دوره های آموزشی ویژه شرکت های خودروسازی نمایندگی ها و شرکت های مرتبط با خودروسازی
مدیریت بازاریابی حرفه ای در صنعت خودرو ونمایندگی ها تولید کننده گان و وارد کنندگان خودرو
مدرس: مهندس علی خویه
حوزه آموزشی |
محتوای آموزشی |
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی |
- مفهوم بازاریابی حرفه ای و جایگاه آن در تجارت - مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و ... - اصول طرح ریزی و بهبود روش کار در بازاریابی - اصول مدیریت بازاریابی - اصول طرح ریزی و بهبود روش کار - اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی - مدیریت تبلیغات و روابط عمومی |
ارتقای بینش و نگرش |
- مدیریت آمیخته بازاریابی - بازاریابی تکنیکی و ارتقا بینش مدیریت بازار - اصول سرپرستی و مدیریت بازاریابی - اصول و تفکر مشتری مداری |
ارتقای مهارت و تکنیک |
- مهارتهای مدیریت بازاریابی علمی و حرفه ای در صنعت خودرو و نمایندگی ها - مهارتهای سرپرستی کارکنان در صنعت خودرو و نمایندگی ها - مهارتهای انگیزه در کارکنان و روش های آن در صنعت خودرو و نمایندگی ها - روش بهینه تفویض اختیار و اصول آن در صنعت خودرو و نمایندگی ها - مهارتهای ایجاد هماهنگی در زیردستان در صنعت خودرو و نمایندگی ها - مهارتهای نظارت و کنترل موثر در صنعت خودرو و نمایندگی ها - مهارت مدیریت مشتریان در صنعت خودرو و نمایندگی ها - مهارت های ارتباطی با مشتریان در صنعت خودرو و نمایندگی ها - مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی در صنعت خودرو و نمایندگی ها - مهارت های رفتاری مدیران بازاریابی در صنعت خودرو و نمایندگی ها - مهارت قیمت گذاری و چانه زنی حرفه ای در صنعت خودرو و نمایندگی ها - مهارت تبلیغات و روابط عمومی در صنعت خودرو و نمایندگی ها - مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات) - مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد) - مهارت های ارایه پروموشن در صنعت خودرو و نمایندگی ها - مهارت های جذب و حفظ مشتری در صنعت خودرو و نمایندگی ها - مهارت بازارگرمی در صنعت خودرو و نمایندگی ها - مهارت بازارسازی در صنعت خودرو و نمایندگی ها - مهارت بازار سنجی در صنعت خودرو و نمایندگی ها - مهارت بازاریابی مویرگی در صنعت خودرو و نمایندگی ها - مهارت ایجاد انگیزه در مشتری در صنعت خودرو و نمایندگی ها - مهارتهای ایجاد هماهنگی در ویزیتورها در صنعت خودرو و نمایندگی ها - مهارتهای نظارت و کنترل در بازاریابی در صنعت خودرو و نمایندگی ها - مهارت مدیریت زمان در بازاریابی - مهارت ارائه مؤثر مطالب در صنعت خودرو و نمایندگی ها - مهارت های رفتاری - مهارت تعامل با مشتریان (صدور سفارش، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات،گزارش دهی، انتقادات، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد) - مهارت های تحقیقات بازاریابی - شناخت بازار مورد نظر به لحاظ میزان خرید و مصرف محصولات یا خدمات تولید شده - · شناخت تقسیمات بازار در صنعت خودرو و نمایندگی ها - · شناخت جایگاه یابی بازار در صنعت خودرو و نمایندگی ها - · شناخت رفتار مخاطبان و مصرف کنندگان - · شیوه مطالعات میدانی طرح ها و امور سیستم فروش، بازاریابی - · شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در صنعت خودرو و نمایندگی ها - · شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در صنعت خودرو و نمایندگی ها
|
کارگاه |
- کارگاه کاربردی مدیریت بازاریابی محصول مورد نظر |
