بازاریابی و برندسازی در صنعت مبلمان و دکورسیون
دوره های تخصصی بازاریابی و فروش در صنعت مبلمان و دکوراسیون داخلی
دانلود فایل
بازاریابی و فروش مبل مبلمان و دکوراسیون
دانلود کامل دوره های آموزشی (برندینگ-برندسازی، بازاریابی، فروش، مدیریت، اصول و فنون مذاکره) در صنف مبلمان و دکوراسیون
marketing-and-sales-in-the-furniture-industry-and-interior-decoration
دوره های تخصصی بازاریابی و فروش در صنعت مبلمان و دکوراسیون داخلی
دوره های تخصصی بازاریابی و فروش در صنعت مبلمان و دکوراسیون داخلی | علی خویه
دوره های تخصصی بازاریابی و فروش در صنعت مبلمان و دکوراسیون داخلی
دانلود فایل
بازاریابی و فروش مبل مبلمان و دکوراسیون
دانلود کامل دوره های آموزشی (برندینگ-برندسازی، بازاریابی، فروش، مدیریت، اصول و فنون مذاکره) در صنف مبلمان و دکوراسیون
marketing-and-sales-in-the-furniture-industry-and-interior-decoration
علی خویه
استاد دانشگاه، مشاور، محقق و مدرس در زمینه های مدیریت،بازاریابی، فروش، برندسازی، تبلیغات، اصول و فنون مذاکره
با ۱۸ سال تجربه ی احرایی موفق
تالیف و ترجمه ۱۲ عنوان کتاب تخصصی و مرجع
برچسبها: بازاریابی مبل, بازاریابی مبلمان, برندسازی مبل, بازاریابی و برندسازی مبلمان
دوره ی فروش حرفه ای
سرفصل دوره |
مدرس |
|
اصول و مبانی بازاریابی در صنعت مبلمان و دکوراسیون داخلی اصول مهندسی فروش 6ساعت |
علی خویه |
|
ابزارها و تکنیک های فروش مبلمان و دکوراسیون داخلی |
علی خویه |
|
مدیریت استراتژیک فروش مبلمان ، برنامه ریزی و سیاست گذاری فروش مبلمان ، تکنیک ها و روش های خلاقانه مدیریت فروش مبلمان |
علی خویه |
|
تکنیک های بازارگرمی و فضا سازی روش های فعال سازی مشتریان از دست رفته هدف گذاری فروش ، روشهای طبقه بندی و اعتباردهی مشتریان سفارش گیری و مدیریت سفارش |
علی خویه |
|
علی خویه |
||
روش های خلاقیت و نوآوری در فروش مبلمان ، ترفیعات و مشوق های فروش ، روانشناسی و تکنیک های تخفیف درفروش مبلمان |
علی خویه |
|
اصول مدیریت تیم های فروش ، مدیریت انگیزش ترفیعات کارشناسان فروش ، ارزیابی عملکرد فروش و کارشناسان فروش |
علی خویه و فهیمه احمدی |
|
طبقه بندی مشتریان و روش های حفظ ، احیاء و جذب آنان ، مدیریت ارتباط با مشتریان کلیدی در صنعت مبلمان و دکوراسیون داخلی |
علی خویه |
|
تاکتیک های فروش در صنعت مبلمان و دکوراسیون داخلی ، فرصت شناسی و تهدید شناسی در بازار فروش مبلمان ، بازار شناسی ، دسته بندی بازارها و تعیین بازارهای جذاب فروش 8ساعت |
علی خویه |
|
مهارت های مدیریت حرفه ای سرپرستان فروش ، روش های مقابله با ترفندهای سرپرستان فروش ، مدیریت انگیزش ترفیعات سرپرستان فروش ، ارزیابی عملکرد فروش کل ، محصولات و سرپرستان فروش |
علی خویه |
|
مدیریت محصول ، خدمات تکمیلی فروش و خدمات پس از فروش بستگی به تعداد محصولات معمولا برای هر محصول ۶ ساعت |
علی خویه |
|
اصول شناسایی و تحلیل رفتار مصرف کننده ۶ساعت |
علی خویه |
مدرسان : آقای علی خویه
برچسبها: دوره ی فروش حرفه ای مبلمان, فروش مبلمان اداری, فروش مبل, بازاریابی مبلمان
بازاریابی و برندسازی مبلمان
دوره های تخصصی بازاریابی و فروش در صنعت مبلمان و دکوراسیون داخلی
