چرا کارگاه ها و کلاس های خصوصی و سازمانی در محل شرکت شما www.khooyeh.ir
1- صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد و هزینه
های جانبی
2- اثربخشی بالای کلاس ها و کارگاه های در محل
به علت درگیری آموزش با کار و آموزش ضمن خدمت
3- هماهنگی بیشتر و مورد کاوی سازمانی و بررسی
مورد های مطالعاتی سازمانی
4- رضایت بیشتر مخاطبان و کارکنان، تمرکز مخاطبان و کارکنان ،
مشارکت بیشتر مخاطبان
5- کاربردی بودن مطالب با توجه به مشکلات سازمان و شرکت شما
6- کنترل و نظارت اثربخشی آموزش به طور مداوم در محل شرکت و سازمان شما
چرا کارگاه ها و کلاس های خصوصی و سازمانی در محل شرکت شما www.khooyeh.ir
1- صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد و هزینه
های جانبی
2- اثربخشی بالای کلاس ها و کارگاه های در محل
به علت درگیری آموزش با کار و آموزش ضمن خدمت
3- هماهنگی بیشتر و مورد کاوی سازمانی و بررسی
مورد های مطالعاتی سازمانی
4- رضایت بیشتر مخاطبان و کارکنان، تمرکز مخاطبان و کارکنان ،
مشارکت بیشتر مخاطبان
5- کاربردی بودن مطالب با توجه به مشکلات سازمان و شرکت شما
6- کنترل و نظارت اثربخشی آموزش به طور مداوم در محل شرکت و سازمان شما
دوره آموزشی تکنیک های وصول مطالبات و اعتبار سنجی
مدیریت وصول مطالبات و اعتبار سنجی مشتریان
قابل توجه مدیران گرامی و پرسنل محترم بازرگانی و فروش
دوره اصول و فنون مذاکره حرفه ای در وصول مطالبات و تکنیک های و تاکتیک های وصول مطالبات
به مدت 16 ساعت در شرکت .......... برگزار می گردد جهت ثبت نام به دپارتمان بازاریابی و تحقیقات بازار مراجعه فرمایید.
آکادمی مذاکره ایران:
مدرس: علی خویه
تکنیک های علمی و عملی اعتبار سنجی مشتریان و وصول مطالبات
روش های مختلف اعتبار سنجی در کشور های بزرگ دنیا
آشنایی با متد ها و تکنیک های اعتبار سنجی و مدیریت اطلاعات مشتریان
آشنایی با متدها و تکنیک های عملی و علمی وصول مطالبات و اعتبار سنجی مشتریان به صورت لحظه ای
آشنایی با نرم افزارهای اعتبار سنجی ووصول مطالبات
روش های گردآوری اطلاعات مشتریان جهت اعتبار سنجی
تکنیک های مذاکره جهت وصول مطالبات
تعریف مذاکره و انواع آن اصول علمی و عملی مذاکره
کاربردهای اصول و فنون مذاکره در اعبتار سنجی و وصول مطالبات
روشهای مختلف مذاکره برای وصول مطالبات
انواع اعتبار سنجی و وصول مطالبات
روش های جلوگیری از حیله و نیرنگهای مذاکره
آشنایی با شیوه های فریب گونه و حیله های مذاکره کنندگان نا حرفه ای
روش های وصول مطالبات اثربخش به صورت علمی و عملی
روش های وصل مطالبات غیر علمی
نحوه مذاکره با مشتریان ناراضی
تاکتیک های و تکنیک ها و استراتژی های مذاکره
ابزارهای وصول مطالبات
2 محیط مذاکره در وصول مطالبات و اعتبار سنجی
فرایند مذاکره حرفه ای
3 مذاکرات به روش سنتی
مذاکرات مبتنی بر موضع گیری
مذاکره نرم و ملایم
مذاکره سخت و تهاجمی 2 ساعت
4 مذاکرات به روش علمی پیشرفته
ارکان مذاکره علمی در وصول مطالبات
جهتگیری مذاکرات علمی
5 عناصر اصلی روی میز مذاکره
تدابیر اضا کننده نیازها و خواستهها
تدابیر متوقف کننده نیازها و خواستهها
6 روانشناسی مذاکره وصول مطالبات
رفتار شناسی در مذاکره
7 زبان بدن
8 اصول ارتباطات حرفه ای در مذاکره
تاکتیکهای مذاکره
9 حمله و تهاجی
گریز و مدارا
آگاهی دادن به طرف مذاکره
بازگشودن طرف مذاکره
10 شیوه های برخورد در مذاکرات برای وصول مطالبات
شناخت مذاکره کنندگان
رزومه استاد
علی خویه
موسس بنیانگذار و مدیر آکادمی مذاکره ایران
مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی در حوزه بازاریابی فروش تبلیغات
ارتباطات مذاکره و ...
بیش از 18 سال تجربه اجرایی درسمت های مختلف تخصصی
ویگوتسکی یکی از معروف ترین نظریه پردازان رشد شناختی معتقد است: “کنش متقابل میان یادگیرنده و محیط اجتماعی او اهمیت بسزاییدارد” هنگامی که آموزش در محیط سازمان، شرکت و یا فروشگاه شما صورت می گیرد، گروه تخصصی “آکادمی مذاکره ایران” با توجه بهشرایط شغلی و محیطی و نیازهای اختصاصی کسب و کار شما مطالب آموزشی را سازمان دهی و ارایه می کند. مشکلات سازمان و محیط کاری شما ازنزدیک توسط گروه، شناسایی شده و سعی می شود مطالب آموزشی، اختصاصی و به صورتراهکارهای عملی مورد نیاز شما ارایه گردد. یادگیرنده تمام مطالب آموزشی را با محیط سازمان،شرکت و یافروشگاه خود تطبیق داده و به صورت ملموس و مصداقی مطالب را فرا می گیردکه این امر در فراگیری بهتر بسیار تاثیرگذار است. فراگیران، با توجه به شناخت محیط و مسایل محیط کاری خود، بر مطالب کنترل و حقاعمال نظر بیشتری دارند. آموزش در محیطی که برای یادگیرنده، آشنا و شناخته شده است، از میزان استرس وفشارروانی در هنگام فراگیری می کاهد. آموزش ازمدیریت زمان بیشتری برخوردار خواهد بود.
بنابراین آموزش درمحیط، یکی از پیشنهادات گروه تخصصی “آکادمی مذاکره ایران” است که می تواند کمک شایانی به شما مخاطبان گرانقدر ارایه دهد.