www.marketingschool.blogfa.com
سرفصل دوره آموزشی کاربردی
مدیریت فروش حرفه ای در صنعت خودرو ونمایندگی های تولید کننده ووارد کنندگان خودرو
مدرس: علی خویه 09122991608
حوزه آموزشی |
محتوای آموزشی |
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی |
- مفهوم فروش و جایگاه آن در بازاریابی - مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و ... - اصول طرح ریزی و بهبود روش کار فروشنده - اصول فروشندگی |
ارتقای بینش |
- مدیریت در فروش - تفکر خلاق و سیستمی - مهندسی فکر |
ارتقای مهارت |
- مهارت مهندسی فروش( هدفگذاری، مهندسی منطقه، مهندسی مشتریان و...) - مهارت مدیریت فرایند فروش و تصمیم گیری در صنعت خودرو و نمایندگی ها - مهارت مدیریت کارکنان فروش در صنعت خودرو و نمایندگی ها - مهارتهای ویزیتوری و سرپرستی فروش حرفه ای - مهارتهای مدیریت انگیزه در صنعت خودرو و نمایندگی ها - مهارتهای ایجاد هماهنگی در عوامل فروش در صنعت خودرو و نمایندگی ها - مهارتهای نظارت و کنترل موثر در صنعت خودرو و نمایندگی ها - مهارت مدیریت زمان در صنعت خودرو و نمایندگی ها - مهارت ارائه مؤثر مطالب در صنعت خودرو و نمایندگی ها - مهارت های رفتاری در صنعت خودرو و نمایندگی ها - زبان بدن - مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد) |
ارتقای فن و تکنیک های کاربردی |
- برقراری تماس با مشتریان و راههای ایجاد آن - مدیریت ارتباط با مشتری (CRM - 10 نقطه کور فروش و ویزیت - 10 اشتباه فروش و ویزیت - 10 تکنیک خلاق جذب مشتریان - دام ها و کابوس های فروشندگان و ویزیتورها - تکنیک های فروش تلفنی در صنعت خودرو و نمایندگی ها - پیگیری و ارزیابی فروش در صنعت خودرو و نمایندگی ها - جلوگیری از حیله گری های فروش و ویزیت - چاشنی های فروش در صنعت خودرو و نمایندگی ها - فروش خلاق در صنعت خودرو و نمایندگی ها |
کارگاه |
- کارگاه اجرای و کاربردی مدیر فروش حرفه ای و نقش های وظیفه ای و اجرایی |
سرفصل دوره آموزشی کاربردی
مدیریت برند در صنعت خودرو ونمایندگی ها تولید کننده گان و وارد کنندگان خودرو
نام و نشان سازی کاربردی
مدرس: مهندس علی خویه 09122991608
حوزه آموزشی |
محتوای آموزشی |
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی |
- مفهوم برند و نام و نشان تجاری - اصول برند سازی حرفه ای - اهمیت ضرورت و اهداف نام و نشان تجاری |
ارتقای بینش و نگرش |
- تفکر برند - تعریف جدید اصول مدیریت برند - تغییر نگرش به سوی واقعیت برند - تفکر خلاق در برند سازی |
ارتقای مهارت |
- مهارتهای برند سازی - مهارت برند داری - مهارت برند شناسی - مهارت ساخت و مدیریت عناصر یک برند - فرایند تصمیم گیری مشتریان و مصرف کنندگان درباره برند - مهندسی ارزش برند - مهارت پیشبرد و ترفیع برند - مهارت تحقیقات برند - مهارت حفظ برند - مهارت کنترل برند - مهارت هویت سازی برند - مهارت شخصیت سازی برند - شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات برند - معاینه فنی برند - سبگ های برندسازی - تفکر خلاق در مدیریت نام و نشان تجاری |
کارگاه |
- کارگاه طراحی ساخت و مدیریت یک برند در بازار فرضی |
www.marketingschool.blogfa.com
مدرس دوره
مهندس علی خویه
09122991608www.khooyeh.com
در کارگاه های کارگروهی همراه با کار عملی و اجرا
نمونه های عملی و کاربردی آموزش کاربردی
مدرس دانشگاه و سخنران
مولف و مترجم ۷عنوان کتاب تخصصی
مولف و مترجم کتاب پرفروش تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات بازاریابی و ....
