یک برند در بازار فرضی

همراه با نمایش فیلم و تحلیل برندهای برتر جهانی و ایرانی

کتاب سبک های برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری

سبک های برندینگ

مولف و مترجم: علی خویه

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

 

 

 

سرفصل دوره آموزشی و کاربردی

مدیریت فروش حرفه ای در صنعت  خودرو و لوازم جانبی خودرو

مدرس: علی خویه

www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

 

 

حوزه آموزشی محتوای آموزشی
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی -    مفهوم فروش و جایگاه آن در بازاریابی خودرو و لوازم جانبی خودرو-    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و ...-    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار فروشنده-    اصول فروشندگی
ارتقای بینش -    مدیریت در فروش خودرو و لوازم جانبی خودرو       و خدمات  وابسته-    تفکر خلاق و سیستمی-    مهندسی فکر
ارتقای مهارت -    مهارت مهندسی فروش( هدفگذاری، مهندسی منطقه، مهندسی مشتریان و...)-    مهارت مدیریت فرایند فروش و تصمیم گیری در خودرو و لوازم جانبی خودرو       و خدمات  وابسته-    مهارت مدیریت کارکنان فروش در خودرو و لوازم جانبی خودرو       و خدمات  وابسته-    مهارتهای ویزیتوری و سرپرستی فروش حرفه ای-    مهارتهای مدیریت انگیزه در خودرو و لوازم جانبی خودرو       و خدمات  وابسته

-    مهارتهای ایجاد هماهنگی در عوامل فروش در خودرو و لوازم جانبی خودرو       و خدمات  وابسته

-    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در خودرو و لوازم جانبی خودرو       و خدمات  وابسته

-    مهارت مدیریت زمان در خودرو و لوازم جانبی خودرو       و خدمات  وابسته

-    مهارت ارائه مؤثر مطالب در خودرو و لوازم جانبی خودرو       و خدمات  وابسته

-    مهارت های رفتاری در خودرو و لوازم جانبی خودرو       و خدمات  وابسته

-    زبان بدن

-    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

ارتقای فن و تکنیک های کاربردی -    برقراری تماس با مشتریان و راههای ایجاد آن
-        فرآیند خاتمه فروش و ویزیت خودرو و لوازم جانبی خودرو       و خدمات  وابسته
-        انواع سوالات در فروش وتکنیک های سوال کردن از مشتری
-        مدیریت اعتراضات مشتریان خودرو و لوازم جانبی خودرو       و خدمات  وابسته
-        نکات مهم برای جذب مشتری خودرو و لوازم جانبی خودرو       و خدمات  وابسته-    مدیریت ارتباط با مشتری (CRM-    10 نقطه کور فروش و ویزیت خودرو و لوازم جانبی خودرو       و خدمات  وابسته-    10 اشتباه فروش و ویزیت خودرو و لوازم جانبی خودرو       و خدمات  وابسته-    10 تکنیک خلاق جذب مشتریان خودرو و لوازم جانبی خودرو       و خدمات  وابسته

-    دام ها و کابوس های فروشندگان و ویزیتورها

-    تکنیک های فروش تلفنی در خودرو و لوازم جانبی خودرو       و خدمات  وابسته

-    پیگیری و ارزیابی فروش در خودرو و لوازم جانبی خودرو       و خدمات  وابسته

-    جلوگیری از حیله گری های فروش و ویزیت خودرو و لوازم جانبی خودرو       و خدمات  وابسته

-    چاشنی های فروش در خودرو و لوازم جانبی خودرو       و خدمات  وابسته

-    فروش خلاق در خودرو و لوازم جانبی خودرو       و خدمات  وابسته

کارگاه -    کارگاه اجرای و کاربردی مدیر فروش حرفه ای و نقش های وظیفه ای و اجرایی

 

این  دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد

مدرس: علی خویه 09122991608
www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......