دوره های تخصصی بازاریابی و فروش در صنعت مبلمان و دکوراسیون داخلی | علی خویه
دوره های تخصصی بازاریابی و فروش در صنعت مبلمان و دکوراسیون داخلی
دانلود فایل
بازاریابی و فروش مبل مبلمان و دکوراسیون
دانلود کامل دوره های آموزشی (برندینگ-برندسازی، بازاریابی، فروش، مدیریت، اصول و فنون مذاکره) در صنف مبلمان و دکوراسیون
marketing-and-sales-in-the-furniture-industry-and-interior-decoration
برچسبها: بازاریابی صندلی, بازاریابی مبلمان, بازاریابی مبل, فروش مبلمان
بازاریابی مبلمان منزل
بازاریابی مبلمان اداری
بازاریابی دکوراسیون داخلی
دانلود فایل
دانلود کامل دوره های آموزشی (برندینگ-برندسازی، بازاریابی، فروش، مدیریت، اصول و فنون مذاکره) در صنف مبلمان و دکوراسیون
marketing-and-sales-in-the-furniture-industry-and-interior-decoration
برچسبها: بازاریابی مبل, بازاریابی مبلمان, برندسازی مبل, بازاریابی و برندسازی مبلمان
دوره های تخصصی بازاریابی و فروش در صنعت مبلمان و دکوراسیون داخلی
دانلود فایل
بازاریابی و فروش مبل مبلمان و دکوراسیون
دانلود کامل دوره های آموزشی (برندینگ-برندسازی، بازاریابی، فروش، مدیریت، اصول و فنون مذاکره) در صنف مبلمان و دکوراسیون
marketing-and-sales-in-the-furniture-industry-and-interior-decoration
دوره ی فروش حرفه ای
سرفصل دوره |
مدرس |
|
اصول و مبانی بازاریابی در صنعت مبلمان و دکوراسیون داخلی اصول مهندسی فروش 6ساعت |
علی خویه |
|
ابزارها و تکنیک های فروش مبلمان و دکوراسیون داخلی |
علی خویه |
|
مدیریت استراتژیک فروش مبلمان ، برنامه ریزی و سیاست گذاری فروش مبلمان ، تکنیک ها و روش های خلاقانه مدیریت فروش مبلمان |
علی خویه |
|
تکنیک های بازارگرمی و فضا سازی روش های فعال سازی مشتریان از دست رفته هدف گذاری فروش ، روشهای طبقه بندی و اعتباردهی مشتریان سفارش گیری و مدیریت سفارش |
علی خویه |
|
علی خویه |
||
روش های خلاقیت و نوآوری در فروش مبلمان ، ترفیعات و مشوق های فروش ، روانشناسی و تکنیک های تخفیف درفروش مبلمان |
علی خویه |
|
اصول مدیریت تیم های فروش ، مدیریت انگیزش ترفیعات کارشناسان فروش ، ارزیابی عملکرد فروش و کارشناسان فروش |
علی خویه و فهیمه احمدی |
|
طبقه بندی مشتریان و روش های حفظ ، احیاء و جذب آنان ، مدیریت ارتباط با مشتریان کلیدی در صنعت مبلمان و دکوراسیون داخلی |
علی خویه |
|
تاکتیک های فروش در صنعت مبلمان و دکوراسیون داخلی ، فرصت شناسی و تهدید شناسی در بازار فروش مبلمان ، بازار شناسی ، دسته بندی بازارها و تعیین بازارهای جذاب فروش 8ساعت |
علی خویه |
|
مهارت های مدیریت حرفه ای سرپرستان فروش ، روش های مقابله با ترفندهای سرپرستان فروش ، مدیریت انگیزش ترفیعات سرپرستان فروش ، ارزیابی عملکرد فروش کل ، محصولات و سرپرستان فروش |
علی خویه |
|
مدیریت محصول ، خدمات تکمیلی فروش و خدمات پس از فروش بستگی به تعداد محصولات معمولا برای هر محصول ۶ ساعت |
علی خویه |
|
اصول شناسایی و تحلیل رفتار مصرف کننده ۶ساعت |
علی خویه |
مدرسان : آقای علی خویه و خانم فهیمه احمدی
(۲۴ ساعت)
سرفصل ها و برخی از مطالب
تکنیک های شناسایی افراد، مشتریان و مخاطبان فروش و بازاریابی در صنعت مبلمان و دکوراسیون
نماد ها و نشانه ها ارتباطات در روانشناسی فروش و بازاریابی