تهیه و ارایه 4 نرم افزار و دی وی دی آموزشی
با 10 سال تجربه اجرایی در زمینه های تخصصی
عضو انجمن های ملی و بین المللی تخصصی
مهمان وکارشناس اقتصادی برنامه های صدا وسیما
ارایه بیش از ۱۶۰۰۰۰نفر ساعت آموزش به سازمانها ارگانها شرکت های معتبر ملی و بین المللی
و . . . . .....
نمونه هایی از کارگاه های آموزشی www.alikhooyeh.blogfa.com
سمینار آشنایی با مدیریت ارتباط با مشتریان
در صنعت خودرو ونمایندگی ها تولید کنند گان و وارد کنندگان خودرو
اهداف سمینار:
بدست آوردن رضایت مشتریان، جایگاهی مهم و حیاتی را در فعالیت¬های بازاریابی دفاتر نمایندگی های صنعت خودروسازی به خود اختصاص داده است. مدیران این دفاتر بخوبی می¬دانند که جذب مشتریان جدید در بازار خودرو بسیار دشوار است، بنابراین یکی از راه¬های حفظ سودآوری، نگهداشت مشتریان موجود است. امکانات و ابزارهایی که بتواند مشتریان جدید را به خود جذب کند نیز در گسترش سهم بازار و کسب سود تاثیری به سزا دارد.
بدین ترتیب لازم است در این دفاتر سیستمی برای جذب و حفظ مشتریان طراحی و پیاده سازی شود. سیستمی که بتواند روابط شرکت و مشتریان را به خوبی مدیریت نماید. سیستم¬های مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) ابزارهایی هستند که امروزه به این منظور مورد استفاده قرار می¬گیرند. نرم¬افزارهای "مدیریت ارتباط با مشتری" می¬توانند شرکت¬ها و دفاتر نمایندگی های خودرو رادر جلب رضایت مشتریان توانمندتر سازند.
در این سمینار ضمن معرفی مفهوم "مدیریت روابط مشتریان" و چگونگی بکار گیری آن در دفاتر و نمایندگی¬های خودرو، یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری و نحوه عملکرد آن به صورت نمونه معرفی می¬شود.
سرفصل های سمینار:
۱/ مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟ (مفاهیم و تعاریف)
۲/ چرا باید از سیستم¬های CRM استفاده کرد؟
۳/ صنعت خودرو چه نیازی به مدیریت CRM دارد؟
۳-۱- کانالهای ارتباط با مشتری در بازاریابی خدمات صنعت خودرو چیست؟
۳-۲- مشتری چه انتظاراتی از ارائه دهنده خدمات صنعت خودرو خود دارد؟
۳-۳- چگونه می توان مشتری را جذب کرد؟
۳-۴- چگونه می توان خدمات بیشتری به یک مشتری فروخت؟
۳-۵- چگونه می توان مشتری را وفادار ساخت؟
۴/ معرفی یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ویژه دفاتر و نمایندگی های صنعت خودرو
۵/ پرسش و پاسخ
گواهی دوره: به کلیه شرکت کنندگان در دوره، گواهی معتبر اعطا خواهد شد
زمان برگزاری: پنجشنبه ۱۳۸۸/۳/۲۸ - صبح
مدت برگزاری: ۴ ساعت
چگونه می توان روحیات افکار و رفتار افراد، مخاطبان و مشتریان خود را شناسایی و متناسب با خودشان با آنها برخورد کرد؟
چرا برخی از مردم می توانند به راحتی ارتباط برقرار کرده، دوستان و مشتریان بیشتری داشته باشند؟
آیا راهی برای شناخت مشتریان وجود دارد؟
شم و نبض شناخت بازار و مشتری چگونه بدست می آید؟
سمینار تخصصی، کاربردی و کارگروهی
مشتری شناسی، مشتری سازی
در صنعت خودرو نمایندگی ها تولید کنند گان و وارد کنندگان خودرو
سبک ها و شیوه های برخورد با مشتریان در صنعت خودرو و نمایندگی ها
همراه با تکنیک هایی از مهندسی ذهن وان ال پی
با متدهای جدید آموزشی و اساتید مجرب گروهی