 

 

 

 

سمینار مدیریت بازاریابی و فروش در خودرو و لوازم جانبی خودرو

دوره های آموزشی ویژه خودرو و لوازم جانبی خودرو

مدیریت بازاریابی حرفه ای در خودرو و لوازم جانبی خودرو       و خدمات  وابسته

فروش و بازاریابی خودرو و لوازم جانبی خودرو

مدرس: مهندس علی خویه

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

 

حوزه آموزشی محتوای آموزشی
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی -    مفهوم بازاریابی حرفه ای و جایگاه آن در تجارت-    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و ...-    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار در بازاریابی-    اصول مدیریت بازاریابی خودرو و لوازم جانبی خودرو-    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار

-    اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی

-    مدیریت تبلیغات و روابط عمومی

ارتقای بینش و نگرش -    مدیریت آمیخته بازاریابی خودرو و لوازم جانبی خودرو-   بازاریابی  تکنیکی و ارتقا بینش مدیریت بازار خودرو و لوازم جانبی خودرو-    اصول سرپرستی و مدیریت بازاریابی-    اصول و تفکر مشتری مداری
ارتقای مهارت و تکنیک -   مهارتهای مدیریت بازاریابی علمی و حرفه ای در موسسات  آموزشی   و خدمات  وابسته-    مهارتهای سرپرستی کارکنان در موسسات  آموزشی و خدمات  وابسته-    مهارتهای انگیزه در کارکنان و روش های آن در خودرو و لوازم جانبی خودرو       و خدمات  وابسته-    روش بهینه تفویض اختیار و اصول آن در خودرو و لوازم جانبی خودرو       و خدمات  وابسته-    مهارتهای ایجاد هماهنگی در زیردستان در خودرو و لوازم جانبی خودرو       و خدمات  وابسته

-    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در خودرو و لوازم جانبی خودرو       و خدمات  وابسته

-    مهارت مدیریت مشتریان در خودرو و لوازم جانبی خودرو       و خدمات  وابسته

-    مهارت های ارتباطی با مشتریان در خودرو و لوازم جانبی خودرو       و خدمات  وابسته

-    مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی در خودرو و لوازم جانبی خودرو       و خدمات  وابسته

-   مهارت های رفتاری مدیران بازاریابی در خودرو و لوازم جانبی خودرو       و خدمات  وابسته

-    مهارت قیمت گذاری و چانه زنی حرفه ای در خودرو و لوازم جانبی خودرو       و خدمات  وابسته

-    مهارت تبلیغات و روابط عمومی در خودرو و لوازم جانبی خودرو       و خدمات  وابسته

-    مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات)

-    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

-    مهارت های ارایه پروموشن در خودرو و لوازم جانبی خودرو       و خدمات  وابسته

-    مهارت های جذب و حفظ مشتری در خودرو و لوازم جانبی خودرو       و خدمات  وابسته

-    مهارت بازارگرمی در خودرو و لوازم جانبی خودرو       و خدمات  وابسته

-    مهارت بازارسازی در خودرو و لوازم جانبی خودرو       و خدمات  وابسته

-    مهارت بازار سنجی در خودرو و لوازم جانبی خودرو       و خدمات  وابسته

-   مهارت بازاریابی مویرگی در خودرو و لوازم جانبی خودرو       و خدمات  وابسته

-    مهارت ایجاد انگیزه در مشتری در خودرو و لوازم جانبی خودرو       و خدمات  وابسته

-    مهارتهای ایجاد هماهنگی در ویزیتورها در خودرو و لوازم جانبی خودرو       و خدمات  وابسته

-   مهارتهای نظارت و کنترل در بازاریابی در خودرو و لوازم جانبی خودرو       و خدمات  وابسته

-    مهارت مدیریت زمان در بازاریابی خودرو و لوازم جانبی خودرو       و خدمات  وابسته

-    مهارت ارائه مؤثر مطالب در خودرو و لوازم جانبی خودرو       و خدمات  وابسته

-    مهارت های رفتاری

-    مهارت تعامل با مشتریان (صدور سفارش، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات،گزارش دهی، انتقادات، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