زبان بدن در ارتباطات و فروش و بازاریابی
اصول روانشناسی فروش و بازاریابی
عوامل روانی در بهبود فروش و بازاریابی مبلمان
عوامل روانی در تهیه رسانه های فروش و بازاریابی
عوامل روانی در بهبود پیام های فروش و بازاریابی
کارگاه آموزشی و اجرایی تهیه یک آگهی و سناریوی تیزر فروش و بازاریابی
انتقال پیام ها و انواع پیام ها در فروش و بازاریابی
پارازیت های ارتباطی در فروش و بازاریابی
موانع روانشناسی در فروش و بازاریابی و ارتباطات
مشخصه های ان . ال. پی در بازاریابی فروش و بازاریابی و ارتباطات
ساختار مهندسی ذهن و ان ال پی در فروش و بازاریابی
الف)اعصابو شبکه های عصبی
ب)زبان و زبانشناسی
ج)برنامهریزی روانی مخاطبان
نقش اعصاب و روان در فروش و بازاریابی
ضمیر خود آگاه و ناخود آگاه در فروش بازاریابی فروش و بازاریابی و ارتباطات
بازاریابی ، ارتباطات و فروش و بازاریابی با استفاده از ضمیرناخودآگاه
۱- اصل خود هشیاری ,خود بیداری و اشراف و بصیرت لحظه به لحظه به خود
۲- اصل استفاده از قدرت تمرکز
۳- اصل استفاده از قدرت سوال
۴- اصل استفاده از جملات تاکیدی و تصدیقی مثبت
۵ – اصل تصویر سازی ذهنی
بازاریابی هیپنوتیزمی، فروش و بازاریابی هیپنوتیزمی
اصول مهندسی ذهن و ان ال پی در فروش بازاریابی فروش و بازاریابی و ارتباطات
اصل مدلسازی
فرایند مدلسازی
۱- اصل باورها و ارزش ها
۲- اصل پیام های هوشمند(SMART) در فروش بازاریابی فروش و بازاریابی و ارتباطات
۳- اصل پیش فرض ها
۴- اصل چارچوب ها ، قواعد ؛ تکنیکها
۵- اصل خطوط زمانی
۶- اصل مدل TOTE در فروش بازاریابی فروش و بازاریابی و ارتباطات
۷- اصل مدل ROLE در فروش بازاریابی فروش و بازاریابی و ارتباطات
۸- اصل مدل متا در فروش بازاریابی فروش و بازاریابی و ارتباطات
۹- اصل مدل Score در فروش بازاریابی فروش و بازاریابی و ارتباطات
اصول پزشکی ان ال پی در فروش بازاریابی فروش و بازاریابی و ارتباطات
۱۰- اصل زبان بدن در فروش بازاریابی فروش و بازاریابی و ارتباطات
۱۱- اصل دی ان ای ان ال پی
الف) پیام ها، رسانه ها و مخاطبان بصری
ب)پیام ها، رسانه ها و مخاطبان سمعی
ج – پیام ها، رسانه ها و مخاطبان لمسی
د) پیام ها، رسانه ها و مخاطبان حسابگر ( منطقی- استدلالی )
۱۲- اصل مدل میلتون
اصول شش ماده ای فروش و بازاریابی و ارتباطات در ان ال پی
مشتری مداری و مدیریت ارتباط با مشتری
اصول و مهارت ها و تکنیک های حفظ مشتری ومشتری مداری در صنعت چوب، مبلمان و دکوراسیون داخلی
حوزه آموزشی |
محتوای آموزشی |
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی |
- مفهوم مشتری مدری - اصول طرح ریزی و کار با CRM - اصول مشتری مداری حرفه ای ( ویژه ی فروشندگان و بازاریابان مبلمان و دکوراسیون داخلی) - اهمیت ضرورت و اهداف مشتری مداری و حفظ مشتری |
ارتقای بینش و نگرش |
- تفکر مشتری مداری - تعریف جدید اصول بازاریابی و مشتری مداری - تغییر نگرش به سوی واقعیت مشتریان - نگرش واقعی مشتری مداری |
ارتقای مهارت |