هدف از دوره:آشنایی مخاطبان با موثرترین و خلاق ترین تکنیک های ارتباطی با دیگران، ذهن خوانی مشتریان، مشتری شناسی، مشتری سازی، مشتری مداری، روشهایی برای ارتباطات و مهندسی عوامل ارتباطی برای هر چه بهتر شدن ارتباطات فردی، سازمانی و شرکتی
اساتید دوره: علی خویه(مدرس دانشگاه، مولف مشاور و ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف کتاب مهندسی ذهن وال ال پی در ارتباطات و بازاریابی )www.khooyeh.com
مدت زمان سمینار:
برخی از سرفصل های دوره:
- تیپ شناسی مشتریان در صنعت خودرو و نمایندگی ها
- روانشناسی مشتریان در صنعت خودرو و نمایندگی ها
- شیوه شناسایی افراد در هنگام ارتباط در صنعت خودرو و نمایندگی ها
- روش های ارتباط بهتر با افراد در صنعت خودرو و نمایندگی ها
- انواع مشتریان و روشهای برخورد با آنها
- مشتریان بد اخلاق و شیوه برخورد با آنها
- مشتریان و افراد مغرور و روش برخورد با آنها
- مشتریان و انسان های احساسی و شیوه برخورد با آنها
- مشتریان سردرگم و شیوه برخورد با آنها
- مشتریان با هوش و شیوه برخورد با آنها
- مشتریان یک دنده و شیوه معامله با آنها
- مشتریان پرحرف و روشهای برقراری ارتباط با آنها
- ....
- ....
- ...
- ان ال پی در ارتباطات خلاق
- تکنیکهای مشتری سازی تلفنی
- مشتری مداری تلفنی در صنعت خودرو
- روابط عمومی خلاق و موثر
- تکنیک های بهبود روابط عمومی در صنعت خودرو و نمایندگی ها
- دام های روابط عمومی موثر و اثربخش
- 10 تکنیک ارتباط خلاق در فروش
- زبان بدن در ارتباطات خلاق (creative body lang)
- مهندسی ذهن
- الف)اعصابو شبکه های عصبی
- ب)زبان و زبانشناسی
- ج)برنامهریزی
- نقش اعصاب در تبلیغات
- ضمیر خود آگاه و ناخود آگاه مشتریان
- اصل استفاده از قدرت تمرکز برای مشتریان در صنعت خودرو
- اصل استفاده از قدرت سوال
- اصل استفاده از جملات تاکیدی و تصدیقی مثبت
- اصل تصویر سازی ذهنی در صنعت خودرو
- بازاریابی هیپنوتیزمی، تبلیغات هیپنوتیزمی
- اصول مهندسی ذهن و ان ال پی در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
- اصل مدلسازی برای مشتری سازی در صنعت خودرو و نمایندگی ها
- فرایند مدلسازی در صنعت خودرو و نمایندگی ها
- اصل باورها و ارزش ها در مشتری مداری
- اصل (SMART) در برقراری ارتباط با مشتریان
- اصل چارچوب ها ، قواعد ؛ تکنیکها
- اصل خطوط زمانی
- اصل مدل TOTE در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
- اصل مدل ROLE در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
- اصل مدل متا در فروش بازاریابی تبلیغات و ارتباطات
- اصل مدل Score در مشتری مداری و مشتری سازی
- زبان بدن و تکنیک های آن در مشتری سازی و مشتری گرایی
- اصل مدل میلتون در ارتباط با دیگران
(در صورت تمایل این دوره به صورت خصوصی و نیمه خصوصی در محل شرکت شما برگزار خواهد شد)
www.marketingschool.blogfa.com
دوره های کاربردی اجرایی بازاریابی کنترل کیفیت و مشتری مداری در صنعت خودرو
خدمات پس از فروش در صنعت خودرو نمایندگی ها تولید کنند گان و وارد کنندگان خودرو
اصول، مبانی، مفاهیم، کاربردها، تکنیک ها، روش ها، سیستم ها
به صورت کاربردی اجرایی
هدف از دوره:
آشنایی کاربردی و کامل مخاطبان با فرایندها اصول مبانی مفاهیم کاربردها و تکنیک های خدمات پس از فروش