-    مهارت های تحقیقات بازاریابی خودرو و لوازم جانبی خودرو

-    شناخت بازار مورد نظر به لحاظ میزان خرید و مصرف محصولات یا خودرو و لوازم جانبی خودرو      تولید شده

-    ·        شناخت تقسیمات بازار در خودرو و لوازم جانبی خودرو       و خدمات  وابسته

-    ·        شناخت جایگاه یابی  بازار در خودرو و لوازم جانبی خودرو       و خدمات  وابسته

-    ·        شناخت رفتار مخاطبان و مصرف کنندگان

-    ·        شیوه مطالعات میدانی طرح ها و امور سیستم فروش، بازاریابی خودرو و لوازم جانبی خودرو       و خدمات  وابسته

-    ·        شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در خودرو و لوازم جانبی خودرو       و خدمات  وابسته

-    ·        شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در خودرو و لوازم جانبی خودرو       و خدمات  وابسته

 

کارگاه -    کارگاه کاربردی مدیریت بازاریابی محصول مورد نظر

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.marketingschool.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

khoooyehali@yahoo.com

khooyehali@yahoo.com

این  دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد

مدرس: علی خویه 09122991608
www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......

 

 

 

 

 

 

سرفصل دوره آموزشی کاربردی

مدیریت فروش حرفه ای در صنعت  خودرو و لوازم جانبی خودرو

مدرس: علی خویه

www.khooyeh.com

 

حوزه آموزشی محتوای آموزشی
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی -    مفهوم فروش و جایگاه آن در بازاریابی خودرو و لوازم جانبی خودرو-    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و ...-    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار فروشنده-    اصول فروشندگی
ارتقای بینش -    مدیریت در فروش خودرو و لوازم جانبی خودرو       و خدمات  وابسته-    تفکر خلاق و سیستمی-    مهندسی فکر
ارتقای مهارت -    مهارت مهندسی فروش( هدفگذاری، مهندسی منطقه، مهندسی مشتریان و...)-    مهارت مدیریت فرایند فروش و تصمیم گیری در خودرو و لوازم جانبی خودرو       و خدمات  وابسته-    مهارت مدیریت کارکنان فروش در خودرو و لوازم جانبی خودرو       و خدمات  وابسته-    مهارتهای ویزیتوری و سرپرستی فروش حرفه ای-    مهارتهای مدیریت انگیزه در خودرو و لوازم جانبی خودرو       و خدمات  وابسته

-    مهارتهای ایجاد هماهنگی در عوامل فروش در خودرو و لوازم جانبی خودرو       و خدمات  وابسته

-    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در خودرو و لوازم جانبی خودرو       و خدمات  وابسته

-    مهارت مدیریت زمان در خودرو و لوازم جانبی خودرو       و خدمات  وابسته

-    مهارت ارائه مؤثر مطالب در خودرو و لوازم جانبی خودرو       و خدمات  وابسته

-    مهارت های رفتاری در خودرو و لوازم جانبی خودرو       و خدمات  وابسته

-    زبان بدن

-    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

ارتقای فن و تکنیک های کاربردی -    برقراری تماس با مشتریان و راههای ایجاد آن
-        فرآیند خاتمه فروش و ویزیت خودرو و لوازم جانبی خودرو       و خدمات  وابسته
-        انواع سوالات در فروش وتکنیک های سوال کردن از مشتری
-        مدیریت اعتراضات مشتریان خودرو و لوازم جانبی خودرو       و خدمات  وابسته
-        نکات مهم برای جذب مشتری خودرو و لوازم جانبی خودرو       و خدمات  وابسته-   مدیریت ارتباط با مشتری (CRM-    10 نقطه کور فروش و ویزیت خودرو و لوازم جانبی خودرو       و خدمات  وابسته-    10 اشتباه فروش و ویزیت خودرو و لوازم جانبی خودرو       و خدمات  وابسته-    10 تکنیک خلاق جذب مشتریان خودرو و لوازم جانبی خودرو       و خدمات  وابسته

