دوره ها سمینارها و کارگاه های آموزشی در استان ها و شهرهای مشهد بوشهر شیراز ساری بندرعباس اصفهان با سرفصل های زیر برگزارشد
کارگاه آموزشی مدیریت نام و نشان تجاری برندسازی راهکارهای ارتقا برند نام و نشان تجاری
سمینار مدیریت ارتباط با مشتری مشتری مداری راهکارهای وفادارسازی مشتریان بندر عباس سنندج مشهد
سمینار مدیریت نام و نشان تجاری اصول و تکنیک های برندسازی مهارت های ارتقا برند مشهد
دومین سمینار بزرگ مهارت های حرفه ای مدیریت ارتباط با مشتریان
در بندر عباس
با حضور مدیران برجسته استان و شرکت های بزرگ ملی و بین المللی
مدرس استاد خویه
برخی از سرفصل های سمینار
انواع مشتریان و شیوه های برخورد با آنها
انواع مشتریان و شیوه های جلب رضایت و ایجاد وفاداری در آنها
تکنیک های برخورد با مشتریان
تکنیک های جذب مشتریان بیشتر
چگونگی فروش خدمات بیشتری به یک مشتری
معرفی یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ویژه دفاتر و نمایندگی های بیمه
آسیب شناسی نارضایتی برخی از مشتریان
تکنیک های رضایت سازی مشتریان سخت
تکنیکهای وفادار سازی مشتریان
روشهای رضایت سنجی مشتریان
آسیب شناسی میزان رضایت مشتریان
اهداف و ضرورت نیاز صنایع بانک و بیمه به سیستم های مدیریت ارتباط با مشتریان CRM
کانالهای ارتباط بیشتر با مشتریان در بازاریابی خدمات بانک و بیمه
کارگاه کارگروهی
بررسی نمونه مطالعاتی و اجرایی کلوپ مشتریان یک شرکت
نمایش فیلم
سخنران
استاد علی خویه
مدرس دانشگاه
مولف و مترجم 12 کتاب تخصصی در زمینه های بازاریابی مشتری مداری فروش و ارتباطات
عضو انجمن های ملی و بین المللی عضو انجمن تحقیقات بازار اروپا
مهمان و کارشناس برنامه های اقتصادی صدا و سیما
عضو هیات تحریریه نشریات تخصصی
بیش از 10 سال تجربه اجرایی در سمت های اجرایی
سخنران برتر در سمینار بین المللی بازاریابی و تبلیغات
مولف و مترجم کتاب پرفروش تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات بازاریابی و مهندسی فروش
و....
سمینار یک روزه مدیریت روابط عمومی مهندسی تبلیغات
مدرس علی خویه
سرفصل های این دوره:
اصول و مبانی مدیریت روابط عمومی و مهندسی تبلیغات
منشور مدیریت روابط عمومی و مهندسی تبلیغات
10 تکنیک آسیب شناسی ارتباطات و روابط عمومی
10 تکنیک ارتباط و روابط عمومی خلاق
رفتار مصرف کننده در روابط عمومی و تبلیغات
مهندسی ذهن و ان ال پی در ارتباطات خلاق و مهندسی تبلیغات
زبان بدن در ارتباطات و روابط عمومی خلاق (creative body lang)
ضمیر خود آگاه و ناخود آگاه در روابط عمومی و تبلیغات
مهندسی ارزش در تبلیغات
اصل تصویر سازی ذهنی
اصل مدلسازی در روابط عمومی
اصل مدل TOTE در روابط عمومی و تبلیغات
اصل مدل ROLE در روابط عمومی و تبلیغات
اصل مدل متا در روابط عمومی و تبلیغات
اصول پزشکی ان ال پی در روابط عمومی
مهندسی رسانه در روابط عمومی و تبلیغات
اصل دی ان ای پیام ها و رسانه های تبلیغاتی
تریز و تکنیک های تریز در روابط عمومی و تبلیغات
جایگزینی، ترکیب، جانشینی، مبالغه، حذف، جانگذاری، جانمایی،تعدیل، ترتیب،استخراج،تجسم، ساده نگاری و....
مهندسی یک کمپین تبلیغات
همراه با مورد مطالعاتی
نمایش فیلم و اجرای کارگاه
ادامه تکنیک های مهندسی فروش