اساتید دوره:
علی خویه( مدرس،مولف مشاور و مدرس ارتباطات، بازاریابی و فروش، مولف 5 عنوان کتاب بازاریابی و فروش )
مدت زمان دوره آموزشی: 16 ساعته یا 24 ساعته( با توجه به نیاز سازمان)
برنامه زمابندی سمینار 16 ساعته
|
روز اول |
روز دوم |
9-11 |
مبانی و مفاهیم خدمات پس از فروش ضرورت ها اهداف وظایف بازاریابی خدمات |
اشتباه های و خطاهای کارکنان خدمات پس از فروش دام های فروشندگان و کارکنان خدمات |
11-13 |
تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش ابعاد کیفیت خدمات پس از فروش خدمات تعمیرات نگهداری آموزش |
تاکتیک های ارتباطات خلاق در خدمات پس از فروش، نمایندگی ها و مدیریت نمایندگی ها تکنیک های مذاکره در خدمات پس از فروش |
14-16 |
تکنیک های خدمات پس از فروش انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها |
کارگاه کارگروهی تکنیک های خدمات پس از فروش |
16-18 |
کارگاه کارگروهی |
انواع خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش |
برنامه زمانبندی سمینار 24 ساعته
|
روز اول |
روز دوم |
روز سوم |
9-11 |
مبانی و مفاهیم خدمات پس از فروش ضرورت ها اهداف وظایف بازاریابی خدمات |
فروشنده و نمایندگی حرفه ای ویژگیها، شرایط، وظایف نمایندگی ها و خدمات پس از فروش |
مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و... |
11-13 |
انواع خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش |
تکنیک های خدمات پس از فروش انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها |
انواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنها خدمات تعمیران نگهداری آموزش |
14-16 |
تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود خدمات پس از فروش |
تاکتیک های ارتباطات خلاق در خدمات پس از فروش، نمایندگی ها و مدیریت نمایندگی ها تکنیک های مذاکره در خدمات پس از فروش |
اشتباه های و خطاهای کارکنان خدمات پس از فروش دام های فروشندگان و کارکنان خدمات کنترل هزینه های خدمات |
16-18 |
کارگاه کارگروهی چک لیست بازاریابی خدمات |
مدیریت کارکنان خدمات پس از فروش ، سیستم های خدمات پس از فروش و کنترل کیفیت |
کارگاه کارگروهی خدمات تعمیران نگهداری آموزش |
سرفصل ها و برخی از مطالب دوره ها:
- مبانی و مفاهیم خدمات پس از فروش - ضرورت ها اهداف وظایف
- بازاریابی خدمات
- چک لیست بازاریابی خدمات و خدمات پس از فروش
- انواع خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان در صنعت خودرو
- روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش در صنعت خودرو
- تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود خدمات پس از فروش
- کنترل و نگهداری اطلاعات قراردادهای خدمات پس از فروش
- فروشنده و نمایندگی حرفه ای - ویژگیها، شرایط، وظایف
- مدیریت نمایندگی ها و خدمات پس از فروش
- سیستم هاتی خدمات پس از فروش در صنعت خودرو
- نرم افزارهای خدمات پس از فروش در صنعت خودرو
- تکنیک های خدمات پس از فروش در صنعت خودرو
- انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها
- کنترل هزینه قطعات مصرفی و تعمیری برای ارایهی خدمات براساس قرارداد
- مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و...