-    دام ها و کابوس های فروشندگان و ویزیتورها

-    تکنیک های فروش تلفنی در خودرو و لوازم جانبی خودرو       و خدمات  وابسته

-    پیگیری و ارزیابی فروش در خودرو و لوازم جانبی خودرو       و خدمات  وابسته

-    جلوگیری از حیله گری های فروش و ویزیت خودرو و لوازم جانبی خودرو       و خدمات  وابسته

-    چاشنی های فروش در خودرو و لوازم جانبی خودرو       و خدمات  وابسته

-   فروش خلاق در خودرو و لوازم جانبی خودرو       و خدمات  وابسته

کارگاه -    کارگاه اجرای و کاربردی مدیرفروش حرفه ای و نقش های وظیفه ای و اجرایی

این  دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد

مدرس: علی خویه 09122991608
www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......

 

 

 

 

 

سرفصل دوره آموزشی کاربردی

مدیریت برند در صنعت  خودرو و لوازم جانبی خودرو     و خدمات  وابسته

کارگاه های کارگروهی همراه با کار عملی و اجرا

نمونه های عملی و کاربردی آموزش کاربردی

استاد علی خویه

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش

- بیش از 13سال تجربه اجرایی،

مولف و مترجم 11کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،

عضو انجمن های ملی و بین المللی،

ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی،

همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی،

ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی،

سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف،

سخنران برتر ده ها سمینار،

مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی،

مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و ....... و  . . . . .....

نمونه هایی از کارگاه های آموزشی www.alikhooyeh.blogfa.com

...........................................................................................

 

سمینار آشنایی با مدیریت ارتباط با مشتریان
در خودرو و لوازم جانبی خودرو      و خدمات  وابسته
اهداف سمینار:
بدست آوردن رضایت مشتریان، جایگاهی مهم و حیاتی را در فعالیت¬های بازاریابی دفاتر ی موسسات    خودرو و لوازم جانبی خودرو       به خود اختصاص داده است. مدیران این دفاتر بخوبی می¬دانند که جذب مشتریان جدید در بازار خودرو و لوازم جانبی خودرو       بسیار دشوار است، بنابراین یکی از راه¬های حفظ سودآوری، نگهداشت مشتریان موجود است. امکانات و ابزارهایی که بتواند مشتریان جدید را به خود جذب کند نیز در گسترش سهم بازار و کسب سود تاثیری به سزا دارد.
بدین ترتیب لازم است در این دفاتر سیستمی برای جذب و حفظ مشتریان طراحی و پیاده سازی شود. سیستمی که بتواند روابط شرکت و مشتریان را به خوبی مدیریت نماید. سیستم¬های مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) ابزارهایی هستند که امروزه به این منظور مورد استفاده قرار می¬گیرند. نرم¬افزارهای "مدیریت ارتباط با مشتری" می¬توانند شرکت¬ها و دفاتر ی خودرو و لوازم جانبی خودرو       رادر جلب رضایت مشتریان توانمندتر سازند.
در این سمینار ضمن معرفی مفهوم "مدیریت روابط مشتریان" و چگونگی بکار گیری آن در دفاتر و نمایندگی¬های خودرو و لوازم جانبی خودرو       و خدمات  وابسته، یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری و نحوه عملکرد آن به صورت نمونه معرفی می¬شود.

سرفصل های سمینار:
۱/ مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟ (مفاهیم و تعاریف)
۲/ چرا باید از سیستم¬های CRM استفاده کرد؟
۳/ موسسات    خودرو و لوازم جانبی خودرو       چه نیازی به مدیریت CRM دارد؟
۳-۱- کانالهای ارتباط با مشتری در بازاریابی خودرو و لوازم جانبی خودرو      موسسات    خودرو و لوازم جانبی خودرو      چیست؟
۳-۲- مشتری چه انتظاراتی از ارائه دهنده خودرو و لوازم جانبی خودرو      موسسات    خودرو و لوازم جانبی خودرو      خود دارد؟
۳-۳- چگونه می توان مشتری را جذب کرد؟
۳-۴- چگونه می توان خودرو و لوازم جانبی خودرو      بیشتری به یک مشتری فروخت؟
۳-۵- چگونه می توان مشتری را وفادار ساخت؟
۴/ معرفی یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ویژه دفاتر و نمایندگی های موسسات    خودرو و لوازم جانبی خودرو       و خدمات  وابسته
۵/ پرسش و پاسخ
گواهی دوره: به کلیه شرکت کنندگان در دوره، گواهی معتبر اعطا خواهد شد
این  دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد

مدرس: علی خویه 09122991608
www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......

 

 

 

چگونه می توان روحیات افکار و رفتار افراد، مخاطبان و مشتریان خود را شناسایی و متناسب با خودشان با آنها برخورد کرد؟

چرا برخی از مردم می توانند به راحتی ارتباط برقرار کرده، دوستان و مشتریان بیشتری داشته باشند؟

آیا راهی برای شناخت مشتریان وجود دارد؟

شم و نبض شناخت بازار و مشتری چگونه بدست می آید؟

 

 سمینار تخصصی، کاربردی و کارگروهی

مشتری شناسی، مشتری سازی

در موسسات    خودرو و لوازم جانبی خودرو       

و خدمات  وابسته

سبک ها و شیوه های برخورد با مشتریان در خودرو و لوازم جانبی خودرو       و خدمات  وابسته

همراه با تکنیک هایی از مهندسی ذهن وان ال پی

با متدهای جدید آموزشی و اساتید مجرب گروهی

هدف از دوره:آشنایی مخاطبان با موثرترین و خلاق ترین تکنیک های ارتباطی با دیگران، ذهن خوانی مشتریان، مشتری شناسی، مشتری سازی، مشتری مداری، روشهایی برای ارتباطات و مهندسی عوامل ارتباطی برای هر چه بهتر شدن ارتباطات فردی، سازمانی و شرکتی

اساتید دوره: علی خویه(مدرس دانشگاه، مولف مشاور و ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف کتاب مهندسی ذهن وال ال پی در ارتباطات و بازاریابی )www.khooyeh.com

مدت زمان سمینار:

برخی از سرفصل های دوره:

  • تیپ شناسی مشتریان در خودرو و لوازم جانبی خودرو       و خدمات  وابسته
  • روانشناسی مشتریان در خودرو و لوازم جانبی خودرو       و خدمات  وابسته
  • شیوه شناسایی افراد در هنگام ارتباط در خودرو و لوازم جانبی خودرو       و خدمات  وابسته
  • روش های ارتباط بهتر با افراد در موسسات    خودرو و لوازم جانبی خودرو        و
  • انواع مشتریان و روشهای برخورد با آنها
    • مشتریان بد اخلاق و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان و افراد مغرور و روش برخورد با آنها
    • مشتریان و انسان های احساسی و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان سردرگم و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان با هوش و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان یک دنده و شیوه معامله با آنها
    • مشتریان پرحرف و روشهای برقراری ارتباط با آنها
    • ....
    • ....
    • ... در خودرو و لوازم جانبی خودرو       و خدمات  وابسته
  • ان ال پی در ارتباطات خلاق در خودرو و لوازم جانبی خودرو       و خدمات  وابسته
  • تکنیکهای مشتری سازی تلفنی در خودرو و لوازم جانبی خودرو       و خدمات  وابسته
  • مشتری مداری تلفنی در موسسات    خودرو و لوازم جانبی خودرو       و خدمات  وابسته
  • روابط عمومی خلاق و موثر در خودرو و لوازم جانبی خودرو       و خدمات  وابسته
  • تکنیک های بهبود روابط عمومی در خودرو و لوازم جانبی خودرو       و خدمات  وابسته
  • دام های روابط عمومی موثر و اثربخش
  • 10 تکنیک ارتباط خلاق در فروش  خودرو و لوازم جانبی خودرو       و خدمات  وابسته
  • زبان بدن در ارتباطات خلاق (creative body lang)
  • مهندسی ذهن در خودرو و لوازم جانبی خودرو       و خدمات  وابسته
  • الف)اعصاب‌و شبکه های عصبی
  • ب)زبان و زبانشناسی
  • ج)برنامه‌ریزی