- مهارتهای مشتری مداری در صنعت مبلمان و دکوراسیون داخلی - مهارت های تعامل با انواع مشتریان - عناصر مشتری مداری - فرایند تصمیم گیری مشتریان و مصرف کنندگان - مهارت آشنایی با ماهیت رفتار مصرف کننده و مشتریان - انوع مشتریان و شیوه های برخورد و فروش به آنها - ارزیابی فرهنگ مشتریان و مصرف کنندگان در صنعت مبلمان - موانع و محدودیت های تاثیر گذار رفتار خریداران - بازاریابی و ارزش های درونی و بیرونی مشتریان و مصرف کنندگان - فرایند اجتماعی مشتریان - ارتباطات درونی مشتریان - انگیزش احساسات و شخصیت مصرف کنندگان و مشتریان - یادگیری حافظه و هوش مشتریان و مصرف کنندگان - سنجش هیجانات مشتریان - مهارت شناخت مشتریان - مهارت حفظ مشتریان - مهارت تقسیم مشتریان - مهارت کار و آشنایی با نرم افزار CRM - · شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات متشریان - · شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات مشتریان - ا مهارت استفاده از قدرت تمرکز - مهارت استفاده از قدرت سوال - مهارت استفاده از جملات تاکیدی و تصدیقی مثبت - مهارت تصویر سازی ذهنی - مهارت TOTE - مهارت ROLE - مهارت متا |
مدرس دوره
علی خویه
دوره های فروش و بازاریابی
فروش ایرانی و فروشندگی ایرانی
هدف از دوره:
فروش به سبک ایرانی و رفتار مصرف کنندگان ایرانی و شیوه های برخور با مشتریان ایرانی، آشنایی مخاطبان با شیوه ها و تکنیک های فروش در ایران، مدیریت واحد های فروش و بازاریابی در دوران بحران ورکود تکنیک های بازاریابی بین الملل خرید و فروش واردات و صادرات شیوه ها و تکنیک های بازاریابی و فروش خلاق برای بهبود پیشبرد و ایجاد تمایز در کسب و کار و زندگی، به کار گیری جعبه ابزارها و برنامه های بازاریابی و فروش خلاق، آشنایی مخاطبان با شیوه های خلاق بازارسازی بازارداری و بازارگرمی برای ایجاد تمایز رقابتی در بخش فروش وبازاریابی ایران، افزایش کارایی و راندمان واحدفروش و بازاریابی اشنایی با شیوه های بازاریابی….
علی خویه
سخنران و مدرس دانشگاه
مولف و مترجم ۱۲عنوان کتاب تخصصی
عضو انجمن های ملی و بین امللی بازاریابی و فروش مانند ESOMAR و۱to1و WARC و…
۱۸ سال تجربه اجرایی در زمینه های فروش، بازاریابی، مدیریت، خلاقیت
سرفصل ها و برخی از مطالب دوره:
تعاریف اهمیت و ضرورت فروش ایرانی
اصول و تکنیک های بازاریابی و تجارت در ایران
آشنایی با انواع بحران های فروش
تکنیک های فروش و تجارت به سبک ایرانی
مهندس فروش و مهندسی بازار ایران
مهندسی بازار ایران
اشتباه ها و خطاهای فروش ایرانی
تکنیک های ضد خطا در فروش ایرانی
۱۰ نقطه کور فروش در ایران
۱۰ اشتباه فروش در ایران
۱۰ تکنیک مهندسی فروش در ایران
رفتار خریداران ایرانی
رفتار فروشندگان ایرانی
تکنیک های ارتباطی در فروش ایرانی
۱۰ تکنیک فروش ایرانی
۱۰ تاکتیک فروش ایرانی
۱۰ استراتژی فروش ایرانی
تکنیک های برقراری ارتباط خلاق با مشتری ایرانی
۱۰ تکنیک قیمت گذاری در ایران
۱۰ تکنیک خلاق جذب مشتریان بیشتر در ایران
دام ها و کابوس های فروشندگان ایرانی
۱۰ تکنیک تبلیغات در ایران
سبک های فروش
بازارسازی ایرانی
بازارگرمی ایرانی
رفتار شناسی مشتریان ایرانی
تکنیک های رفتار شناسی ایرانیان
اصول رفتارشناسی و رفتارسنجی در فروش ایرانی
فروش روانشناسانه
روانسازی فروش با تکنیک های روانشناسی
تکنیک های مشتری شناسی در ایران
روانشناسی فروش و بازاریابی
رفتار شناسی مشتریان
انواع مشتریان و تکنیک های فروش به آنها
در صورت تمایل این دوره به صورت خصوصی و نیمه خصوصی در محل شرکت شما برگزار خواهد شد