- تاکتیک های ارتباطات خلاق در خدمات پس از فروش، نمایندگی ها و مدیریت نمایندگی ها
- تکنیک های مذاکره در خدمات پس از فروش در صنعت خودرو
- نگهداری صورتجلسهی خدمات ارایه شده به مشتریان
- دسترسی به کلیه سوابق خدمات ارایه شده به تفکیک جزییات
- اشتباه های و خطاهای کارکنان خدمات پس از فروش
- دام های فروشندگان و کارکنان خدمات در صنعت خودرو
- کنترل هزینه های خدمات
- کنترل وضعیت گارانتی، در کلیه مراحل ارایهی خدمات
- مدیریت کارکنان خدمات پس از فروش ، سیستم های خدمات پس از فروش و کنترل کیفیت
- جمعآوری اطلاعات نمایندگیها در دفتر مرکزی و پردازش آنها
- ارتباط بین واحدهای فنی و انبار و ردیابی انتقال قطعات سالم و خراب بین این دو واحد
- ارتباط بین واحد فنی و مشتری و ردیابی نقل و انتقال قطعات جدید، تعمیری، تعویضی و خراب با استفاده از سریال کالا
- ارتباط بین واحد فنی و امور اداری در زمینه ارسال قطعات برای مشتری در صنعت خودرو
- انواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنها در صنعت خودرو
- www.khooyeh.com
- www.alikhooyeh.blogfa.com
- www.marketingschool.blogfa.com
- www.saleschool.blogfa.com
- khoooyehali@yahoo.com
- khooyehali@yahoo.com
مدرس: مهندس علی خویه www.khooyeh.com
www.marketingschool.blogfa.com
کارگاه آموزشی اجرایی و کاربردی مدیریت و سرپرستی اثربخش
مدرس: مهندس علی خویه
سرفصل دوره آموزشی کاربردی
سرپرستی اثربخش
در صنعت خودرو ونمایندگی ها
واردکنندگان و تولید کنندگان خودرو
حوزه آموزشی |
محتوای آموزشی |
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی |
- مفهوم مدیریت - مفهوم سرپرست و سرپرستی و جایگاه آن در مدیریت - مقایسه رهبر، مدیر و سرپرست و نقشهای رهبری و مدیریتی در سرپرستی اثربخش - حیطه نظارت (سرپرستی) و روش های تعیین آن - اختیار و مسئولیت در سرپرستی اثربخش - اصول طرح ریزی و بهبود روش کار - اصول مربی گری و نقش آن در سرپرستی اثربخش - اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی |
ارتقای بینش |
- مدیریت تغییر در صنعت خودرو ونمایندگی ها - مدیریت استرس در صنعت خودرو ونمایندگی ها - تفکر خلاق و سیستمی در صنعت خودرو ونمایندگی ها - مهندسی فکر و مثبت اندیشی در صنعت خودرو ونمایندگی ها |
ارتقای مهارت |
- مهارتهای سرپرستی کارکنان حرفه ای در صنعت خودرو ونمایندگی ها - مهارتهای انگیزه در کارکنان و روش های آن - روش بهینه تفویض اختیار و اصول آن - مهارتهای ایجاد هماهنگی در زیردستان - مهارتهای نظارت و کنترل موثر - مهارت مدیریت زمان در سرپرستی اثربخش - مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی - مهارت ارائه مؤثر مطالب - مهارت های رفتاری برای سرپرستان در صنعت خودرو ونمایندگی ها - مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات) - مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد) |
www.marketingschool.blogfa.com
دورههای آموزش مکاتبهای بازرگانی
با تائیدات خداوند متعال، برای شانزدهمین نوبت دورههای آموزش مکاتبهای در رشتههای زیر ثبتنام میکند:
1- فنون مدیریت خرید و سفارشات خارجی
2-روشها و فنون ارزیابی مالی طرحهای اقتصادی
3- مهارت برقراری ارتباط با کارکنان و ارباب رجوع
4- روش عملی برای حضور موفق در بازارهای بینالمللی
5- شناخت و بهرهبرداری از تحقیقات برای بازاریابی محصول
6- شیوه حضور در نمایشگاهها برای بازاریابی و فروش بیشتر
7- اصول و روشهای عملی تنظیم و اجرای قراردادهای تجاری بینالمللی
8- شیوه بهرهبرداری از شبکههای توزیع داخلی و خارجی برای فروش بیشتر
9- چگونه شرکت خود را به یک شرکت صادراتی تبدیل کنیم؟(به زبان انگلیسی)
10- آئیننگارش مکاتبات، انجام مذاکرات و تنظیم قراردادها در تجارت بینالمللی (به زبان انگلیسی)
11- چگونه یک فروشنده موفق میشویم؟
12- فنون افزایش فروش کالا و خدمات
13- مدیریت مالی برای مدیران غیرمالی (مقدماتی)
14- مدیریت مالی برای مدیران غیر مالی (تکمیلی)
15- فنون انجام امور گمرکی برای صادرات موفق
16- شناخت قواعد و روش تنظیم اظهارنامه گمرکی
17- اصول استفاده از تبلیغات برای فروش بیشتر
18-با کارآفرینی بازار را تسخیر کنیم
19-مدیریت منابع انسانی
20-مدیریت کاربردی واردات
* دوره یا دورههای درخواستی را با علامت مشخص فرمایید.
|
1- بسته خودآموز
2- برگزاری یک جلسه سمینار رفع اشکال با حضور استاد هر دوره (14 و 15 مهر ماه )
3- آزمون نهایی و صدور گواهینامه پایان دوره
زمان برگزاری آزمون : (16 و 17 مهرماه)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
سرفصل دوره های تخصصی کاربردی
1- گروه تجارت و بازرگانی
2- گروه بازاریابی
3- گروه اقتصاد و مالی
4- گروه مدیریت و سیستم
5- گروه تجارت الکترونیک و IT
6- گروه اداری
7- کارگاهها و سمینارها
8- گروه لجستیک و مدیریت زنجیره تامین
9- دوره های جامع
سرفصل دوره های گروه تجارت و بازرگانی
1- امورگمرکی و ترخیص کالا(مقدماتی)
2- امورگمرکی و ترخیص کالا(تکمیلی)
3- تهیه و تنظیم قراردادهای بین المللی (مقدماتی )
4- تهیه و تنظیم قراردادهای بین المللی (پیشرفته )
5- مدیریت خرید و سفارشات خارجی(مقدماتی)
6- مدیریت خرید و سفارشات خارجی(پیشرفته)
7- مقررات صادرات و واردات و کاربرد آن در ثبت سفارش و ترخیص کالا
8- اعتبارات اسنادی و مقررات متحدالشکل ناظر برآن (UCP600)
9- مدیریت واردات
10- آمادگی برای آزمون حق العملکاری گمرک
11- اینکوترمز 2000 و نقش آن در قراردادهای بازرگانی
12- مدیریت صادرات کالا با نگرش بازاریابی کاربردی و عملیاتی
13- ثبت سفارش از طریق اینترنت
14- حمل و نقل بین المللی و ترانزیت کالا
15- مدیریت ریسک و بیمه صادراتی
16- آشنایی با اصول بیمه های اعتباری
17- حقوق تجارت ( ورشکستگی و تصفیه )
18- آشنایی با سازمان های بازرگانی و اقتصادی بین المللی
سرفصل دوره های گروه بازاریابی
1- بازاریابی و مهندسی تبلیغات
2- اصول مدیریت و بازاریابی
3- مهندسی فروش
4- مدیریت ارتیاط با مشتری و روشهای اندازه گیری رضایت مشتری (CRM & CSM)
5- مدیریت بازاریابی
6- تدوین برنامه بازاریابی
7- CRM (مدیریت ارتباط با مشتری)
8- بازاریابی استراتژیک
9- تکنیکهای بازاریابی و فروش تلفنی
10- تکنیکهای افزایش فروش
11- اصول بازاریابی خدمات
سرفصل دوره های گروه مدیریت و سیستم
1- مدیریت گام به گام حل خلاقانه مسائل(TRIZ)
2- فنون مذاکره و ارتباط موثر
3- مهارتهای عمومی مدیریت
4- برنامه ریزی استراتژیک در روابط عمومی
5- مهارتهای کسب و کار
6- نخست انسان سپس کالا(کاربرد مدیریت منابع انسانی در کسب و کار)
7- تکنیکها و ابزارهای اثر بخش در مدیریت
سرفصل دوره های گروه اداری
1- اصول نامه نگاری و گزارش نویسی اداری
2- منشی گری مدرن
3- مدیریت امور اسناد و بایگانی
1- تکنیک های موثر فروش حضوری
2- مسئول دفتر موثر در واحدهای فروش
4- بکارگیری Excel در تولید گزارش های سازمانی
5- بازاریابی هوشمند
6- روش واردات و ابزارهای پرداخت در مبادلات بین المللی
8- مکانیزم های حقوقی در قراردادهای سرمایه گذاری
1- مدیریت انبار
2- برنامه ریزی و کنترل موجودی ها
3- برنامه ریزی حمل و نقل (T.P)
4- مدیریت برون سپاری
5- مهندسی بسته بندی
6- مدیریت زنجیره تامین