نقش اعصاب در تبلیغات

  • ضمیر خود آگاه و ناخود آگاه مشتریان
  • اصل استفاده از قدرت تمرکز برای مشتریان در موسسات    خودرو و لوازم جانبی خودرو       و خدمات  وابسته
  • اصل استفاده از قدرت سوال
  • اصل استفاده از جملات تاکیدی و تصدیقی مثبت
  • اصل تصویر سازی ذهنی در موسسات    خودرو و لوازم جانبی خودرو       و خدمات  وابسته

بازاریابی هیپنوتیزمی، تبلیغات هیپنوتیزمی

اصول مهندسی ذهن و ان ال پی در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات

  • اصل مدلسازی برای مشتری سازی در خودرو و لوازم جانبی خودرو       و خدمات  وابسته
  • فرایند مدلسازی در خودرو و لوازم جانبی خودرو       و خدمات  وابسته
  • اصل باورها و  ارزش ها در مشتری مداری
  • اصل (SMART) در برقراری ارتباط با مشتریان
  • اصل چارچوب ها ، قواعد ؛ تکنیکها
  • اصل خطوط زمانی
  • اصل مدل  TOTE در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
  • اصل مدل  ROLE در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
  • اصل مدل متا در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات

(در صورت تمایل این دوره به صورت خصوصی و نیمه خصوصی در محل شرکت شما برگزار خواهد شد)

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.marketingschool.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

khoooyehali@yahoo.com

khooyehali@yahoo.com

 

دوره های کاربردی اجرایی بازاریابی کنترل کیفیت و مشتری مداری در موسسات    خودرو و لوازم جانبی خودرو       و خدمات  وابسته

خودرو و لوازم جانبی خودرو      پس از فروش در موسسات    خودرو و لوازم جانبی خودرو       خدمات  وابسته

اصول، مبانی، مفاهیم، کاربردها، تکنیک ها، روش ها، سیستم ها

به صورت کاربردی اجرایی

هدف از دوره:

آشنایی کاربردی و کامل مخاطبان با فرایندها اصول مبانی مفاهیم کاربردها و تکنیک های خودرو و لوازم جانبی خودرو      پس از فروش

مدرس: علی خویه 09122991608
www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......

 

مدت زمان دوره آموزشی: 16 ساعته یا 24 ساعته( با توجه به نیاز سازمان)

برنامه زمابندی سمینار 16 ساعته

  روز اول روز دوم
9-11 مبانی و مفاهیم خودرو و لوازم جانبی خودرو      پس از فروشضرورت ها اهداف وظایفبازاریابی خودرو و لوازم جانبی خودرو اشتباه های و خطاهای کارکنان خودرو و لوازم جانبی خودرو      پس از فروشدام های فروشندگان و کارکنان خودرو و لوازم جانبی خودرو
11-13 تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروشابعاد کیفیت خودرو و لوازم جانبی خودرو      پس از فروشخودرو و لوازم جانبی خودرو      تعمیرات نگهداری آموزش تاکتیک های ارتباطات خلاق در خودرو و لوازم جانبی خودرو      پس از  فروش،  و مدیریتتکنیک های مذاکره در خودرو و لوازم جانبی خودرو      پس از فروش
14-16 تکنیک های خودرو و لوازم جانبی خودرو      پس از فروشانواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها کارگاه کارگروهی تکنیک های خودرو و لوازم جانبی خودرو      پس از فروش
16-18 کارگاه کارگروهی انواع خودرو و لوازم جانبی خودرو      پس از فروش، رفتار مشتریانروانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش

برنامه زمانبندی سمینار 24 ساعته

  روز اول روز دوم روز سوم
9-11 مبانی و مفاهیم خودرو و لوازم جانبی خودرو      پس از فروشضرورت ها اهداف وظایفبازاریابی خودرو و لوازم جانبی خودرو فروشنده و نمایندگی حرفه ایویژگیها، شرایط، وظایفو خودرو و لوازم جانبی خودرو      پس از فروش مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و...
11-13 انواع خودرو و لوازم جانبی خودرو      پس از فروش، رفتار مشتریانروانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش تکنیک های خودرو و لوازم جانبی خودرو      پس از فروشانواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها انواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنهاخودرو و لوازم جانبی خودرو      تعمیران نگهداری آموزش
14-16 تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود خودرو و لوازم جانبی خودرو      پس از فروش تاکتیک های ارتباطات خلاق در خودرو و لوازم جانبی خودرو      پس از  فروش،  و مدیریتتکنیک های مذاکره در خودرو و لوازم جانبی خودرو      پس از فروش اشتباه های و خطاهای کارکنان خودرو و لوازم جانبی خودرو      پس از فروشدام های فروشندگان و کارکنان خودرو و لوازم جانبی خودروکنترل هزینه های خودرو و لوازم جانبی خودرو
16-18 کارگاه کارگروهیچک لیست بازاریابی خودرو و لوازم جانبی خودرو مدیریت کارکنان خودرو و لوازم جانبی خودرو      پس از فروش ، سیستم های خودرو و لوازم جانبی خودرو      پس از فروش و کنترل کیفیت کارگاه کارگروهیخودرو و لوازم جانبی خودرو      تعمیران نگهداری آموزش

 

سرفصل ها و برخی از مطالب دوره ها:

  • مبانی و مفاهیم خودرو و لوازم جانبی خودرو      پس از فروش - ضرورت ها اهداف وظایف

بازاریابی خودرو و لوازم جانبی خودرو      در خودرو و لوازم جانبی خودرو       و خدمات  وابسته

چک لیست بازاریابی خودرو و لوازم جانبی خودرو      و خودرو و لوازم جانبی خودرو      پس از فروش

  • انواع خودرو و لوازم جانبی خودرو      پس از فروش، رفتار مشتریان در موسسات    خودرو و لوازم جانبی خودرو       و خدمات  وابسته
  • روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش در موسسات    خودرو و لوازم جانبی خودرو       و خدمات  وابسته
  • تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود خودرو و لوازم جانبی خودرو      پس از فروش
  • کنترل و نگه‌داری اطلاعات قراردادهای خودرو و لوازم جانبی خودرو      پس از فروش
  • فروشنده و نمایندگی حرفه ای - ویژگیها، شرایط، وظایف
  • مدیریت  و خودرو و لوازم جانبی خودرو      پس از فروش
  • سیستم هاتی خودرو و لوازم جانبی خودرو      پس از فروش در موسسات    خودرو و لوازم جانبی خودروو خدمات  وابسته
  • نرم افزارهای خودرو و لوازم جانبی خودرو      پس از فروش در موسسات    خودرو و لوازم جانبی خودرو       و خدمات  وابسته
  • تکنیک های خودرو و لوازم جانبی خودرو      پس از فروش در موسسات    خودرو و لوازم جانبی خودرو       و خدمات  وابسته
  • انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها
  • کنترل هزینه قطعات مصرفی و تعمیری برای ارایه‌ی خودرو و لوازم جانبی خودرو      براساس قرارداد
  • مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و...
  • تاکتیک های ارتباطات خلاق در خودرو و لوازم جانبی خودرو      پس از  فروش،  و مدیریت
  • تکنیک های مذاکره در خودرو و لوازم جانبی خودرو      پس از فروش در موسسات    خودرو و لوازم جانبی خودرو       و خدمات  وابسته
  • نگه‌داری صورت‌جلسه‌ی خودرو و لوازم جانبی خودرو      ارایه شده به مشتریان
  • دسترسی به کلیه سوابق خودرو و لوازم جانبی خودرو      ارایه شده به تفکیک جزییات
  • اشتباه های و خطاهای کارکنان خودرو و لوازم جانبی خودرو      پس از فروش
  • دام های فروشندگان و کارکنان خودرو و لوازم جانبی خودرو      در موسسات    خودرو و لوازم جانبی خودرو       و خدمات  وابسته
  • کنترل هزینه های خودرو و لوازم جانبی خودرو
  • کنترل وضعیت گارانتی، در کلیه مراحل ارایه‌ی خودرو و لوازم جانبی خودرو
  • مدیریت کارکنان خودرو و لوازم جانبی خودرو      پس از فروش ، سیستم های خودرو و لوازم جانبی خودرو      پس از فروش و کنترل کیفیت
  • جمع‌آوری اطلاعات نمایندگی‌ها در دفتر مرکزی و پردازش آن‌ها
  • ارتباط بین واحدهای فنی و انبار و ردیابی انتقال قطعات سالم و خراب بین این دو واحد
  • ارتباط بین واحد فنی و مشتری و ردیابی نقل و انتقال قطعات جدید، تعمیری، تعویضی و خراب با استفاده از سریال کالا
  • ارتباط بین واحد فنی و امور اداری در زمینه ارسال قطعات برای مشتری در موسسات    خودرو و لوازم جانبی خودرو       و خدمات  وابسته
  • انواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنها در موسسات    خودرو و لوازم جانبی خودرو       و خدمات  وابسته

 

مدرس: مهندس علی خویه www.khooyeh.com

www.marketingschool.blogfa.com

 

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.marketingschool.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

khoooyehali@yahoo.com

khooyehali@yahoo.com

 

 

 

 

 

 

کارگاه آموزشی اجرایی و کاربردی مدیریت و  سرپرستی اثربخش در صنعت  خودرو و لوازم جانبی خودرو

مدرس: مهندس علی خویه

www.khooyeh.com

www.gmas.ir

 

سرفصل دوره آموزشی کاربردی

سرپرستی اثربخش

در خودرو و لوازم جانبی خودرو       و خدمات  وابسته

 

حوزه آموزشی محتوای آموزشی
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی -    مفهوم مدیریت-    مفهوم سرپرست و سرپرستی و جایگاه آن در مدیریت-    مقایسه رهبر، مدیر و سرپرست و نقشهای رهبری و مدیریتی در سرپرستی اثربخش-    حیطه نظارت (سرپرستی) و روش های تعیین آن-    اختیار و مسئولیت در سرپرستی اثربخش

-    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار

-    اصول مربی گری و نقش آن در سرپرستی اثربخش

-    اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی

ارتقای بینش -    مدیریت تغییر در موسسات  آموزشی-    مدیریت استرس در موسسات آموزشی-    تفکر خلاق و سیستمی در خودرو و لوازم جانبی خودرو-    مهندسی فکر و مثبت اندیشی در خودرو و لوازم جانبی خودرو
ارتقای مهارت -    مهارتهای سرپرستی کارکنان حرفه ای در خودرو و لوازم جانبی خودرو-    مهارتهای انگیزه در کارکنان و روش های آن-    روش بهینه تفویض اختیار و اصول آن-    مهارتهای ایجاد هماهنگی در زیردستان-    مهارتهای نظارت و کنترل موثر

-    مهارت مدیریت زمان در سرپرستی اثربخش

-    مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی

-    مهارت ارائه مؤثر مطالب

-    مهارت های رفتاری برای سرپرستان در خودرو و لوازم جانبی خودرو

-    مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات)

-    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

www.marketingschool.blogfa.com

www.saleschool.blogfa.com

khoooyehali@yahoo.com

khooyehali@yahoo.com

این  دوره در 24 ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد

مدرس: علی خویه 09122991608
www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

  • مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، مجری بیش از 90 پروژه در سراسر کشور، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......

 

 

 

کانال تلگرام بازاریابی و برندسازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی